Nieuwe vrienden voor de omgeving Den haag

  • 12 February 2023
  • 6 reacties
  • 203 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Supercharger
  • 20 reacties

Hoi iedereen ik ben Raj 17 jaar oud en een jongen met een volle rugzak die veel meegemaakt in het leven nu is is mijn doel om mijn leven weer op te pakken en een van die doelen is om nieuwe vrienden te maken en deze te behouden dus hoop ik ook te vinden rond de regio den haag omdat dit de plek is waar ik waarschijnlijk binnenkort ga wonen 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @Raji in de community!

 

Het is heel goed dat je een bericht hebt geplaatst.

Er zijn vast genoeg mensen die hier graag met je iets willen doen.

Wat vind je leuk om te doen in het dagelijks leven?

Vind je het fijn om juist met iemand om te gaan die ook een rugzakje draagt of liever iemand zonder?

 

Werk en/of studeer je graag?

 

Ik ben benieuwd!

 

Groet,

Anwar

Reputatie 2
Badge +3

Hee Anwar bedankt voor je berichtje 

 

In het dagelijks leven ben ik best wel druk met school ik ben namelijk op dit moment bezig met een mbo 1 opleiding en hiervoor loop ik 3 dagen stage ook en volg ik de andere 2 dagen lessen op school. In het weekend ben ik of den haag bij mijn ouders of in gelderland op de woonlocatie waar ik op dit moment verblijf het is daarom dus zo dat ik alleen in het weekend dus tijd heb om aftespreken qua  voorkeur wil ik graag mensen leren kennen zonder volle rugzak zoals ik maar ik sta voor iedereen open om een praatje te maken 

Reputatie 6
Badge +11

Hee Anwar bedankt voor je berichtje 

 

In het dagelijks leven ben ik best wel druk met school ik ben namelijk op dit moment bezig met een mbo 1 opleiding en hiervoor loop ik 3 dagen stage ook en volg ik de andere 2 dagen lessen op school. In het weekend ben ik of den haag bij mijn ouders of in gelderland op de woonlocatie waar ik op dit moment verblijf het is daarom dus zo dat ik alleen in het weekend dus tijd heb om aftespreken qua  voorkeur wil ik graag mensen leren kennen zonder volle rugzak zoals ik maar ik sta voor iedereen open om een praatje te maken 

Welkom :) wat voor studie volg je? 

 

Ik denk dat iedereen wel een rugzakje heeft de ene  is meer gevuld als de ander en de een is meer zichtbaar dan de ander. 

Het voordeel van mensen met een gelijkwaardig rugzakje leren kennen kan zijn dat je elkaar beter begrijpt en meer erkenning kan hebben. Maar dat is hoe ik er over denk. 

 

Wat zijn je hobby's? wat doe je graag in je vrije tijd?

 

Ik heb je topic even in de juiste categorie gezet. 

Badge

Hoi hoi, 

ik woon in den haag en ben op zoek naar vrienden! Ik ben benieuwd wat zijn je interesses? 
 

ik ken totaal het verhaal van dat je rugzak met veel belevingen hebt, want dat heb ik ook. Ik hoor graag van je 

Reputatie 2
Badge +3

Hee fijn om te horen dat er meerdere zijn 

Ik hou van  koken muziek luisteren sporten afspreken en leuke dingen doen t ding is wel dat ik op begeleid wonen woon en hierdoor niet altijd thuis ben maar dat moet geen probleem zijn lijkt me 

Badge

What kinf of music and sports do you like?