Even voorstellen

  • 10 August 2022
  • 11 reacties
  • 197 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Anyways Rei hier. Natuurlijk niet mijn echte naam. Maar lbgtq hier. pansexueel. Ik heb zelf wat gender problemen en het is moeilijk om erover te praten. Ik sluit mezelf vaak op in mijn kamer omdat ik niks te doen heb. 

 

Ik ga nu is vertellen over mijn medische dingen! Yayy! (Sarcastisch bedoeld natuurlijk) 

 

Als eerste heb ik ADHD! Nou moet ik dit echt uitleggen iedereen weet wel wat het is!


Als tweede heb ik een spierziekte genaamd Becker. Het maakt mijn spieren zwakker omdat ik niet genoeg spierkracht aan maak! Waardoor ik dus 52% alleen kan gebruiken.. ik kan dus moeilijk lopen en opstaan. Maar hey hier ben ik nog! 

 

Laten het me maar even over mijn interesses hebben. Nou er is heel veel. Ik hou van games en Anime! Ik vind tekenen soms ook leuk en ik schrijf soms. Ik hou van analogue horror. En ik hou van folklore! 
 

met games die ik leuk vind heb ik hier een lijstje!

Minecraft, Genshin Impact, Dark souls, Elder scrolls, fallout, Code Vein, God eater, Ark survival, No man’s sky, Formula 1 2021! Dat is eigenlijk wel mijn lijst!

 

Nu voor jullie anime lovers! Ik hou echt van alles met japan en anime.. zoals de bloemen en de geschiedenis!

 

Ik hou van animes zoals, Evangelion, Attack on titan, Tokyo ghoul, Danganronpa, En zoveel meer! (Aka ik kan gewoon niet opkomen met andere teehee) 

 

Je zag waarschijnlijk ook wel wat dingetjes voor komen waar je dacht huh? Wat zegt die gek nu?! Dus heb ik sommige spulletjes beter uitgelegd 

Er zijn best veel styles die ik cool vind, Cyberpunk, Steampunk, Gothic, Fantasy, Noem het maar op!


over de roleplay die ik bedoelde is dus een rollenspel als karakters van danganronpa wat ik meestal doe op discord! Het is wel Engels. Teehee

Dit heeft ook met het schrijven te maken. Ik schrijf Aus (Alternate universe) voor dingen die ik leuk vind Zoals Danganronpa! Hierbij horen dus OCs (Original character) als iemand vragen heeft? Kan je het altijd vragen!!

 

Ik spreek ook echt SUPEEEER veel Engels omdat ik er goed in ben. En ik vind formule 1 leuk! Moeilijk uit te leggen waarom. Maar is leuuuk

 

ik denk dat alles wel is!

 

Sooo introducing the gender mess Rei!

(de naam komt van mijn character name. Rei Himemichi!)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ja Tokyo Ghoul! Leuke anime was dat. Ik ken er ook een hele hoop.

Ik ben zelf ook weg van folklore en dat soort dingen en ik ben gek op videogames.

 

Daarnaast doe ook ik aan roleplay/rollenspel al zie ik het ook als creatief bezig zijn met schrijven.

Leuk dat je je hebt aangesloten bij de community @Reikitsunee2 , het is leuk om je te ontmoeten.

 

Wat vindt je nog meer leuk om te doen?

 

Als je meer met mij wil kletsen, stuur mij dan gerust een privé berichtje.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Leuk uitgebreid voorstel bericht, ik houdt ervan. Welkom! 

Reputatie 6
Badge +7

Ik vind aot ook heel leuk! Ik heb ook de manga ervan!

Reputatie 2
Badge

Hoi hoii! Ik ben nog steeds opzoek naar vrienden die tussen de 15 en 17 zijn! In Spijkenisse als er mensen zijn in Spijkenisse die ook wel anime interessant vinden! Meer vrienden zou echt heel erg leuk zijn! 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Rei, welkom op het forum! Had je de berichten onder jouw voorsteltopic al gezien?

Misschien is dit evenement ook iets voor jou?

