Anna omgeving Rotterdam

  • 24 January 2022
  • 10 reacties
  • 289 × bekeken

Badge

Hey allemaal! 
Ik ben Anna en woon in rotterdam. Door de jaren heen ben ik best wat verhuisd waardoor ik veel contacten ben verloren. Ik woon nu drie jaartjes hier en zou graag wat mensen willen leren kennen. Ik studeer psychologie aan de Eur. Mijn hobby’s zijn eigenlijk lekker veel buiten zijn, sporten en reizen. Daarnaast woon ik samen met mijn lieve vriend. Lijkt het je leuk om eens wat te ondernemen? Denk aan een lekkere wandeling of gewoon goed chillen. Let me know😘


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Hoi Anna!

Welkom bij de gemeenschap!

Wat vind je van Rotterdam?

Badge

Ik vind Rotterdam een hele leuke stad! Kom zelf uit een dorp dus de drukte is soms een beetje wennen. Woon jij ook in Rotterdam? 

@Ann33 Dicht bij. Ik woon in Den Haag, en Ik voel hetzelfde over Den Haag als jij voel over Rotterdam. Ben je in Den Haag geweest?

Badge

Hi,

wat leuk! Ik ben zelf ook kei veel verhuisd en inmiddels woon ik ook in Rotterdam. Ik ben verslaafd aan reizen, wandelen en hou van een feestje. Ik ben 24 jaar en studeer aan de uni. Wat voor sport doe je?
 

Groetjes,

 

Welkom Anna! 

Leuk dat je je voorstelt! :blush: Rotterdam is een leuke stad! Maar ik kan me voorstellen dat het erg wennen is als je uit een dorp komt! 

Hoe bevalt je studie op de Eur?

Heb je wel eens glowgolf gespeeld? Dat kun je vlakbij de Kuip doen, plus bij dat tentje kun je ook heeeeeeeeele lekkere nacho's eten met kip :wink::blush: (als alles weer open mag).  Echt een aanrader! 

Reputatie 3
Badge +4

Hey allemaal!