Romanticus 24 omgeving Limburg

  • 28 October 2022
  • 11 reacties
  • 247 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik ben Roman, kom uit Limburg, 24 jaar, speel sinds kort gitaar en dagdroom veel. Hou van natuur en ben verder ben ik een sarcastisch en creatief persoon. Ik hou van nintendo en ben stiekem wel een beetje een nerd. Ik ben helaas mijn vrienden kwijtgeraakt dus het lijkt me wel leuk om weer nieuwe te maken!

Ik heb nu een tussenjaar aan het maken waarin ik uitzoek wat ik precies wil doen met mijn leven terwijl ik hard werk voor m'n geld.

Wees vooral niet bang om een praatje te maken. Ik bijt meestal niet!

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Roman,

Had je eerder al iets gesproken (die reactie op mijn topic is volgens mij nog in afwachting van goedkeuring, of misschien niet meer). Limburg ligt vrij ver weg bij mij vandaan maar ik ben weleens in Maastricht geweest. 

Leuk dat je gitaar speelt. Waar dagdroom je zoal over en wat vindt je leuk om te doen of te zien binnen de natuur?  Hoe uit je je creatief gezien, doe je dit via tekenen, schilderen, schrijven, bijvoorbeeld?

Veel mensen weten dit niet van mij maar ik kan ook redelijk sarcastisch uit de hoek komen op bepaalde momenten. 

Welke Nintendo games speel je graag?

Jammer dat je je vrienden bent kwijtgeraakt, ik hoop dat de JoinUs community je helpt nieuwe contacten op te doen. Hopelijk biedt je tussenjaar je genoeg de tijd om goed uit te zoeken waar je naartoe wilt streven terwijl je hard werkt.

Reputatie 1
Badge +2

Hey bookworm,

Ben ook welleens in Maastricht geweest. Tis daar erg mooi! Ik kan niet zo goed uitleggen waarover ik droom haha. Ik hou er vooral van om de natuur te beleven, op ontdekkingstocht te gaan en om op te gaan in alle dingen om mij heen. Verder teken ik vooral veel al is het de laatste tijd wat minder. Ik heb ook ooit welleens poëzie geschreven.

Ik speel o.a mario, zelda en soms pokemon.

En bedankt! Ik hoop ook dat ik wat leuke mensen leer kennen waar ik gezellig mee kan kletsen!

Badge

Hey Roman!

Leuk je te ontmoeten. Ik ben zelf ook creatief, sarcastisch en hou van de natuur :) 

Ben wel benieuwd: wat maakt jou nu echt een nerd? Ik hou bijvoorbeeld erg van lezen, gamen en Star Wars xD

Reputatie 5
Badge +7

Hey Roman! 
 

Ik vind het woordgrapje van je gebruikersnaam erg leuk! Shit om te horen dat je je vrienden kwijt geraakt bent maar ik geloof zeker dat hier heel veel leuke mensen zijn met dezelfde interesses als jij! 
 

Wat is je favoriete plekje in de natuur? 

Reputatie 3
Badge +3

Hee Roman!

Goede woordgrap! Wat speel je zoal op je gitaar? Niet dat ik er verstand van heb maar ja, liedjes ken ik nog wel.. haha. Natuur en creatief dus, misschien ook fan van natuurfotografie toevallig? 

Nintendo kan ik niet zo goed, ram altijd maar wat op knopjes!..


Groetjes Emma

Reputatie 1
Badge +2

Hey Roman! 
 

Ik vind het woordgrapje van je gebruikersnaam erg leuk! Shit om te horen dat je je vrienden kwijt geraakt bent maar ik geloof zeker dat hier heel veel leuke mensen zijn met dezelfde interesses als jij! 
 

Wat is je favoriete plekje in de natuur? 

Vast wel! Mijn lievelingsplekje is de ardenne. Ik weet nog dat ik daar als kind welleens ben wezen wandelen. Langs een bergstroom af omhoog. Het was schitterend! Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Reputatie 1
Badge +2

Hey Roman!

Leuk je te ontmoeten. Ik ben zelf ook creatief, sarcastisch en hou van de natuur :) 

Ben wel benieuwd: wat maakt jou nu echt een nerd? Ik hou bijvoorbeeld erg van lezen, gamen en Star Wars xD

Leuk! Ik ben een stiekeme nintendo, comic con en cosplay fan haha. 

Reputatie 1
Badge +2

Hee Roman!

Goede woordgrap! Wat speel je zoal op je gitaar? Niet dat ik er verstand van heb maar ja, liedjes ken ik nog wel.. haha. Natuur en creatief dus, misschien ook fan van natuurfotografie toevallig? 

Nintendo kan ik niet zo goed, ram altijd maar wat op knopjes!..


Groetjes Emma

Ik oefen born in the usa

Badge

Hey Roman!

Leuk je te ontmoeten. Ik ben zelf ook creatief, sarcastisch en hou van de natuur :) 

Ben wel benieuwd: wat maakt jou nu echt een nerd? Ik hou bijvoorbeeld erg van lezen, gamen en Star Wars xD

Leuk! Ik ben een stiekeme nintendo, comic con en cosplay fan haha. 

Oah cool! Ga je naar comic con in november? En ga je dan ook in cosplay?

Reputatie 1
Badge +2

Hey isi_de_isi,

Nee helaas! De tickets waren zó snel uitverkocht!

Ook baal ik dat ik niemand heb die mee wil gaan.

Samen cosplayen is altijd leuker dan in je eentje.

Reputatie 1
Badge +2

Hey Roman!

Leuk je te ontmoeten. Ik ben zelf ook creatief, sarcastisch en hou van de natuur :) 

Ben wel benieuwd: wat maakt jou nu echt een nerd? Ik hou bijvoorbeeld erg van lezen, gamen en Star Wars xD

Hey Yrsa! Whahaha