nieuwe mensen ontmoeten omgeving limburg

  • 3 May 2023
  • 7 reacties
  • 374 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey Heeyy, ik ben Iza 20 jaar en ben er zwaar aan toe om nieuwe mensen te gaan leren kennen. Ik heb nu bijna 4 jaar geleden een scooterongeluk gehad waardoor tot op de dag van vandaag dat de oorzaak is waardoor m’n leven stil staat. Geen werk kunnen hebben, opleiding wat al heel lang vastloopt omdat ik geen stage kan lopen, dus je zal wel snappen dat ik in 4 jaar tijd eigenlijk geen nieuwe mensen heb kunnen ontmoeten waardoor ik dus de keus heb gemaakt om eens hierop rond te gaan kijken. 
 

Zo ben ik altijd een leuke spontane meid maar zoals je een beetje hoort aan m’n verhaal voel ik me vooral erg alleen op dit moment denk iedereen stiekem wel die op deze app zit. Ik hoop dat ik hier wat mensen leer kennen die zin hebben om lekker te kletsen en misschien zelfs wat leuks te gaan doen uiteindelijk. Ben benieuwd naar jullie..!😊


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy heeyy, welkom! Waar in Limburg woon je als ik vragen mag? Ik kan me erg vinden in je verhaal, niet omdat ik ook een ongeluk heb gehad maar omdat ik een spier aandoening heb. 

 

Als je meer wilt weten over mij, check dan gerust mijn voorsteltopic.

 

https://community.join-us.nu/small-talk-40/diego-22-omgeving-helmond-125

Reputatie 1
Badge

Hoi Diego! Ik woon in heerlen. Voor mij de eerste keer dat ik iemand tegenkom die zich hierin voelt. Ik zal zeker eens gaan kijken naar je voorsteltopic!

Reputatie 3
Badge +2

Hey Iza, wat een heftig verhaal om te lezen zeg… hopelijk komt binnenkort de tijd dat je de dingen die nu nog niet helemaal lukken, wel gaan lukken :). Ik kom zelf ook oorspronkelijk uit Limburg, maar wel een stuk noordelijker dan Heerlen haha. 

Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd? :)

Groetjesss

Badge

Hee ik ben Cas 20 ik kom ook uit Limburg ik zou wel iets leuks wille doen 

 

Reputatie 5
Badge +7

Ohh jeetje zeg, wat heftig! Vervelend dat door zo'n ongeluk je hele leven op pauze komt te staan... 

 

Ik ben zelf 21 en kom uit Delft. Heb jij nog leuke dingen die je graag doet?

Badge +3

Hoi Iza en Cas, ik ben niet zo lang geleden naar Blerick verhuist en ben ook altijd nog op zoek naar nieuwe contacten. Stuur me maar een priveberichtje en wie weet kunnen we ons een keertje treffen!

Badge

Hoi Diego! Ik woon in heerlen. Voor mij de eerste keer dat ik iemand tegenkom die zich hierin voelt. Ik zal zeker eens gaan kijken naar je voorsteltopic!

Hey,

Ik woon ook in Heerlen.