Saturn 24 omgeving Zeeland

  • 28 July 2022
  • 3 reacties
  • 132 × bekeken

Badge

Goedemorgen,

Even voorstellen :). Ik ben Robin, 24 jaar en woonachtig in Zeeland (aan de kust). Ik houd van reizen, activiteiten organiseren, roadtrips maken, klassieke muziek, film en theater en bowlen. 

Ik werk in het onderwijs. Nu woon ik alleen in een huis en dat is soms best eenzaam. Dus: daarom maak ik graag kennis met je. Wie ben jij en wat doe jij in je leven? Wat kenmerkt jou en wat is jouw talent?

Ik zou het leuk vinden om eens een meeting te organiseren of bij te wonen om nieuwe contacten te leggen.

Groeten,

Robin


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Goedemorgen Robin,

 

Ik ben ook best eenzaam aangezien mijn broer sinds een maand of 3 naar Zwitserland is verhuisd en verder veel gepest geweest in het verleden wat mij toch wel angstig heeft gemaakt in het maken van connecties. 
 

Ik ben afgestudeerd als Zelfstandig Werkend Kok, en dus ben ik kok van beroep.

 

Verder in mijn vrije tijd maak ik muziek zodat ik alles even kan vergeten.

 

aangenaam kennis te maken (-:

Reputatie 6
Badge +9

Hee Robin, welkom!

 

Wat een leuke hobbies! Waar wil je echt nog graag heen reizen? Welke activiteiten vind je leuk om te organiseren?

Bevalt het werken in het onderwijs een beetje?

Jaa alleen wonen kan soms best behoorlijk eenzaam zijn helaas, goed van je dat je je hebt aangemeld hier :)


Ik ben Melissa en ik woon in Groningen waar ik farmacie studeer. Ik vind het leuk om te lezen, diamond painting, wandelen of fietsen in de natuur, en series kijken. En tja mijn talent… dat is wel een hele goeie, ik moet mijn talent eigenlijk nog een beetje uitvogelen/ontdekken haha. Wat is jouw talent?

 

Veel plezier op de community!

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Wat leuk dat je de stap genomen hebt om je voor te stellen! Welke roadtrips heb je nog op de planning staan en is de beste die je tot nu toe hebt gedaan? 
Wat vind je leuk qua muziek en theater? 
 

Heel origineel om die vragen gelijk te stellen.
Ik ben dus Naomi en kom ergens uit de provincie boven jou, waar ik werkzaam ben als begeleider in de zorg. 
mijn talent? Mijn talent is dat ik nergens echt in uitblink of nog niet ontdekt heb 😂 en mijn kernmerk? Mijn omgeving roept mijn haarkleur die continu verandert.