Nordin 23 omgeving Rotterdam.

  • 1 December 2022
  • 10 reacties
  • 248 × bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben Nordin 23 jaar en woon in Rotterdam. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die geïnteresseerd zijn in de Japanse taal. Ik volg één keer in de week een cursus Japans en vind dit erg leuk, maar dit is in Leiden dus ik zou ook graag wat mensen willen leren kennen met dezelfde interesse die in de omgeving wonen. 
Verder kijk ik ook veel anime, teken ik graag en speel ik veel Overwatch.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy welkom, volg je de Japanse taalcursus al lang?

Badge

Niet zo lang, sinds Juli ongeveer maar heb daarvoor wel wat zelfstudie gedaan.

Reputatie 5
Badge +10

Ohh super leuk, welke anime series kijk je graag?

 

mvg Wendy :)

Badge

Ohh super leuk, welke anime series kijk je graag?

 

mvg Wendy :)

Ik ben nu Chainsaw Man en Mob Psycho aan het kijken. Verder zijn een paar van mn favoriete: Gurren Lagann, HxH, Millennium Actress en Akira.

Zijn er ook series die je leuk vindt?

Reputatie 5
Badge +10

@Nordin wat leuk ik vind chainsaw Man heel goed kwaliteit hebben, ik ben benieuwd hoe het verder gaat worden. Heb gehoord dat misschien HxH verder gaat. 

 

Ik vind Naruto, One Piece en Bleach wel echt leuk. Vooral One Piece en Bleach aangezien die nog met nieuwe episodes komen. 

Badge

@Wendy.Le Jaa ik vond de laatste aflevering van Chainsaw Man echt nice, ik heb de manga gelezen dus ben ook benieuwd hoe ze het verder doen. Ik zou Mob Psycho ook erg aanraden als je tijd hebt.
One Piece vond ik vroeger ook heel erg leuk maar nu is het beetje moeilijk bij te houden 😂.

 

Wat vind jij leuk om te doen in je vrije tijd?

Reputatie 5
Badge +10

@Nordin 

ik hou van lekker eten kip en enzo

ook vind ik slapen erg lekker.

Erg lui helaas :) heb je enig ander hobby’s.

Badge

Ohh super leuk, welke anime series kijk je graag?

 

mvg Wendy :)

Ik ben nu Chainsaw Man en Mob Psycho aan het kijken. Verder zijn een paar van mn favoriete: Gurren Lagann, HxH, Millennium Actress en Akira.

Zijn er ook series die je leuk vindt?

Hey Nordin, ik kom ook uit Rotterdam. Ik heb een tijdje geleden Japans gestudeerd in Leiden, maar helaas lukte het me niet om de studie af te ronden. De andere twee ken ik eerlijk gezegd niet, maar ik ben ook fan van Akira en alle films van Satoshi Kon! Ben je wel eens naar Camera Japan geweest?

Badge

Hey @spaceturtle,

Jammer dat je het niet kon afmaken, is daar een reden voor? Vond je het wel leuk?
En jaa Akira en Satoshi kon films zijn heel goed, heb ze vaak gekeken. Ik ben helaas nooit naar Camera Japan geweest, ik wil wel graag een keer, hopelijk dit jaar haha.
Een jaar ofzo geleden heb ik wel Akira en Millennium Actress kunnen zien bij KINO Rotterdam, was heel cool.

Badge

@Nordin

ik hou van lekker eten kip en enzo

ook vind ik slapen erg lekker.

Erg lui helaas 🙂 heb je enig ander hobby’s.

Ik verder ook niet veel haha, hou wel van chillen met mn kat lol.