Spike_Goodspeed 23 voorstel topic

  • 27 July 2022
  • 23 reacties
  • 190 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Iedereen!!

 

Ik ben Tom en ben 23 jaar

 

een aantal dingen die ik leuk vindt om te doen zijn onder ander:

Gamen, films/series, LP's draaien/muziek luisteren(heb best een brede muziek smaak)

drummen en een chill gesperk kan ik ook goed waarderen!

ohh en uiteraad motor rijden. 

 

lijkt het je leuk om wat te doen laat het dan gerust weten :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Spike_Goodspeed,

 

Welke games en films/series vind je leuk? en hoe ziet je muzieksmaak eruit?

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey @The Ineffable Bookworm,

 

ik heb zelf PC,Nintendo en PS5.

en door de jaren heen heb ik een aardig game bibliotheek opgebouwd.

(ook al doe ik niet veel meer met nintendo maar blijf het nog altijd leuk vinden)

maar speel voornamelijk RPG games zoals Last of us 1&2, the division 1&2 Watch dogs 1&2 of Life is Strange 1&2, Death Stranding,. Cyberpunk 2077 en nog veel meer.

 

 

voor films/Series kijk ik graag actie, avontuur, anime, scifi en comedy's 

zoals Sweet girl, Night teeth, army of the dead, murder mystery en ga zo maar door haha

heb eigenlijk best een brede film/series smaak.

 

en met muziek vindt ik van alles wel leuk van de 70s - tot nu zo'n beetje

heb ook een platenspeler thuis staan met wat LP's van vroeger maar ook van deze tijd.

 

wat vindt jij dan allemaal leuk??

Hey welkom Ik las dat je motor rijdt ik zelf rijdt ook motor welke motor heb jij ?

Ik een honda nc750x 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Crashcoot26 

 

die Honda van jouw is ook zeker een mooie motor,

zelf rij ik een Kawasaki Ninja 650!!

hoe lang ben jij al aan het rijden??

Die zijn ook zeker een mooie fiets die jij hebt.

Ik rijd al motor sinds 2019 

Hoelang rij jij ? 

Reputatie 7
Badge +9

Erg leuk om te horen @Spike_Goodspeed!

Van Death Stranding & Cyberpunk maar ook Last Of Us heb ik weleens gehoord.

Toevallig kijk ik de genres die je opnoemt ook. Zo kijk ik bijvoorbeeld anime zoals Black Butler, The Devil Is A Part Timer, Vampire In The Garden, Castlevania, The Witcher Nightmare Of The Wolf etc.

Qua series is dit bijvoorbeeld The Witcher, Good Omens (bovennatuurlijk + comedy; Good Omens kijk ik op Amazon Prime), Lucifer, Da Vinci's Demons (Disney+), Outlander, Poldark (Disney+). Mijn film/serie smaak kan ook best groot zijn.

Verder hou ik ook van gamen al heeft mijn voorkeur de Playstation (4) maar ik game ook nog op de Wii U en Nintendo Switch, 3DS. Niet superveel meer maar nog wel aardig wat. Op de Wii U bijvoorbeeld speel ik nog Zelda zoals The Legend Of Zelda Twilight Princess en Minish Cap. Ook nog een aantal Wii spellen (deze kunnen er ook op gespeeld worden). Op de Switch gaat dit richting bijvoorbeeld Cuphead, Among Us of JRPG zoals Octopath Traveler en Live A Live (demo versie), 3DS zit ik niet meer zo vaak op maar ik vind het nog wel af en toe leuk om Kid Icarus te spelen. Op de Playstation 4 is dit de Witcher 3 Wild Hunt en God Of War.

Betreft mijn muzieksmaak hou ik van een aantal 90's nummers, Imagine Dragons, Panic! At The Disco en Queen. Maar ook van Techno, Dubstep, Remix, Engelse popmuziek, Electroswing, klassiek en recentelijk muziek wat gemaakt wordt door Tesla coils; elektriciteit dat als het ware 'zingt':

 

Megalovania on Musical Tesla Coils

 

Ik vind lezen in het Engels vooral ook heel leuk om te doen en verzamel ik Funko Pops van series, films of games.

