Anna.2002 20 omgeving Alkmaar

  • 7 August 2022
  • 13 reacties
  • 534 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heyy ik ben nieuw bij deze community. Mijn naam is Anna en ik ben 20 jaar. Ik woon in Noord-holland (in de buurt van alkmaar). Mijn vriendschappen zijn een beetje verwaterd toen ik ben begonnen met studeren. Ik ben gestopt met mijn huidige opleiding, dus volgend jaar ga ik beginnen aan een nieuwe studie. Ik mis het om leuke dingen te doen met vrienden en met een nieuwe studie in het vooruitzicht, leek het mij leuk om alvast wat nieuwe mensen te ontmoeten (: Ik vind eigenlijk van alles leuk om te doen zoals winkelen, terrasjes pakken, sporten en nog veel meer. Stuur gerust een berichtje als het je leuk lijkt om contact te hebben, of om een keertje af te spreken. 
 

liefs,

Anna 
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey Anna,

Welkom op de community. Ik heb je een bericht gestuurd

Hoi Anna, welkom op de community. Goed dat bent aangesloten bij de join us community! Ik woon ook in Noord-Holland (in Haarlem). Zelf probeer ik hier contact te maken met mensen die redelijk dicht in de buurt zijn en ik kijk er zelf graag naar uit om dus nieuwe mensen te ontmoeten. Het lijkt me leuk om een gesprek met je te voeren of zelfs afspreken. Last, but not least, welke opleiding ben je van plan om volgend jaar te doen?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Anna, welkom op de community. Goed dat bent aangesloten bij de join us community! Ik woon ook in Noord-Holland (in Haarlem). Zelf probeer ik hier contact te maken met mensen die redelijk dicht in de buurt zijn en ik kijk er zelf graag naar uit om dus nieuwe mensen te ontmoeten. Het lijkt me leuk om een gesprek met je te voeren of zelfs afspreken. Last, but not least, welke opleiding ben je van plan om volgend jaar te doen?

Heyy Glorfindel, wat een lieve reactie! Lijkt me leuk om met je te praten, en misschien af te spreken :) Haarlem is inderdaad in de buurt. Ik ga pedagogische wetenschappen studeren in Amsterdam. 

Reputatie 2
Badge +3

Hey Anna,

Welkom op de community. Ik heb je een bericht gestuurd

Dankje Marijn :) 

Hoi Anna, welkom op de community. Goed dat bent aangesloten bij de join us community! Ik woon ook in Noord-Holland (in Haarlem). Zelf probeer ik hier contact te maken met mensen die redelijk dicht in de buurt zijn en ik kijk er zelf graag naar uit om dus nieuwe mensen te ontmoeten. Het lijkt me leuk om een gesprek met je te voeren of zelfs afspreken. Last, but not least, welke opleiding ben je van plan om volgend jaar te doen?

Heyy Glorfindel, wat een lieve reactie! Lijkt me leuk om met je te praten, en misschien af te spreken :) Haarlem is inderdaad in de buurt. Ik ga pedagogische wetenschappen studeren in Amsterdam. 

Wat een gave opleiding, persoonlijk klinkt het wel een beetje interessant. Ik weet niet wat je fijner vind, maar ik vind het ook prima als we verder praten in de privé chat. Doe maar wat prettig is voor je!

Reputatie 2
Badge

Hey Anna,

 

Welkom op de community! Als je het leuk lijkt om een keer af te spreken dan sta ik daar voor open :)

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Hey Anna,

 

Welkom op de community! Als je het leuk lijkt om een keer af te spreken dan sta ik daar voor open :)

 

 

Heyy Lau, lijkt me zeker leuk 😆 wil je praten via privé berichten? 

Reputatie 3
Badge +5

Hey Anna,

 

Zoek ook leuke vrienden, stuur me gerust een bericht :)

 

Vriendelijke groeten Laurens

Reputatie 2
Badge

Hey Anna,

 

Welkom op de community! Als je het leuk lijkt om een keer af te spreken dan sta ik daar voor open :)

 

 

Heyy Lau, lijkt me zeker leuk 😆 wil je praten via privé berichten? 

 

Ja dat is zeker prima :) :)

Reputatie 2
Badge +3

Hey Anna,

 

Zoek ook leuke vrienden, stuur me gerust een bericht :)

 

Vriendelijke groeten Laurens

Heyy Laurens, ik heb je een berichtje gestuurd 😊

Welkom Anna!

Leuk dat je je voorstelt! En leuk om te lezen dat er al veel reacties zijn! 😊
Mocht je nog opzoek zijn naar mensen uit jouw regio of met dezelfde hobby's/interesses, dan kun je nog een kijkje nemen bij de groepen op de community groepen.

Veel plezier op de community!

Reputatie 1
Badge

Hey Anna,

Ik kom ook uit Noord-Holland en woon in HHW. Misschien lijkt het je leuk dat we eens contact gaan hebben of een keertje afspreken, want sta daar wel voor open. 

Wat zijn je hobby's eigenlijk?

Badge

Heyy ik ben nieuw bij deze community. Mijn naam is Anna en ik ben 20 jaar. Ik woon in Noord-holland (in de buurt van alkmaar). Mijn vriendschappen zijn een beetje verwaterd toen ik ben begonnen met studeren. Ik ben gestopt met mijn huidige opleiding, dus volgend jaar ga ik beginnen aan een nieuwe studie. Ik mis het om leuke dingen te doen met vrienden en met een nieuwe studie in het vooruitzicht, leek het mij leuk om alvast wat nieuwe mensen te ontmoeten (: Ik vind eigenlijk van alles leuk om te doen zoals winkelen, terrasjes pakken, sporten en nog veel meer. Stuur gerust een berichtje als het je leuk lijkt om contact te hebben, of om een keertje af te spreken. 
 

liefs,

Anna hey alkmaar hier ook welke wijk jij