Nieuw hier, uit Amersfoort :)

  • 5 August 2022
  • 4 reacties
  • 85 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal!

Ik ben Marit, 18 jaar en woon in Amersfoort.

Ik heb niet veel vrienden om mij heen dus het lijkt mij gezellig om wat nieuwe mensen te leren kennen!

 

Ik hou erg van paarden, vooral kleine pony’s. Zelf heb ik een kleine stippel pony waarmee ik regelmatig men door de polder. Verder ben ik creatief, muzikaal en ga zo maar door, heb echt te veel hobby’s ;) ook houd ik onzettend veel van series kijken!

 

Aankomend jaar begin ik met bbl paardenhouderij op de zorgboerderij waar ik naartoe ga, heb namelijk lichte autisme maarrr ben wel echt super sociaal. Best lastig dus als je wilt afspreken met mensen maar dat het veel prikkels zijn en dat het snel alweer te veel is. 
 

Dus zoek jij ook gezelligheid, stuur me een berichtje!

 

Groetjes Marit :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

He Marit welkom op de community.

Ik heb gehoord dat er in de buurt van Amersfoort een zorgmanege is ga je daarnaartoe of een andere plek?

Leuke hobby's heb je, en leuk dat je een opleiding gaat doen van iets waar je erg van houdt.

Als je ooit bij een groep fysieke groep van Join Us wilt komen er zit er toevallig 1 in Amersfoort!

Reputatie 1
Badge

Daar ben ik vroeger wel geweest, maar ga nu naar een andere plek. 
Ik heb er wel eens van gehoord ja! Maar vind dat altijd spannend om gelijk mensen te ontmoeten zonder eerst online contact gehad te hebben. Misschien moet ik er anders toch maar een keer meer informatie over opzoeken.

Reputatie 6
Badge +12

Snap ik helemaal. Ik moet wel zeggen dat ik mensen ontmoet heb die in die groep zitten en zijn stuk voor stuk toppers. (ik zit zelf in de groep uit Veghel)

Reputatie 3
Badge +5

Hai Marit,

 

Heb ook lichte autisme. Leuk dat je van dieren houd en wens je leuke toekomst tegemoet op die boerderij. Zelf kom ik uit een stad.
 

groetjes