Reputatie 1
Badge +1

Die zijn ook zeker een mooie fiets die jij hebt.

Ik rijd al motor sinds 2019 

Hoelang rij jij ? 

 

ik rijd sinds 2018 en doe dat met veel plezier 

ben al veel mooi plaatsen in Nederland geweest.

en ook plaatsen met rare namen hahah

 

Wat voor rare namen was je geweest ? Ik heb namelijk nog niet 1 gezien of langs geweest haha

Reputatie 1
Badge +1

Wat voor rare namen was je geweest ? Ik heb namelijk nog niet 1 gezien of langs geweest haha

 

ik probeer voornamelijk op plek en plaatsen te komen waar je anders niet zo snel komt zoals:

Witte Paarden, Broekland en Darp en zo kan ik wel door gaan hahaha

klinkt misschien raar maar ze bestaan toch echt

 

Ik geloof je meteen hoor ! Dat ze er zijn 

Het is denk wel mooie en leuke plekken om keer daar heen te gaan ! 

Reputatie 1
Badge +1

Ik geloof je meteen hoor ! Dat ze er zijn 

Het is denk wel mooie en leuke plekken om keer daar heen te gaan ! 

 Ja absoluut!

 

Ik rijdt vaak gewoon ergens random heen en dan zie ik wel waar ik uit kom

 

Lijkt me wel leuk om eens samen of met een klein groepje te gaan rijden

 

Heb jij ook een Cardo communicatie systeem op je helm? Of iets anders??

 

 

Ja zeker heb Ik een cardo systeem:)

Reputatie 1
Badge +1

@The Ineffable Bookworm 

Ik heb zelf nog niet eerder gehoord van muziek gemaakt door Tesla Coils en het klinkt best goed

en ik heb ook wel het idee dat we de zelfde muziek smaak hebben.

 

kijk je eigenlijk ook graag naar Marvel en/of Star wars films???

want zelf ben ik gek op Marvel films!

 

mocht je toch nog opzoek zijn naar goede games om te spelen dan zijn Death Stranding & Last Of Us zijn zeker een aanrader om eens een keer te spelen, beide games hebben echt een heel goed verhaal lijn!!

 

Ik kijk eigenlijk pas sinds een tijdje naar anime series zoals The seven deadly sins, BNA, Eden zero en  Sword art online (Netflix)

al heeft Netflix jammer genoeg die laaste verwijderd nog voordat ik het kon afzien, dus als je nog een tip hebt voor me waar ik die kan zien dan hoor ik het graag :)

 

 

 

 

 

Zullen we anders op ander sociaal media verder chatten ?

Reputatie 1
Badge +1

@Crashcoot26

ja hoor dat is goed!

Reputatie 1
Badge +1

@Crashcoot26

 

Wat is makkelijk??

Insta??

Ja hoor dat is michael van der hoorn 

Reputatie 3
Badge +4

Leuk dat je veel interesses hebt.

 

Wat voor muziek luister je meestal?

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Leuk dat je veel interesses hebt.

 

Wat voor muziek luister je meestal?

 

 

@Edward1999 

 

meestal luister ik naar beetje rock, pop of old school muziek.

maar ik heb beste een brede muziek smaak van de 80s tot nu zo'n beetje 

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

De eerste vragen die in mijn hoofd opkwamen zijn inmiddels gesteld, maar wilde alsnog even welkom komen zeggen

Reputatie 7
Badge +9

@The Ineffable Bookworm

Ik heb zelf nog niet eerder gehoord van muziek gemaakt door Tesla Coils en het klinkt best goed

en ik heb ook wel het idee dat we de zelfde muziek smaak hebben.

 

kijk je eigenlijk ook graag naar Marvel en/of Star wars films???

want zelf ben ik gek op Marvel films!

 

mocht je toch nog opzoek zijn naar goede games om te spelen dan zijn Death Stranding & Last Of Us zijn zeker een aanrader om eens een keer te spelen, beide games hebben echt een heel goed verhaal lijn!!

