omgeving

  • 27 June 2022
  • 11 reacties
  • 255 × bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hey,

Wonen er mensen in de buurt van Dordrecht toevallig?

Soms lijkt het alsof iedereen ver weg woont.

 

Groetjes


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Heee!

Nee, niet Dordrecht, maar wel Delft en geregeld in Rotterdam. Weet niet of dit in de buurt is in jouw ogen, maar is in ieder geval niet super ver weg haha :)

Badge

Hey! Ja ik woon in Dordrecht. Stuur me vooral een berichtje 😊

Reputatie 4
Badge +6

Hey, ik woon in Pijnacker redelijk in de buurt van Dordrecht. En vind het zelf geen probleem om te reizen.

Reputatie 1
Badge +3

Hey, ik woon in Pijnacker redelijk in de buurt van Dordrecht. En vind het zelf geen probleem om te reizen.

Hey,

Dat ligt eerder vlakbij Delft toch ?🙈

Reputatie 4
Badge +6

Hey, ik woon in Pijnacker redelijk in de buurt van Dordrecht. En vind het zelf geen probleem om te reizen.

Hey,

Dat ligt eerder vlakbij Delft toch ?🙈

Klopt, maar ben zo in Rotterdam en en Rotterdam ligt wel redelijk in de buurt van Dordrecht, ben er al is eerder geweest😉

Reputatie 1
Badge

Hoi Sara, ik woon in Rotterdam. De afstand valt wel mee als je gaat vergelijken met anderen :) 

 

Ticho

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Sara,

Ik woon redelijk dichtbij Dordrecht, maar wel in een kleinere omgeving. Wel kom ik met enige regelmaat in Dordt

Hey Sara,

Dordt is niet zo ver vanaf waar ik woon (Gorinchem) :) 

Reputatie 6
Badge +8

Ik denk ongeveer een half uurtje, dus denk dat dat wel redelijk in de buurt ligt 

Reputatie 3
Badge +1

Heehee,

Krimpen aan de Lek hier. Dordrecht is ongeveer een half uurtje rijden met de auto :-)

Reputatie 3
Badge +3

Papendrecht :)