Op zoek naar vrienden met zelfde interesses, om mee te gamen of gewoon om mee te praten/chatten. Online of in omgeving Zwolle

  • 11 January 2023
  • 7 reacties
  • 219 × bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Mijn naam is Joran en ik ben 27 jaar.
Ondertussen ben ik een tijdje werkzaam (als software ontwikkelaar) en heb ik nu een eigen huisje in Zwolle sinds een aantal maanden.
Toch mist er wat in mijn leven en dat zijn de vriendschappen.
Ik merk dat ik avonden en sommige weekenden al snel alleen doorbreng en het zou mij leuk lijken om dat met anderen door te kunnen brengen. Mijn hobby's zijn gamen (op dit moment vooral LoL, maar sta open voor allerlei PC games), piano spelen, 3D-printen, alles wat met techniek te maken heeft wel eigenlijk. Ik vind wandelen ook leuk, wel leuker met iemand samen dan alleen.

Mocht je iemand zijn die ook dezelfde hobby's heeft of iemand die graag samen met mij online wil gamen/praten/chatten dan lijkt het me leuk om je te ontmoeten.

Groetjes,
Joran


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Hoi @J0ran3D,

Welke games speel je naast lol? En met een hobby als 3d printen ben ik ook zeker benieuwd naar wat je daarmee allemaal doet!

Badge

Hoi @J0ran3D,

Welke games speel je? En met een hobby als 3d printen ben ik ook zeker benieuwd naar wat je daarmee allemaal doet!

Hoi Mees,

Op dit moment vooral League of Legends, maar ook zo af en toe Rocket League. Shooters/battle royale's, of bouw/survival games vind ik ook leuk (Battlefield, Rust, Minecraft, etc.)

Met 3D printen maak ik zowel zelf modellen in Blender die ik dan uitprint. Denk aan sleutelhangers met een logo, functionele/handige prints (ruggenkrabber of bordje waar je steentjes van een spelletje kan opleggen bijv.) of gewoon kunstzinnige models zoals een character van een game of een “boekje” of een camera, wasmachine, koelkast, magnetron etc.

Heb ook een apparaat waarmee je in meerdere kleuren kan printen.

 

 

Hoi @J0ran3D,

Welke games speel je? En met een hobby als 3d printen ben ik ook zeker benieuwd naar wat je daarmee allemaal doet!

Hoi Mees,

Op dit moment vooral League of Legends, maar ook zo af en toe Rocket League. Shooters/battle royale's, of bouw/survival games vind ik ook leuk (Battlefield, Rust, Minecraft, etc.)

Met 3D printen maak ik zowel zelf modellen in Blender die ik dan uitprint. Denk aan sleutelhangers met een logo, functionele/handige prints (ruggenkrabber of bordje waar je steentjes van een spelletje kan opleggen bijv.) of gewoon kunstzinnige models zoals een character van een game of een “boekje” of een camera, wasmachine, koelkast, magnetron etc.

Heb ook een apparaat waarmee je in meerdere kleuren kan printen.

 

 

Vet! Heb je wat voorbeelden van je modellen? Gebruik je je 3D kennis ook in je werk?

Reputatie 6
Badge +11

Hey Buurman :) 

 

 

Van harte welkom :) ik kom ook uit zwolle 

We hebben gemeenschappelijke hobbys  ik ben altijd wel in voor een gezellige chat 

Badge

Hoi @J0ran3D,

Welke games speel je? En met een hobby als 3d printen ben ik ook zeker benieuwd naar wat je daarmee allemaal doet!

Hoi Mees,

Op dit moment vooral League of Legends, maar ook zo af en toe Rocket League. Shooters/battle royale's, of bouw/survival games vind ik ook leuk (Battlefield, Rust, Minecraft, etc.)

Met 3D printen maak ik zowel zelf modellen in Blender die ik dan uitprint. Denk aan sleutelhangers met een logo, functionele/handige prints (ruggenkrabber of bordje waar je steentjes van een spelletje kan opleggen bijv.) of gewoon kunstzinnige models zoals een character van een game of een “boekje” of een camera, wasmachine, koelkast, magnetron etc.

Heb ook een apparaat waarmee je in meerdere kleuren kan printen.

 

 

Vet! Heb je wat voorbeelden van je modellen? Gebruik je je 3D kennis ook in je werk?

Je kan een aantal modellen van me vinden hier: https://www.thingiverse.com/zlayze/designs

Maar heb daar niet alles geüpload nog.

Ik heb een keer een soort kennissessie gegeven met een gezellige middag/avond voor mede collega's, waar ik ze van alles leerde over 3D-printen en ze zelf ook aan de slag konden met het maken van een 3D-model aan de hand van een handleiding die ik geschreven had. Dat was wel erg leuk. Verder kan ik het helaas niet echt gebruiken op m’n werk.

Badge

Hey Buurman :) 

 

 

Van harte welkom 🙂 ik kom ook uit zwolle 

We hebben gemeenschappelijke hobbys  ik ben altijd wel in voor een gezellige chat 

Hey dankje, leuk dat jij ook uit Zwolle komt en je ook gemeenschappelijke hobby's hebt! :)

Lijkt me leuk, waar zullen we chatten?

Reputatie 6
Badge +11

Hey Buurman :) 

 

 

Van harte welkom 🙂 ik kom ook uit zwolle 

We hebben gemeenschappelijke hobbys  ik ben altijd wel in voor een gezellige chat 

Hey dankje, leuk dat jij ook uit Zwolle komt en je ook gemeenschappelijke hobby's hebt! :)

Lijkt me leuk, waar zullen we chatten?

Je mag mij wel een privéberichtje sturen.