 

Reputatie 2
Badge

Allemaal gezien! Ach cosplay lijkt me heel leuk. Maar helaas ben ik er niet helemaal nog ingekomen of heb ik het geld ervoor. Maar bedankt voor de suggestie!

 

Reputatie 6
Badge +8

Ik las Spijkenisse en werd al enthousiast! Ik ben helaas wel een stuk ouder. Maar hopelijk vind je via deze weg nieuwe vrienden. 

Reputatie 2
Badge

Een paar uur (of minuten geleden) Had ik een topic gestuurd over dat ik vrienden zoek! Tussen de 15-17 in Spijkenisse die ook van anime, games, fantasy, en Horror houden.  

Mijn 16 jarige zelf heeft alleen maar moeite ermee en het lukt vaak niet. Maar dat laat me niet stoppen! Gewoon blijven proberen uiteindelijk komt er wel iemand! Toch? 


Ik zoek gewoon voor mensen om dingen mee te doen. Zoals naar Spijkenisse centrum te gaan. Of zuidplein in Rotterdam. Of naar de bernisse bij het water zitten! (Ik ben niet zo van zwemmen btw) Geslacht/Gender maakt mij totaal niet uit. Mijn situatie is mezelf in mijn kamer opsluiten omdet ik niks te doen heb. En maar 1 vriend goed ken. 

Op school durf ik gewoon niet. Openen dat ik misschien liever een meisje wil zijn. Is moeilijk te begrijpen voor mensen vaak of ze vinden het maar raar. Ben gestuurd hier naartoe vanwege mijn ouders! Dus dan moet ik ook wel mijn best proberen!!

 

als je echt ook opzoek bent naar een vriend in Spijkenisse die ook van Anime en Fandoms houd. Stuur me een privé berichtje.

wens mij veel geluk!

Reputatie 2
Badge

Het is een paar dagen geweest sinds ik heb gepost. Ik had even een fijn barbecue weekend! Maar de vriendenzoeker is er weer! Nog steeds inderdaad opzoek naar vrienden tussen de 15-17. Het liefste in het gedeelte van. Spijkenisse, Rotterdam, Den haag, en Utrecht. (Makkelijk to doen met de metro natuurlijk!) 

 

ik dacht dat ik het maar even opnieuw poste. Omdat ik het niet echt goed had uitgelegd dus geef ik hier een goede uitleg! 
 

als je weer wilt weten lees gewoon mijn andere posts en zo als het goed is snap je het wel!

 

Voor Vrienden zoek ik gewoon gezellige mensen! Die het leuk vinden om nieuwe dingen to leren. Die ook leuke dingen willens doen! (Zoals Naar de bioscoop) En ook niet veel ruzie maken. Mensen waar ik gewoon ook mee kan praten in het nederlands of engels dus!

 

Het liefste wel mensen in de lbgtq community (of die het accepteren) want dan is het makkelijker om over die dingen te praten! 

 

Vrienden voor mij maken is best moeilijk. Omdat ik heel verlegen kan zijn en bang ben dat ik iets verkeerds zeg. Ik snap niet waarom maar zo ben ik gewoon.

 

al de negatievetijd en zieligheid wil ik wel graag weg ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten. Lijkt me heel leuk! Als je vragen hebt? Stuur ze me gerust!

 

PS: als je boven de 18 bent. Reageer er niet op (tenzij je personeel bent) ik zoek echt alleen vrienden tussen de 15 en 17. Heel erg bedankt voor het lezen en heb een hele fijne dag!

Hey Rei! Welkom op de community!

Heel leuk dat je jezelf voorstelt en lekker actief blijft! Goed bezig! 👌

Heb je al eens gekeken naar de (online) groepstrajecten van Join Us? Daarin kun je werken aan je sociale vaardigheden en misschien dat het wat voor jou is, zodat je misschien wat meer jezelf durft te zijn op school etc? Join Us.

Ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen! 😊

 

Reputatie 7
Badge +10

@Reikitsunee2 Mag ik vragen waarom je geen mensen boven de 18 wil? 😀