 

Ik kijk eigenlijk pas sinds een tijdje naar anime series zoals The seven deadly sins, BNA, Eden zero en  Sword art online (Netflix)

al heeft Netflix jammer genoeg die laaste verwijderd nog voordat ik het kon afzien, dus als je nog een tip hebt voor me waar ik die kan zien dan hoor ik het graag :)

 

@Spike_Goodspeed ,

Dat denk ik ook.

Ja, ik ben ook gek op Marvel films! Vooral de films waar Loki in zit of Peter Parker / Spiderman. Doctor Strange is ook wel leuk.

Ik zal zeker overwegen om ze een keer te spelen want de laatste tijd speel ik niet echt nieuwe / andere soorten games en ik wil dit een beetje gaan uitbreiden. Stray lijkt mij ook een geweldige game maar daar heb je volgens mij geen fysieke versie van.

Ik kijk eigenlijk al vanaf jongs af aan anime zonder dit toen door te hebben, zoals Yu-Gi-Oh!, Megaman NT Warrior, Pokemon, Sonic X. Nu zijn is die anime - smaak natuurlijk drastisch veranderd. Herbekeek laatst Vampire Knight maar deze heeft Netflix er ook af geknikkerd. Daarom kijk ik mijn anime meestal op Gogoanime bijvoorbeeld. Een anime die ik een keer wil uitproberen is Spy x Family. Ik hoop nog wel dat Netflix Seraph Of The End heeft, maar dit weet ik niet zeker.

Ik denk dat je op Gogoanime ook wel Sword Art Online terug kan vinden om te kijken.

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

 

 

@Spike_Goodspeed ,

Dat denk ik ook.

Ja, ik ben ook gek op Marvel films! Vooral de films waar Loki in zit of Peter Parker / Spiderman. Doctor Strange is ook wel leuk.

Ik zal zeker overwegen om ze een keer te spelen want de laatste tijd speel ik niet echt nieuwe / andere soorten games en ik wil dit een beetje gaan uitbreiden. Stray lijkt mij ook een geweldige game maar daar heb je volgens mij geen fysieke versie van.

Ik kijk eigenlijk al vanaf jongs af aan anime zonder dit toen door te hebben, zoals Yu-Gi-Oh!, Megaman NT Warrior, Pokemon, Sonic X. Nu zijn is die anime - smaak natuurlijk drastisch veranderd. Herbekeek laatst Vampire Knight maar deze heeft Netflix er ook af geknikkerd. Daarom kijk ik mijn anime meestal op Gogoanime bijvoorbeeld. Een anime die ik een keer wil uitproberen is Spy x Family. Ik hoop nog wel dat Netflix Seraph Of The End heeft, maar dit weet ik niet zeker.

Ik denk dat je op Gogoanime ook wel Sword Art Online terug kan vinden om te kijken.

 

 

 

 

@The Ineffable Bookworm 

 

Tom Holland als Peter Parker is echt heel goed!! 

al ben ik zelf echt een fan van Iron Man, Robert downey j. speelt hem echt geweldig (naar mijn mening dan haha)

en stray lijkt mij ook leuk om te spelen al is die volgens mij alleen fysieke voor de ps5, voor pc enzo weet ik dat niet maar je kan het wel op Steam vinden.

ik heb vroeger ook heel veel naar pokemon, Yu-Gi-Oh en Megaman gekenen al weet ik er niet veel meer van hahaha

Seraph Of The End zie ik wel tevoorschijn komen opNetfilx dus die kan je daar zien.

ziet er wel leuk uit misschien dat ik die zelf ook wel ga kijken!

 

en lijkt het je anders leuk om dit gesprek voort te zetten in Discord? ofzo??

of wat makkelijk is?

 

p.s. bedankt voor de Tip!!

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

 

Hi welkom! 
 

De eerste vragen die in mijn hoofd opkwamen zijn inmiddels gesteld, maar wilde alsnog even welkom komen zeggen

hey @Naoomi!

 

dankjewel!! :D