Opnieuw voorstellen :)

  • 15 April 2022
  • 12 reacties
  • 320 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben Elize :D. Ik ben 16 jaar en ik woon in Zuid-Holland

Een tijdje geleden heb ik me al voorgesteld maar ik zou het graag nog een keer willen doen.
Ik zat eerst op 4 vwo maar dat werd te veel voor mij. Toen kwam ik thuis te zitten en nu heb ik school weer opgepakt en zit ik in 4 havo (met minder vakken).
Soms voel ik me eenzaam omdat ik best verlegen ben en daarom is het wat moeilijker om vrienden te maken. Er zit al iets verbetering in.

Ik zou graag vrienden willen hebben van ongeveer mijn leeftijd die ongeveer dezelfde dingen leuk vinden en gezellig afspreken ;). Al is het maar online gamen.

Ik hou van conventies zoals elfia, helaas ben ik vanwege corona daar al een tijdje niet meer geweest. Ik zou graag met vrienden naar dat soort conventies willen (fantasie, cosplay).

Mijn hobbies zijn tekenen, gamen, skaten, dansen en ik vind het ook leuk om anime en kdramas te kijken. Webtoons vind ik ook leuk. Ik hou ook echt heel erg van katten :3

Bedankt voor het lezen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Oh ja en ik hou ook van zingen!

Reputatie 4
Badge +4

Hi Elize,

 

Ik herken je verhaal! ik heb tot en met de 5e klas vwo gedaan en daarna ging ik naar 5 havo. 

Ik vond het ook heel fijn dat ik een vak minder had. Ik had zelf wiskunde laten vallen (met mijn C&M profiel ;p) Welk vak of welke vakken heb jij kunnen laten vallen?

 

Veel verstand van cosplay heb ik niet! 🙈 Maar tekenen, dansen en zingen doe ik wel heel graag. ;)

Kun je hier iets meer over vertellen? Wat teken je bijvoorbeeld? En zit je op dans-/zangles?

 

Groetjes!!

Hoi Fem!

 

Ik heb een NG-NT profiel en ik had Frans laten vallen. NG is nog steeds best moeilijk maar het is nu wel beter te doen.

Cosplay heb ik zelf weinig ervaring mee eigenlijk. Ik koop meestal een leuk kostuum of een jurk, ik zou wel graag willen leren hoe je een kostuum maakt. Bij Elfia vind ik het ook erg leuk om langs de kraampjes te lopen en je hebt er ook workshops. Ik heb het maar 2 keer gedaan maar ik vind het heel erg leuk en wil het zeker vaker doen!

Leuk dat je tekenen, dansen en zingen ook leuk vindt! Ik zit op kpop dansles en ook zangles :D

Ik teken het liefst personen en fanart van games, films en series.

 

Groetjes!

Reputatie 1
Badge

Hey Elise! Ook al woon ik niet in de buurt van zuid holland zag ik cosplay en aangezien ik zelf ook wel wat outfits gedaan heb was ik benieuwd als wat je allemaal al een keertje verkleed hebt, vind t altijd wel leuk als mensen daar een interesse in hebben :)

Hey Elise! Ook al woon ik niet in de buurt van zuid holland zag ik cosplay en aangezien ik zelf ook wel wat outfits gedaan heb was ik benieuwd als wat je allemaal al een keertje verkleed hebt, vind t altijd wel leuk als mensen daar een interesse in hebben :)

Hoi J! Leuk dat je reageert! Ik heb zelf niet echt een cosplay gemaakt maar ik vind het zeker leuk om me te verkleden. Ik zou wel graag willen leren hoe. Ik heb me wel eens verkleed als elf en ik zou graag een keer me willen verkleden als een Disney prinses :D

Welke outfits heb je gemaakt?

 

Reputatie 1
Badge

Hey Elise! Ook al woon ik niet in de buurt van zuid holland zag ik cosplay en aangezien ik zelf ook wel wat outfits gedaan heb was ik benieuwd als wat je allemaal al een keertje verkleed hebt, vind t altijd wel leuk als mensen daar een interesse in hebben :)

Hoi J! Leuk dat je reageert! Ik heb zelf niet echt een cosplay gemaakt maar ik vind het zeker leuk om me te verkleden. Ik zou wel graag willen leren hoe. Ik heb me wel eens verkleed als elf en ik zou graag een keer me willen verkleden als een Disney prinses :D

Welke outfits heb je gemaakt?

 

Ohh een elf? Zeker rond de kerstperiode?
Ja zelf ben ik ook niet echt goed in outfits maken, ik heb tot nu 2 echt gemaakt voornamelijk met mn moeder samen en jezus wat een werk gaat daar in, ik ben met eentje nog steeds niet klaar whaha.
Oh leuk welke Disney prinses?

