New Girl In Town

  • 10 January 2023
  • 34 reacties
  • 418 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi!

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen: Ik ben Lisa, 22 jaar. 

Ik zit in Alkmaar op school om daar via de VAVO mijn VWO diploma te halen zodat ik daarna kan studeren voor paardenarts. 

Naast dat ik graag bezig ben met paarden, kickboks ik, doe ik aan yoga, speel ik gitaar, lees ik graag, houd ik van natuurwandelingen en solo concerten geven in de auto.

Graag zou ik 1 á 2 vriend(in)en willen waarmee ik een dieper gaande connectie mee kan opbouwen én waarmee ik ook gewoon leuke dingen mee kan ondernemen. 

Voel je vrij om een berichtje te sturen als je vragen hebt 😊

Lieve groetjes,

Lisa


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

34 reacties

Uiteindelijk is het een stap die je zet tot je studie voor paardenarts! Wel een erg specifiek toekomstbeeld al, heb je dat altijd al gewild, specifiek paardenarts?

 

 

Diep van binnen wist ik het wel. Ik ben er alleen gekomen met een omweg. Omdat ik eerst dierenartsassistente wilde worden (ben ik ook in afgestudeerd), maar dat was ‘t ‘m net niet voor mij. Toen kwam ik op het idee om tweetalig biologie docent te doen, maar ook daar kwam ik achter dat dat eigenlijk niet voor mij is weggelegd en toen kwam ik weer terug bij paardenarts zijn. 

Dat is best een omweg, ja. Maar met je ervaring als dierenartsassistente en je passie voor paarden gaat het wel lukken om paardenarts te worden, dat lijkt me een weg die voor je is neergelegd! Je benoemde andere landen, is dat je voorkeur of is de studie gewoon zó exclusief?

Uiteindelijk is het een stap die je zet tot je studie voor paardenarts! Wel een erg specifiek toekomstbeeld al, heb je dat altijd al gewild, specifiek paardenarts?

 

 

Diep van binnen wist ik het wel. Ik ben er alleen gekomen met een omweg. Omdat ik eerst dierenartsassistente wilde worden (ben ik ook in afgestudeerd), maar dat was ‘t ‘m net niet voor mij. Toen kwam ik op het idee om tweetalig biologie docent te doen, maar ook daar kwam ik achter dat dat eigenlijk niet voor mij is weggelegd en toen kwam ik weer terug bij paardenarts zijn. 

Dat is best een omweg, ja. Maar met je ervaring als dierenartsassistente en je passie voor paarden gaat het wel lukken om paardenarts te worden, dat lijkt me een weg die voor je is neergelegd! Je benoemde andere landen, is dat je voorkeur of is de studie gewoon zó exclusief?

Klopt ja😅 Maar ik ben er toch gekomen en het voelt goed. Ook het idee van paardenarts zijn. Specifiek wil ik eigenlijk holistisch paardenarts zijn (combinatie van Westerse en Oosterse medische kant zeg maar).

 

Ik heb al heel lang dat ik in het buitenland wil studeren, en Ierland en Canada zijn de landen waarin ik geïnteresseerd ben, maar het kan ook zijn dat ik gewoon naar Utrecht ga.

 

Reputatie 4
Badge +3

Welkom!! naamgenootje :)

 

Paardenarts, interessant beroep! Doe je ook paardrijden? Of heb je een verzorgpaardje? 

Hey Naamgenootje!

 

Dank je wel!

Ik rijd inderdaad paard én ik heb een verzorgpaard waar ik 2x per week heen ga.

 

Ben jij ook gek van paarden?

ahh wat leuk! Ook van plan om later een eigen paardje te nemen?

Ik vind paarden ook heel leuk, heb lessen erover gevolgd jaren terug en 7 jaar ingezeten. Rijden zelf doe ik niet meer omdat het niet gaat door mijn rug, maar af en toe een buitenrit blijft leuk!

 

Welkom!! naamgenootje :)

 

Paardenarts, interessant beroep! Doe je ook paardrijden? Of heb je een verzorgpaardje? 

Hey Naamgenootje!

 

Dank je wel!

Ik rijd inderdaad paard én ik heb een verzorgpaard waar ik 2x per week heen ga.

 

Ben jij ook gek van paarden?

ahh wat leuk! Ook van plan om later een eigen paardje te nemen?

Ik vind paarden ook heel leuk, heb lessen erover gevolgd jaren terug en 7 jaar ingezeten. Rijden zelf doe ik niet meer omdat het niet gaat door mijn rug, maar af en toe een buitenrit blijft leuk!

 

Jazeker! Maar die komt er denk wel pas wanneer ik helemaal klaar ben met school. Gelukkig haal ik nu nog voldoende voldoening uit m’n verzorgpaard.

 

Wat leuk!! Ik ben hier nog geen mensen tegen gekomen die ook paard hebben gereden.

Oh, dat snap ik wel, met je rug. Wel vervelend. En is het geen optie om wat anders met paarden te doen waarvoor je niet hoeft te rijden? Longeren? Grondwerk? Gymnastich grondwerk? Vrijheidsdressuur? 
buitenritjes zijn leuk! Waar rijd je dan het liefst?

 

Reputatie 3
Badge +4

Hoihoi LentheLiesje! 
 

Nog van harte welkom! 
Leuke hobby’s bezit je allemaal, interessant!

We matchen qua muziek erg met elkaar, ben wel benieuwd wat voor een soort muziek je graag luistert/speelt. Je zou me gerust ook een persoonlijk berichtje kunnen sturen :).

Hoihoi LentheLiesje! 
 

Nog van harte welkom! 
Leuke hobby’s bezit je allemaal, interessant!

We matchen qua muziek erg met elkaar, ben wel benieuwd wat voor een soort muziek je graag luistert/speelt. Je zou me gerust ook een persoonlijk berichtje kunnen sturen 🙂.

Hey!

Excuses voor de late reactie. 
Dank je wel!

Ik luister vooral naar popmuziek, maar ook akoestisch en rock. Zelf bespeel ik nog de akoestische gitaar en ga  dit jaar beginnen met elektrische gitaar. Jij mag ook altijd een berichtje sturen!

 

Groetjes

Reputatie 1
Badge +2

Hoi hoi  Lisa! Ik ben stijn en 22 jaar ik woon zelf in zaanstad noord Holland t lijkt mij erg leuk om vrienden te worden en leuke dingen te ondernemen! Groetjes stijn😁

Reputatie 3
Badge +4

@Stijnkrullenbol1 haha nog een Stijn!! Leuk!

Hoi hoi  Lisa! Ik ben stijn en 22 jaar ik woon zelf in zaanstad noord Holland t lijkt mij erg leuk om vrienden te worden en leuke dingen te ondernemen! Groetjes stijn😁

Hoi Stijn,

 

Dank je wel voor je berichtje! Voel je vrij om een berichtje te sturen wanneer je daar behoefte aan hebt