Nieuwe mensen leren kennen

  • 12 March 2023
  • 12 reacties
  • 196 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi allemaal, ik ben Sabine 22 jaar en woon in de buurt van Zaltbommel. Ik heb net deze website gevonden en ik zou graag wat meer mensen ontmoeten zodat ik hopelijk wat meer vrienden krijg, ik ben namelijk vaak wat eenzaam.

Ik ben licht autistisch en vind het moeilijk om te praten met mensen die ik niet ken, dat zal in het begin zeker te merken zijn maar als we elkaar steeds beter leren kennen zal dat minder worden. Wel goed om te weten, ik ben niet iemand die altijd meteen antwoord, maar ik zal altijd zeker de zelfde dag wel antwoorden (als ik het gezien heb natuurlijk). Ik vind vooral app contact het fijnste, 1x in de paar maanden iets gezelligs doen ofzo. Praten via discord is ook goed, als je bijv. samen wil gamen ofzo. Mij maakt het ook niet uit of je in de buurt woont of niet. Dus tja, als iemand interesse heeft hoor ik het wel :)

Mijn hobby’s zijn:
Gamen (Ik speel vooral veel Genshin Impact)
Alles wat te maken heeft met dieren :)
Kpop 
Films/series kijken
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Sabine

welkom bij de community

welke soort films/series kijk je het meest/liefst?

heb je de join-us community discord al gezien?

Reputatie 1
Badge

Hoi Sabine

Ik ben Sabrina ik ben 22 en heb een beetje dezelfde hobby's!

Ik hou heel erg van dieren en kijk in mijn vrije tijd graag series en films.

Ook ben ik enorm K-pop fan, wat zijn je favoriete groepen? 

Reputatie 1
Badge +1

Hey sabine 
ik heb lvb dus autisme en adhd 

Ik vind het ook moeilijk om mij open te stellen zullen we elkaar leren kennen en kijken waar de schip strand

ik game ook graag

ik kijk ook veel films/seies 

ik begin k pop leuk te vinden

Welke groepen vindt je leuk bij k pop

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Sabine

Ik ben Sabrina ik ben 22 en heb een beetje dezelfde hobby's!

Ik hou heel erg van dieren en kijk in mijn vrije tijd graag series en films.

Ook ben ik enorm K-pop fan, wat zijn je favoriete groepen? 

Heyy, wat leuk! Bijna dezelfde naam ook hahah
Mijn favorite groepen zijn Ateez, blackpink, straykids, got7 en nct. Wat zijn de jouwe??

Reputatie 1
Badge +2

Hey sabine 
ik heb lvb dus autisme en adhd 

Ik vind het ook moeilijk om mij open te stellen zullen we elkaar leren kennen en kijken waar de schip strand

ik game ook graag

ik kijk ook veel films/seies 

ik begin k pop leuk te vinden

Welke groepen vindt je leuk bij k pop

Heyy, Jj dat kunnen we zeker doen! 
Mijn favorite groepen zijn got7, straykids, blackpink, ateez en nct. Wat zijn de jouwe?

Reputatie 1
Badge +1

Hey sabine 
ik heb lvb dus autisme en adhd 

Ik vind het ook moeilijk om mij open te stellen zullen we elkaar leren kennen en kijken waar de schip strand

ik game ook graag

ik kijk ook veel films/seies 

ik begin k pop leuk te vinden

Welke groepen vindt je leuk bij k pop

Heyy, Jj dat kunnen we zeker doen! 
Mijn favorite groepen zijn got7, straykids, blackpink, ateez en nct. Wat zijn de jouwe?

Heb jij discord @Sab22 
welke k pop groepen beveel je mij aan?

Ik luister nu alleen ysterday van jay park 
ik stuur je een prive bericht

Reputatie 1
Badge +2

Hey sabine 
ik heb lvb dus autisme en adhd 

Ik vind het ook moeilijk om mij open te stellen zullen we elkaar leren kennen en kijken waar de schip strand

ik game ook graag

ik kijk ook veel films/seies 

ik begin k pop leuk te vinden

Welke groepen vindt je leuk bij k pop

Heyy, Jj dat kunnen we zeker doen! 
Mijn favorite groepen zijn got7, straykids, blackpink, ateez en nct. Wat zijn de jouwe?