Euh ik heb tot nu voornamelijk comic book characters gemaakt en film/serie.
Joker, Michael Myers, Geralt of Rivia van de netflix serie the Witcher en Batman van de nieuwe film :)

Hey Elise! Ook al woon ik niet in de buurt van zuid holland zag ik cosplay en aangezien ik zelf ook wel wat outfits gedaan heb was ik benieuwd als wat je allemaal al een keertje verkleed hebt, vind t altijd wel leuk als mensen daar een interesse in hebben :)

Hoi J! Leuk dat je reageert! Ik heb zelf niet echt een cosplay gemaakt maar ik vind het zeker leuk om me te verkleden. Ik zou wel graag willen leren hoe. Ik heb me wel eens verkleed als elf en ik zou graag een keer me willen verkleden als een Disney prinses :D

Welke outfits heb je gemaakt?

 

Ohh een elf? Zeker rond de kerstperiode?
Ja zelf ben ik ook niet echt goed in outfits maken, ik heb tot nu 2 echt gemaakt voornamelijk met mn moeder samen en jezus wat een werk gaat daar in, ik ben met eentje nog steeds niet klaar whaha.
Oh leuk welke Disney prinses?

Euh ik heb tot nu voornamelijk comic book characters gemaakt en film/serie.
Joker, Michael Myers, Geralt of Rivia van de netflix serie the Witcher en Batman van de nieuwe film :)

Haha nee, een elf als in bos elven, magische elven, beetje geïnspireerd door Zelda van Legend of Zelda games. 

Ik zou graag een keer me willen verkleden als rapunzel, of een grote jurk zoals belle.

 

Reputatie 1
Badge

Hey Elise! Ook al woon ik niet in de buurt van zuid holland zag ik cosplay en aangezien ik zelf ook wel wat outfits gedaan heb was ik benieuwd als wat je allemaal al een keertje verkleed hebt, vind t altijd wel leuk als mensen daar een interesse in hebben :)

Hoi J! Leuk dat je reageert! Ik heb zelf niet echt een cosplay gemaakt maar ik vind het zeker leuk om me te verkleden. Ik zou wel graag willen leren hoe. Ik heb me wel eens verkleed als elf en ik zou graag een keer me willen verkleden als een Disney prinses :D

Welke outfits heb je gemaakt?

 

Ohh een elf? Zeker rond de kerstperiode?
Ja zelf ben ik ook niet echt goed in outfits maken, ik heb tot nu 2 echt gemaakt voornamelijk met mn moeder samen en jezus wat een werk gaat daar in, ik ben met eentje nog steeds niet klaar whaha.
Oh leuk welke Disney prinses?

Euh ik heb tot nu voornamelijk comic book characters gemaakt en film/serie.
Joker, Michael Myers, Geralt of Rivia van de netflix serie the Witcher en Batman van de nieuwe film :)

Haha nee, een elf als in bos elven, magische elven, beetje geïnspireerd door Zelda van Legend of Zelda games. 

Ik zou graag een keer me willen verkleden als rapunzel, of een grote jurk zoals belle.

 

Ohhh dat is ook wel leuk, hou je beetje van magische fictie of?

Whaha dan zou je wel redelijk wat haar nodig hebben, denk alleen dat niemand eraan kan klimmen.
 

J2004 schreef:

Ohhh dat is ook wel leuk, hou je beetje van magische fictie of?

Whaha dan zou je wel redelijk wat haar nodig hebben, denk alleen dat niemand eraan kan klimmen.

 

Ja ik vind magie heel leuk :D. Ik kijk anime en ik game en daar zit ook vaak veel fantasie in.

Hou jij ook van gamen?

 

Als ik een rapunzel cosplay ga doen dan doe ik de versie dat ze kort haar had want dat lijkt me iets handiger haha.

Reputatie 1
Badge

J2004 schreef:

Ohhh dat is ook wel leuk, hou je beetje van magische fictie of?

Whaha dan zou je wel redelijk wat haar nodig hebben, denk alleen dat niemand eraan kan klimmen.

 

Ja ik vind magie heel leuk :D. Ik kijk anime en ik game en daar zit ook vaak veel fantasie in.

Hou jij ook van gamen?

 

Als ik een rapunzel cosplay ga doen dan doe ik de versie dat ze kort haar had want dat lijkt me iets handiger haha.

Ohh leuk leuk :) Persoonlijk is kwa Magie het enige wat ik echt leuk vond the witcher boek/serie/spel r tot nu en bloodborne.

Ja ik hou van Gamen, minecraft, team fortress 2, Phasmophobia en Dead by Daylight zijn denk ik mn fav, en die van jou?

Whahaha dat zou wel verstandig zijn

Leuk! Ik speel vooral mario games en overwatch :D

Hi Elize,

 

Ik herken je verhaal ook. Dit jaar Vwo-4 is me ook teveel geworden en daarom ga ik maar Havo-4 of Havo-5. Verder ben ik ook vaak verlegen en vrienden maken wordt inderdaad niet makkelijk.

Gamen vind ik ook leuk, wat voor mario games speel jij?

 

Groetjes!