Steffie 18 omgeving Veghel

  • 23 November 2022
  • 4 reacties
  • 105 × bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Heyhoi!

 

mijn naam is Steffie ik kom uit Veghel en ben 18 jaar.

Momenteel doe ik de opleiding particuliere beveiliging in Eindhoven.

Ik ben terecht gekomen bij join us door het jongerenwerk in Uden. Daar was een leuke groep alleen natuurlijk woon ik niet in uden dus had ik me aangemeld in Veghel.

 

ik ben een open persoon ik vind het leuk om anderen te leren kennen maar dat is erg lastig. mijn adhd zit in de weg en ben niet zo mega sociaal.

 

ik ben erg benieuwd naar iedereen!

jullie zien me niet zo veel sturen maar ben er zeker.

 

Xoxo Steffie


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi hoi  @Steffie41104 

Welkom op de community. weer iemand uit  Vegel erbij. Wat leuk ! Ik denk dat een kwart van de mensen hier rondom of in vegel wonen. Haha ik niet trouwens. 
 

hoe gaat het vandaag met je

Reputatie 2
Badge +4

Met mij gaat het prima hoor met jou?

Reputatie 6
Badge +12

Hee Steffie leuk dat je je aangemeld hebt. Ik ben dus zo'n persoon die in Veghel woont en zit ook bij de groep in Veghel. Ik verheug me al op om je te ontvangen in onze groep. En je bent hier ook welkom op de community natuurlijk!

Reputatie 2
Badge +4

Heyhoi!

 

mijn naam is Steffie ik kom uit Veghel en ben 18 jaar.

Momenteel doe ik de opleiding particuliere beveiliging in Eindhoven.

Ik ben terecht gekomen bij join us door het jongerenwerk in Uden. Daar was een leuke groep alleen natuurlijk woon ik niet in uden dus had ik me aangemeld in Veghel.

 

ik ben een open persoon ik vind het leuk om anderen te leren kennen maar dat is erg lastig. mijn adhd zit in de weg en ben niet zo mega sociaal.

 

ik ben erg benieuwd naar iedereen!

jullie zien me niet zo veel sturen maar ben er zeker.

 

Xoxo Steffie

Hallo Steffie, welkom:)

Als je een keer wilt afspreken ofzo, of gewoon wilt chatten, dan kan dat:). 

Groetjes Thijs