Lau 25 omgeving Haarlem

  • 27 July 2022
  • 6 reacties
  • 210 × bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hi :)

 

Ik zal me ff voorstellen, ben nieuw hier. Mijn naam is Lau (afkorting) en ik ben 25 jaar oud. Ik woon in Haarlem en ben opzoek naar meer vrienden. Ik houd erg van sporten en muziek. Ook maak ik graag wandelingen. Hopelijk ontmoet ik mensen waarmee ik mijn hobby’s\passies mee kan delen.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Hey Lau 👋 Welkom op de community.

Ik heb altijd in Haarlem gewoond en woon sinds 2 jaar in Velsen. Welke sporten doe je zoal? 

Reputatie 5
Badge +6

Haai, Welkom!

 

Toevallig dat ik ook uit de buurt kom! :-) Ik woon ook in Velsen

Reputatie 2
Badge

Hey Lau 👋 Welkom op de community.

Ik heb altijd in Haarlem gewoond en woon sinds 2 jaar in Velsen. Welke sporten doe je zoal? 

Hii, ik doe voornamelijk kracht training :)

Reputatie 3
Badge +5

Hi :)

 

Ik zal me ff voorstellen, ben nieuw hier. Mijn naam is Lau (afkorting) en ik ben 25 jaar oud. Ik woon in Haarlem en ben opzoek naar meer vrienden. Ik houd erg van sporten en muziek. Ook maak ik graag wandelingen. Hopelijk ontmoet ik mensen waarmee ik mijn hobby’s\passies mee kan delen.

Hey Lau(..misschien :)),

 

wat toevallige naam. Ik ben Laurens en kom ook uit Haarlem. Ben 18. Ik sta open voor contact. Stuur me gerust een berichtje. Hou ook van muziek luisteren en fietsen als sport en wandelen. Met vriendelijke groetjes!

Haai, Welkom!

 

Toevallig dat ik ook uit de buurt kom! :-) Ik woon ook in Velsen

Dat is toevallig inderdaad. Wel aan de verkeerde kant van het kanaal als ik mij niet vergis 🤪 Ik woon in Velserbroek.

 

Hey Lau 👋 Welkom op de community.

Ik heb altijd in Haarlem gewoond en woon sinds 2 jaar in Velsen. Welke sporten doe je zoal? 

Hii, ik doe voornamelijk kracht training :)

Ah ok. Ik doe zelf eigenlijk alleen maar cardio. Voornamelijk wielrennen, maar ook hardlopen (tijdelijk even niet wegens blessure) en tennissen. Ik zou eigenlijk wel meer krachttraining moeten doen 😅 Doe je de krachttraining thuis of ben je lid van een sportschool?

Reputatie 5
Badge +7

Hi Lau

 

Das toevallig! Nog een Haarlemmerse mug. Ik woon sinds kort in Zandvoort wegens privé omstandigheden, maar leuk dat we elkaar hierin hebben gevonden.  Ik ben heel goed in krachttraining dus pas maar op haha!