Op zoek naar online vrienden of in de omgeving

  • 11 December 2022
  • 1 reactie
  • 106 × bekeken

Badge +1

Hee, ik ben Robin, 20 jaar en ik kom uit overijssel. 
Ik ben op zoek naar vrienden uit de omgeving of eventueel online. Kzal eerst maar wat vertellen over mijzelf :)

Mijn hobby's zijn voornamelijk muziek en gamen en ik sport ook. Ik speel basgitaar in twee bandjes en ben ook bezig met mijn eigen project. Ik heb al een paar keer kunnen optreden en we hebben laatst ons eerste nummer opgenomen! Zelf houd ik van veel verschillende soorten muziek, maar 80’s muziek is wel echt mijn favoriet :D

Daarnaast game ik ook dus af en toe. Ik speel vooral singleplayer en indie games tenzij ik samen met iemand anders speel. Ik vind bijna alle spellen wel leuk zolang het maar gezllig is hahah. 

Ik ben dus vooral op zoek naar vrienden waarmee ik muziek kan maken of mee kan gamen, maar ik sta open voor alles! Het lijkt mij ook wel leuk om een keer iets nieuws te proberen :) Ik ben nog op zoek naar meer muzikanten voor zowel gewoon jammen, schrijven of om mee te doen met onze band! We zijn namelijk nog op zoek naar een drummer!

Lijkt het je leuk om een keer te chillen, laat dan vooral een reactie achter of stuur een berichtje. Ook als je een keer wilt jammen! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hee @Robbedobbel 

 

Welkom op de community! Leuk dat je er bent! Hoe is het met je? 
Ik speel zelf piano en klein beetje gitaar. Oh en ik zing 🎤 maar niet heel goed gewoon erbij. Ik heb het vrij druk maar als er een leuk jam groepje is gemaakt wil ik daar zeker bij zijn.