Nieuw lid omgeving dordrecht

  • 21 March 2023
  • 2 reacties
  • 86 × bekeken

Badge

Goedemorgen allemaal! 

Ik ben nieuw hier en enthousiast! Mijn naam is Ilona en ik woon in Dordrecht samen met mijn vriend en onze 2 konijntjes. Ik ben 25 jaar en ik werk 32 uur in de week op een accountantskantoor 

Ik vind het leuk om Minecraft te spelen en ik speel samen met mijn vriend en voornamelijk zijn vrienden table top rpg's zoals D&D en Vampire the masquarade. Verder vind ik het ook leuk om te koken. Ook heb ik onlangs geleerd om te haken en ik ben bezig met mijn eerste project.

Mijn vriend zijn vrienden zijn super leuke gezellige mensen maar het lijkt mij ook leuk om mijn eigen vrienden te maken.. misschien begrijpt iemand dat 😅

Het lijkt me gezellig om hier connecties te maken en misschien uiteindelijk wel hechte vrienden 

 

Groetjes,

Ilona

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) 

 

Mocht je eens zin hebben  om samen of eventueel met een groepje minecraft te spelen  mag je altijd een berichtje sturen:) lijkt mij gezellig 

Badge

Hee! Lijkt me super cool! Mn gamer tag is op Bedrock en Java zonnenaarbei en op discord is het zonnenaardbei Je mag me toevoegen als je wilt