nou dat dit proberen dan zag online haha

  • 19 December 2022
  • 6 reacties
  • 234 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2
  • Niet meer actief
  • 12 reacties

Haha ben nieuw ben benieuwd wat voor mensen ik hier tegen kom.

 

Ik heb vaak  app meetups  gebruikt maar je voelt echt dat mensen uit andere landen totaal andere perspectief hebben van omgeving en het leven. En dat letterlijk met iedereen kan praten en heb geen sociale angst en ken me grenzen erg goed maar telkens. Sinds 2020 voel. Ik dat niet echt connect met mensen alsof  bij die meetups niet mensen komen die ik zoek.  

 Helemaal kut want op school was ik juist super populair haaha,. Nou ik probeer dit wel kan iemand me  beetje helpen. 

 

Ben Libra mis helpt dat mensen hier.

Hou me verwachting laag, hoe werkt dit allemaal moet ik hem reageren op berichten en dan aanmelden op meetup ofzo.

 

Ben 23 jaar Van marokkaanse afkomst ( wk was geweldig 🥳😂)

 

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Ilias :)

 

hoe werkt dit allemaal moet ik hem reageren op berichten en dan aanmelden op meetup ofzo.

Je kan inderdaad reactie plaatsen op de topics in Meet up of een privébericht sturen. Er is ook een discord server:

 

Reputatie 5
Badge +7

He Ilias

 

Wat leuk dat je deelneemt aan dit programma. Wat doe je verder in het dagelijks leven? Btw ik ben ook libra.  

Reputatie 7
Badge +10

@Ilias Lukt het een beetje om je weg te vinden?

Reputatie 5
Badge +7

He @Ilias 

 

Leuk om van je te horen. Lijkt mij ook leuk! Wat doe je zoal, werk of studie? Komt met de tijd man. Ik kan je geen pb sturen als je mij niet volgt stond er bij je profiel. 

Reputatie 2
Badge +2

 Doe personal trainer cursus en daarna ga ik AED en Voeding cursus volgen.

En train met zelf in art van communicatie mensen en psychologie. 

 

En ben schrijver  werk nu  2 boeken die ga uit brengen dit jaar.  Werk gwn magazijnwerk voor nu. Dadelijk wil ik mensen helpen en trainen

1 is al op Amazon ,

 

Weg maak ik zelf tot nu toe ziet niemand me hier staan ,. Beetje nieuw voor me was altijd super populair op sport en middlebareschool. 

Wat doe jij eigenlijk Nassim en Quinty

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Ilias ik ben onder andere join us community vrijwilliger maat toevallig heb ik ook een boek geschreven, een autobiografie die komt in maart uit super spannend en moet nog veel regelen!