nieuwe vrienden omgeving Dordrecht

  • 8 March 2023
  • 8 reacties
  • 335 × bekeken

Hi,

 

Mijn naam is Adrienne en ik ben 24. Sinds kort woon ik op mezelf in Dordrecht en ik ben opzoek naar nieuwe vriendschappen. Ik heb nooit echt hele hechten vriendschappen gehad en ik zou dat wel graag willen hebben. Een stukje over mezelf is: ik ben dol op wandelen en ik ben graag in de natuur. Ik ben dol op koken/ bakken en eten en ik wil graag nieuwe dingen proberen. Ik vind het niet erg om een stukje te reizen. Ik werk fulltime time bij een logistiek bedrijf. Ik vind het leuk om zomers lekker een terrasje te pakken en lekker te kletsen over van alles. 
 

Ik hoop hier nieuwe vriendschappen te vinden. Stuur me gerust een bericht :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Hey hey welkom 

Ik ken het gevoel dat je wel contacten hebt 

Maar dat het echt geen hechte vriendschap er zijn 

 

Ik heet michael 27 jaar en kom uit Gouda 

Wandelen vind ik ook leuk 

Mocht je willen berichten stuur het gerust !

Reputatie 2
Badge +4

Hoi, ik ben 25 en woon ook in Dordrecht. Heb je behalve wat je al hebt genoemd nog andere interesses of hobby’s?

Reputatie 1
Badge +4

Hoi ik ben Sanne 25 jaar, wat toevallig ik werk ook in logistiek bedrijf! 🙂 Ik herken me erg in je verhaal dat je graag hechte vriendschappen wilt opbouwen. We hebben een beetje dezelfde hobby’s, als je een keer wilt praten mag je altijd een berichtje sturen! Groetjes! 

Badge

 hey 

I know the feeling that you do have contacts but not close ones.

 

My name is Peter 22 and I come from Slovakia

I also like walking 

If you want to message, feel free to send it!

Reputatie 3
Badge +3

Hoii! 

 

Ik ben 22 en ook nieuw in Dordrecht😊 wandel ook graag lijkt me leuk samen met iemand :)

Reputatie 1
Badge +2

Hii ik ben Sabine, ook 22. Ik woon niet in de buurt van Dordrecht maar ik wil ook al mijn hele leven een hechten vriendschap dus als je het leuk vind kunnen we wat praten? Misschien worden we wel goeie vriendinnen. Ik ben zelf ook graag in de natuur en hou zeker ook van eten hahah. En in de zomer een keer een terrasje pakken en gezellig kletsen vind ik ook zeker leuk.  

Reputatie 1
Badge +2

Sorry niet “ook” 22 😅

Badge

hoi