Nock nock! hier ben ik.

  • 30 June 2022
  • 5 reacties
  • 220 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hayo lieve mensen 😊

Mijn naam is Christiaan, ik ben 22 jaar en woonachtig in Wageningen. Een creatieve ziel die graag bezig is met hobbies zoals: tekenen, ontwerpen, foto's bewerken etc.

Daarnaast hou ik van: muziek luisteren, wandelen, gamen, sporten, en lekker chillen tussendoor.

Kwa persoonlijkheid ben ik een rustig type met een groot hart voor iedereen.

In het dagelijkse leven werk ik bij een groot en internationaal bedrijf genaamd Unilever. Daar doe ik werkzaamheden ter voorbereiding. Zodat een bepaald product getest gaat worden voordat het op de markt komt.

Toch mis ik een stukje contact in mijn leven, omdat ik vaak van omgeving ben gewisseld, dus kon ik lastig contacten behouden.

Stuur mij gerust een berichtje, ik kijk uit naar wat nieuwe contacten/vrienden.

"You're creating your own unique sketch to the future, with holding the pencil of life!" ✏

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Heb je toevallig foto´s waarvan je het leuk vind om met ons te delen wat betreft de creativiteit? Ik ben zelf altijd wel erg nieuwsgierig naar de (verborgen) talenten. 
Naar wat voor muziek luister je zoal? En wat voor games speel je zoal? 

Reputatie 1
Badge +1

Hai Naomi, 

Wat leuk dat je hebt gereageerd! Hierbij zal ik graag een van mijn tekeningen sturen om te showen.

Mijn favo genre muziek is electro style, met remix of house, soms ook hits van de radio.

Met gamen speelde ik Dragon Tamer heel fanatiek, nu ben ik daarmee gestopt. Nu speel ik alleen nog kleine mini games af en toe.

Wat zijn jouw hobbies kwa bezigheden en favo genre muziek? Ik ben benieuwd... 😁

 

Reputatie 4
Badge +6

Hai Naomi, 

Wat leuk dat je hebt gereageerd! Hierbij zal ik graag een van mijn tekeningen sturen om te showen.

Mijn favo genre muziek is electro style, met remix of house, soms ook hits van de radio.

Met gamen speelde ik Dragon Tamer heel fanatiek, nu ben ik daarmee gestopt. Nu speel ik alleen nog kleine mini games af en toe.

Wat zijn jouw hobbies kwa bezigheden en favo genre muziek? Ik ben benieuwd... 😁

 

Wauw wat ziek zegt, ga zo door en welkom bij de club 😺

Reputatie 6
Badge +8

Hai Naomi, 

Wat leuk dat je hebt gereageerd! Hierbij zal ik graag een van mijn tekeningen sturen om te showen.

Mijn favo genre muziek is electro style, met remix of house, soms ook hits van de radio.

Met gamen speelde ik Dragon Tamer heel fanatiek, nu ben ik daarmee gestopt. Nu speel ik alleen nog kleine mini games af en toe.

Wat zijn jouw hobbies kwa bezigheden en favo genre muziek? Ik ben benieuwd... 😁

 

Oh wauw, die ziet er goed uit! Er zit inderdaad wel verborgen talent, wat nu niet zo verborgen meer is. Is het toevallig ook een huisdier of gewoon random? 

Haha, heerlijk die diversiteit! Mijn muziek is dus ook heel divers en ligt heel erg aan mijn stemming. Het ene moment staat Green Day op repeat, maar heb nu Harry Styles & 5 Seconds of Summer aan staan, want dat zijn mijn vorige en volgende concert. 

Mijn hobby is dan ook naar concerten gaan. En verder heb ik een liefde voor fotografie (zie een mooie combinatie) en vind het altijd wel leuk om nieuwe plekken en dingen te zien/doen. Heb daarnaast ook nog een hond waar ik graag mee wandel. 

Reputatie 3
Badge +3

Hee hee 

Leuke hobby's heb je! Fotografie is helemaal mijn ding dus ben we benieuwd hoe jij ze bewerkt ahah!.

 

Groetjes 'Emma