Heb jij discord @Sab22 
welke k pop groepen beveel je mij aan?

Ik luister nu alleen ysterday van jay park 
ik stuur je een prive bericht

Ik heb discord ja, ik wil heb je wel geven in pive als jij dat ookk wilt

Reputatie 4
Badge +7

Hey Sabine! Ik ben Patou ik ben 16 en ik heb ook dezelfde interresses als jij! Dus daarbij zou ik graag vrienden willen worden :). We wonen niet heel dichtbij elkaar jammer genoeg maar ik zou het niet erg vinden om een beetje te reizen, en we kunnen ook natuurlijk gewoon op discord praten :D
Ik hoor graag van je ^^
 

Reputatie 1
Badge +2

Hey Sabine! Ik ben Patou ik ben 16 en ik heb ook dezelfde interresses als jij! Dus daarbij zou ik graag vrienden willen worden 🙂. We wonen niet heel dichtbij elkaar jammer genoeg maar ik zou het niet erg vinden om een beetje te reizen, en we kunnen ook natuurlijk gewoon op discord praten :D
Ik hoor graag van je ^^
 

Hey! Ja hoor we kunnen zeker praten en kijken wat we van komt :) Ik wil je anders mij discord wel sturen in prive chat als je wilt?

Reputatie 1
Badge

Hoi Sabine

Ik ben Sabrina ik ben 22 en heb een beetje dezelfde hobby's!

Ik hou heel erg van dieren en kijk in mijn vrije tijd graag series en films.

Ook ben ik enorm K-pop fan, wat zijn je favoriete groepen? 

Heyy, wat leuk! Bijna dezelfde naam ook hahah
Mijn favorite groepen zijn Ateez, blackpink, straykids, got7 en nct. Wat zijn de jouwe??

Qua muziek vind ik enorm veel groepen leuk kan niet kiezen! Maar ben echt fan van OnlyOneOf en verder volg ik Trendz, Kingdom, Oneus en verivery veel. Ken je ze? Zijn iets minder bekende groepen haha. En wat voor series/films kijk je graag? 

Reputatie 4
Badge +7

Hey Sabine! Ik ben Patou ik ben 16 en ik heb ook dezelfde interresses als jij! Dus daarbij zou ik graag vrienden willen worden 🙂. We wonen niet heel dichtbij elkaar jammer genoeg maar ik zou het niet erg vinden om een beetje te reizen, en we kunnen ook natuurlijk gewoon op discord praten :D
Ik hoor graag van je ^^
 

Hey! Ja hoor we kunnen zeker praten en kijken wat we van komt 🙂 Ik wil je anders mij discord wel sturen in prive chat als je wilt?

Is goed hoor!

Reputatie 1
Badge +2

Ik ken de meesten wel ja, super leuk!

Hoi Sabine

Ik ben Sabrina ik ben 22 en heb een beetje dezelfde hobby's!

Ik hou heel erg van dieren en kijk in mijn vrije tijd graag series en films.

Ook ben ik enorm K-pop fan, wat zijn je favoriete groepen? 

Heyy, wat leuk! Bijna dezelfde naam ook hahah
Mijn favorite groepen zijn Ateez, blackpink, straykids, got7 en nct. Wat zijn de jouwe??

Qua muziek vind ik enorm veel groepen leuk kan niet kiezen! Maar ben echt fan van OnlyOneOf en verder volg ik Trendz, Kingdom, Oneus en verivery veel. Ken je ze? Zijn iets minder bekende groepen haha. En wat voor series/films kijk je graag? 

Ik ken de meesten groepen wel een beetje ja, super leuk! 
Ik hou vooral van actie of thriller, maar aan de anderen kant vind ik kdrama’s ook wel leuk door de domme humor dus hahah