nieuwe mensen leren kennen!

  • 10 March 2023
  • 6 reacties
  • 356 × bekeken

Badge

Hoihoi, hier ben ik dan :) ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben jamie ( vrouw ) 25 jaar. Een tijdje geleden ben ik de ziektewet in gekomen en heb ik een heel groot deel van mijn sociaal netwerk verloren. Ook is mijn leven erg rustig geworden sinds ik het raven en feesten achter me heb gelaten. Het lijkt me daarom erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen, lekker te chatten of wie weet eens wat af te spreken? Ik woon zelf in venlo maar reizen met het ov vind ik allemaal geen probleem. 

Ik vind heel veel dingen leuk om te doen:

- tekenen

- creatief zijn

- picknicken

- bios

- uit eten

- bowlen, lasergamen, poolen etc

- festivalletje

- pretpark 

- musuem

- wandelen

- bos, strand, natuur

- longboarden

- etcetc

 

Ik sta ook altijd open om nieuwe dingen uit te proberen :D ik kan introvert zijn maar ook extravert. Het ligt er maar net aan. Ik hou ervan om dingen te ondernemen maar vermaak me ook prima met netflix de hele dag.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Jamie :)

Reputatie 1
Badge +1

hey @Jamiejames 
een mooie voorstelstukje 

Ik woon een beetje in de buurt van limburg
ik zelf woon in Bladel bij de kempen
Zullen we elkaar leren kennen want deze dingen vindt ik ook leuk:

Poolen 

wandelen

tekenen op computer


ik heb je een prive berichtje gestuurd dan kunnen we elkaar leren kennen

groetjes nick

Badge

Hoi Jaimie,

 

wat vervelend dat je in de ziektewet terecht bent gekomen en een groot gedeelte van je sociale netwerk bent verloren. Ik woon zelf omgeving breda dus dat is niet helemaal in de buurt van elkaar, maar als je interesse hebt kunnen we altijd chatten om elkaar beter te leren kennen. Ik vind net zoals jou wandelen, natuur en actieve dingen zoals bowlen leuk :).

Reputatie 5
Badge +5

Dag Jamie! Leuk dat je je even voorstelt.

Erg naar om te lezen dat je wat vrienden bent verloren, goed dat je de stap hebt gemaakt om hier eventjes in te loggen! :)

Ik ga zelf ook graag naar musea, ik wandel graag en ga ook graag naar de bios. Ik woon in de omgeving van Nijmegen. Mocht je het leuk vinden om ooit in contact te komen, weet dan dat je me altijd een Pm mag sturen!

 

Groetjes

Justin

 

Badge

Hi Jamie, 

welkom! wat gaaf dat je tekent. Wat teken je zoal? Ik was vroeger ook dol op tekenen, maar ik heb er helaas nooit echt de rust en tijd voor gevonden. En rottig dat het zo gelopen is met je vriendschappen. Ik hoop dat er gauw nieuwe vriendschappen bij komen. Ik woon in de buurt van Nijmegen maar ik kom dagelijks in Venlo. Mocht je behoefte hebben aan contact kun je me altijd een berichtje sturen! 

Badge

Hi Jamie,

 

Wat vervelend om te horen dat je in de ziektewet terecht bent gekomen en ook nog eens een deel van je sociale netwerk bent kwijtgeraakt.

Ik merk dat veel van onze interesse overeenkomen o.a. de actieve uitjes, de natuur in en de musea 

Ik woon zelf in de buurt van Echt, midden limburg.

Wie weet kunnen we een keer wat charter of iets ondernemen

 

groetjes Sam