Smalltalk topic

  • 8 December 2022
  • 5 reacties
  • 226 × bekeken

Badge

Hoi ik ben mevee 19 jaar oud 

Ik hou van gamen wandelen en paardrijden

Maar waar ik moeite mee heb is vrienden behouden vrienden maken is opzich wel makelijk voor mij want ben heel soical maar ja vrienden houden is moeilijk want ze hebben altijd wel een domme reden om mij te verlaten alleen als ze wat nodig hebben is het ooh heyy mevee maar zo niet dan hoor ik niks en ik krijg de schuld omdat ik altijd eerst moet zijn met appen of dmen daarom ben ik hier bij join us gekomen in de hoop dat ik vrienden in de buurt en trouwe vrienden kan maken en hopelijk ook een keer in een goede en gezellig vrienden groep te zitten 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hey Mevee,

 

Welkom bij Join Us! 

Dat is een vervelende ervaring als het om vriendschappen gaat, hopelijk vind je hier gelijkgestemde en vooral trouwe vrienden. 😊💪 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Mevee 

wat ontzettend ontzettend ontzettend goed dat je de stap heb genomen om je aan te melden op de community! Super tof. Daar mag je trots op zijn.

Als eerste WELKOM op de join us community. Wat fijn dat je er bent. Lukt het al met rondkijken? 
 

wat ik je wil mee geven is dat ECHTE vrienden je niet loslaten om kleine dingen. Soms duurt duurt de zoek tocht naar de gezellige mensen die net zo leuk zijn als jezelf bent erg lang.Maar dat betekent niet dat deze er mooie komt.
 

Daarom ben ik heel blij dat jij stap 1 hebt gezet en zelf al uitgesproken heb waar je tegen aan loopt. 
 

is er toevallig een join us locatie in de buurt?

 

ik vind paard rijden erg leuk alleen geld groei niet aan de bomen. Wil je delen waar ik ongeveer woont? Ik woon ongeveer 12 km van Amersfoort

Reputatie 7
Badge +10

Trouwens mag ik dit topic beschouwd als een soort voorstel post? Ik twijfel een beetje. Dan is het wel zo netjes om het te vragen. Dan veranderd ik de titel. 

Reputatie 4
Badge +8

Heey waar kom je vandaan?

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Mevee, welke games speel je?

 

Ik speel veel games op mijn PC, jij ook?