Naomi • 24 jaar • Omgeving Rotterdam

  • 21 January 2023
  • 11 reacties
  • 315 × bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Hi allemaal!

Waarschijnlijk heeft een groot gedeelte van jullie mij wel eens voorbij zien komen. Zo niet; leuk om kennis te maken en welkom bij mijn topic! Leuk dat je interesse toont door dit topic te lezen. 

Ik ben Naomi, 24 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam. 

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als woonbegeleider. Superleuk, maar in de afgelopen jaren merk ik dat ik vaak de jongste op de werkvloer ben en wat sociaal contact met mensen van mijn eigen leeftijd mis. 

In mijn vrije tijd ben ik geregeld te vinden bij een concert. Zo staan o.a. Coldplay, Harry Styles, Louis Tomlinson & Lewis Capaldi op de planning. Dit zijn de wat grotere namen. Ik vind het ook leuk om de wat minder bekende artiesten te leren kennen en mijn smaak uit te breiden. 

Verder heb ik altijd mijn camera bij mij als ik op pad ga. Ik vind het geweldig als het gaat om fotograferen. En heb ik mijn liefde voor verhalen schrijven weer teruggevonden door in te loggen op een site waar ik jaaaaaren geleden actief was. 

Als allerlaatst ben ik het afgelopen jaar wat meer begonnen met reizen. Dit jaar staan er ook weer wat reizen op de planning, want uiteindelijk zou ik het leuk vinden om op latere leeftijd te kunnen zeggen wat van de wereld gezien te hebben. 

Mochten mensen op een leuke afstand wonen en eveneens op zoek zijn naar nieuwe contacten dan hoor ik dat graag! Zou het leuk vinden om wat activiteiten te ondernemen😊

Het mag natuurlijk ook gewoon een goed gesprek via deze weg zijn voor de mensen die verder uit de buurt wonen. 


11 reacties

Hey hey 

Als ik het zo lees heb je een druk leven ! 

Wat natuurlijk wel positief is 

Ik ben michael ik ben 27 

Ik woon in Gouda 

Mocht je willen chatten of eventueel iets willen ondernemen hoor ik het graag :) 

Hoi @Naoomi!

Wat staat er nu op je reisplanning?

Lijkt me leuk om wat te ondernemen, misschien dat Hollywood Cafe wat je laatst opperde is een leuke plek met een aantal :)

Hey,

 

Welkom bij de community! Wat een leuke en interessante dingen doe je allemaal. Wat is het leukste concert waar je naartoe bent geweest? En wat fotografeer je allemaal? En waar ben je allemaal al heen geweest met reizen en naar welke plekken wil je nog toe?

 

Groetjes!!

Reputatie 3
Badge +3

Heyhey!

Ik kom uit het westland en sta zeker open voor contacten. Je mag me altijd berichten!

Groetjes van Eline

Reputatie 6
Badge +8

@Crashcoot26 Echt? Dat is dan puur bedrog, haha. Ik werk meestal 5-6 dagen in de week en de andere dag(en) heb ik meestal niet meer de energie om iets te doen.  Althans als mijn rooster zo rot is als de afgelopen tijd en/of omdat ik geen zin heb om een activiteit alleen te ondernemen. Voor mijn concerten vraag ik echt specifiek vrij en koppel dat de afgelopen periode aan een trip naar het buitenland, dus zo lijkt het ineens heel veel. 
Ik hoor stroopwafels?

 


@Mees Ik heb eind juni/begin juli twee weken Duitsland op de planning. Augustus drie dagen Hamburg & in november een lang weekend Birmingham. Verder nog niets concreet. 
Ik ben bezig met een datumprikker voor dat café, maar werk best veel weekenden de komende periode, dus dat is wat lastiger. Het eerste vrije weekend is 18-19 februari(?)

 


 @LentheLiesje Ik fotografeer meestal mijn concerten. Ik hoop ooit daar mijn werk van te kunnen maken, maar dat is zo lastig om daar ergens te starten. Verder eigenlijk wel van alles. Mijn leukste concert? Hmm, ik heb 5 Seconds of Summer in the Royal Albert Hall & Harry Styles in Wembley. Die waren heel bijzonder om mee te maken. Heb jij een concert wat je helemaal geweldig vond? Of wilt zien? 

Ik heb nog niet veel plekken gezien. Ben een paar jaar geleden in Praag en Lissabon geweest. Vorig jaar in Amerika, Londen en Parijs. Ik wil zoveel mogelijk zien. Maar Zuid-Afrika, Schotland en dat soort dingen staan wel echt hoog op mijn lijstje om heen te kunnen. Heb jij een leuk verhaal en/of ervaring? 


@Eline23 Ik zal je zo zeker eens een berichtje sturen! 

 

Wat tof!

Toevallig is mijn favoriete concert 5SOS in de Ziggo Dome geweest, dus heel bijzonder om te lezen dat een 5SOS concert ook behoort tot jouw lijstje van favoriete concerten.

 

Dat is zeker gaaf. Ik heb nog niet echt reisverhalen omdat ik weinig heb gerezen. Ik ben wel bezig met het plannen van mijn eerste vakantie in m’n eentje. Nog plekjes die je aanraadt en tips?

Reputatie 2
Badge +2

Gaaf ook dat je naar Coldplay gaat. Lijkt me ook echt een hele unieke ervaring om mee te maken qua show. Waar ga je ze zien?

Reputatie 6
Badge +8

@LentheLiesje Ik heb je even een pb gestuurd! 

 

@Waldo De Amsterdam Arena op de allereerste dag dat ze een concert geven. Heb er zoveel zin in! De laatste keer dat ze kwamen kon ik geen kaarten bemachtigen, dus zo blij dat het nu wel kon. Echt zo´n once in a lifetime dingetje. 

Jaa dat klopt en kaas 

Stroopwafel en kaas ;)

Reputatie 6
Badge +8

@Crashcoot26 doe dan maar de stroopwafel. Ik ben niet zo van de kaas. Of is die echt echt echt heeeeel goed? Of ben ik gewoon gek? 😅😂

Gek ben je pas als je iets heel verkeerds doet 

Ieder heeft zn eigen smaak 

Dus kan me voorstellen dat voor jou niet 

Is kaas .

Maar stroopwafels die zijn wel lekker :)

Reageer