Dominique, 23 omgeving Groningen

  • 9 March 2023
  • 4 reacties
  • 241 × bekeken

Hoi! 

Ik ben Dominique, (23) ... 👇🏼

 

Introvert of extravert?  Het ene moment geniet ik van gezellig netflixen, koffie drinken, koken/bakken of te wel lekker een huismus te zijn 🤭. Het andere moment geniet ook enorm van lekker lachen en lol maken, uitgaan en nieuwe dingen. Ik ben net verhuist in naar een klein dorpje buiten de stad Groningen, ik werk in een mannenwereld maar zou wel graag eens weer nieuwe vriendinnen maken!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Heei,

 

ik woon niet in Groningen, maar ik sta zelf altijd open om nieuwe mensen te leren kennen en wie weet tot een nieuwe vriendschap. 
ik woon zelf in IJmuiden (vlakbij Beverwijk) 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Dominique, 

ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen en zou het leuk vinden om je te leren kennen! Zelf woon ik niet in Groningen maar in Zeist (omgeving Utrecht).

Stuur me gerust een berichtje!

Reputatie 7
Badge +9

Hee @Dominique !

 

Ik sta er ook open voor nieuwe mensen te leren kennen en hun een kans te geven tot het opbouwen van een eventuele vriendschap. Helaas woon ik niet in Groningen maar in Utrecht en omgeving (klein dorpje waar niemand echt van lijkt te hebben gehoord in de buurt van Woerden).

 

Ik ken dat gevoel ook wel van de ene keer een huismus willen zijn en de andere keer kletsen, lol maken en lachen.

 

Voel je vrij om mij een privéberichtje te sturen!

Reputatie 4
Badge +4

Hee welkom! 😄

Ik herken me in je karakter haha, heel spontaan maar kan ook genieten van lekker op mezelf zijn. Lijkt me heel leuk om je te leren kennen! Woon helaas wel een heel eind weg (Rotterdam) 

Volg je op dit moment een studie of iets? :)