MuziekFreak omgeving (hoge) noorden van Nederland

  • 2 January 2022
  • 8 reacties
  • 191 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Gegroet aan de mensen die dit lezen.

Ik ben nieuw hier op de Join-Us community al ik heb afgelopen jaar wel meegedaan aan een online traject van Join-Us.
Woonachtig in het (hoge) noorden van Nederland.
Zoals mijn nickname waarschijnlijk wel verraad ben ik een liefhebber van muziek.
Het kan bij mij alle kanten op gaan, van klassiek naar metal, van hardstyle naar (Duitse) schlager, van Goa(trance) naar soul. En zo kan ik nog wel doorgaan.

Ben werkzaam als ICT-medewerker en vind het leuk om te lezen , wandelen en videogames te spelen.

Het lijkt me tof om via deze weg nieuwe contacten op te doen, en als er vragen zijn stel ze gerust.
 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey MuziekFreak

gezelig dat je op de community bent

zijn er bepaalde videogames die je het meeste speelt of heb je geen voorkeur?

Reputatie 2
Badge +2

Hey Mark,

Net zo als in muziek is mijn keuze voor videogames ook vrij breed:

(J)RPG | (Legend of Heroes:Trials in the Sky reeks) , indie-games | (Limbo, To the Moon), RTS | (Grey Goo , Supreme Commander 2), Shooters  | (Borderlands reeks), muziek georiënteerde spellen | (Beat-Hazard , Audio surf, Turba, Rhythm zone).

En nog een hele hoop die ik niet benoemd heb.
Wat ik het meeste gespeeld heb is overigens Maplestory. Alhoewel ik het de laatste paar jaar nauwelijks meer heb aangeraakt.

Reputatie 3
Badge +4

oeh ik heb gehoord dat de borderlands serie een aanrader is in het algemeen

Welkom Muziekfreak!

Leuk dat je je hebt aangemeld! :blush:  

Hoe beviel het online traject van join us jou? Binnenkort ga ik ook starten met een groep, ben erg benieuwd! :blush:

Je muzieksmaak is inderdaad heel erg uiteenlopend, maar wat is je allerallerfavorietste nummer? Of is dat een onmogelijke vraag? :joy:

Maple Story heb ik heeeeeeeeeeel lang geleden ook gespeeld, super vrolijk spel was dat! Helaas nooit meer iets mee gedaan verder.

Borderlands is wel tof, al moet ik nog steeds de pre-sequel helemaal uitspelen. 

Reputatie 2
Badge +2

oeh ik heb gehoord dat de borderlands serie een aanrader is in het algemeen

Persoonlijk vind ik het zeker een aanrader, als je het met 4 man samen kunt spelen is wel het tofste.
Nu heb ik alleen deel 1 het hoofdverhaal  afgemaakt en was ik begonnen aan een van de DLC's (Meen de Zombie Island of dr. Zed) de pre-sequel hoofdverhaal afgerond en toen begonnen aan deel 2, maar daar ergens in het begin voor (nu) afgehaakt.

Welkom Muziekfreak!

Leuk dat je je hebt aangemeld! :blush:  

Hoe beviel het online traject van join us jou? Binnenkort ga ik ook starten met een groep, ben erg benieuwd! :blush:

Je muzieksmaak is inderdaad heel erg uiteenlopend, maar wat is je allerallerfavorietste nummer? Of is dat een onmogelijke vraag? :joy:

Maple Story heb ik heeeeeeeeeeel lang geleden ook gespeeld, super vrolijk spel was dat! Helaas nooit meer iets mee gedaan verder.

Borderlands is wel tof, al moet ik nog steeds de pre-sequel helemaal uitspelen. 

Hoi Rochella,

Bedankt voor je reactie,

Het online join-us traject beviel mij goed, heb er wat lessen uit kunnen halen voor het onderhouden en opbouwen van sociale contacten dus dat is zeker mooi meegenomen.

Mijn favoriete nummer is inderdaad een behoorlijk lastige vraag, maar favoriete groep/band/artiest daar heb ik wel een antwoord op: Rammstein.
Heb ze in totaal al 3x live gezien en iedere keer is dat een beleving op zich zelf.

Maplestory is bij mij nog uit de tijd dat het alleen via de Amerikaanse servers te spelen was, en toen uiteindelijk de Europese versie kwam een tijdje die twee parallel aan elkaar gespeeld.
Totdat de Europese server(s) weer werden samen gevoegd met de Amerikaanse.
 

@MuziekFreak Ooh Rammstein! Ja dat is een hele belevenis, die live shows van hen! Ben je er ook bij geweest in de Kuip? Dat was mijn allereerste Rammstein concert maar het was echt ge-wel-dig! :v:Ik snap je helemaal :wink:

Fijn dat je uit het traject wat lessen hebt kunnen halen, dat is nooit mis inderdaad! Neem je altijd met je mee! 

Ooh is dat weer samen gevoegd, geen idee dat dat toen allemaal gesplitst was en weer is samengekomen. Maar wel leuk! Heb ook een tijdje Silkroad en Flyff gespeeld maar ben nooit echt helemaal into dat soort spellen geworden. Each to their own natuurlijk! 

Badge +1

Hey MuziekFreak,

 

Ik ben bij deze post terechtgekomen via een andere post van je bij het topic 'muziek tips' en ik moet zeggen: I like your style! Hahaha 

Luister zelf ook naar allerlei soorten muziek. Voornamelijk Rock, Klassiek en Psytrance.

Kan me ook heel erg vinden in je andere hobbies, al doe ik wel heel ander werk. Ben zelf namelijk een coach hahaha

 

Ik ben benieuwd naar het volgende:

-->Wat voor soort boeken lees je? Vooral non-fictie of fictie?

 

Kijk ernaar uit om van je te horen. :)

 

Alex

Reputatie 2
Badge +2

@Sunshine 
Goedemiddag Sunshine,
Leuk om te horen dat je door een ander topic hier beland bent.
Ook leuk dat je zelf veel verschillende soorten muziek luistert, je zou zo denken dat Rock / Klassiek nogal ver uit elkaar ligt maar dat maakt dat soort contrasten juist alleen maar leuk vind ik zelf.

Ja ICT of coach is wel een verschil, wat voor soort coaching beoefen je?

Als iemand mij een boek in de handen drukt, is kans groot dat ik het wel lees. (Om het uit te lezen is dan wel weer een tweede 😅)
Maar voornamelijk fictie boeken, non fictie beduidend minder, al kan ik daar zeker ook van genieten.
Denk dat het laatste non fictie boek Titanenstrijd van Fred Vogelstein is geweest (De "strijd" tussen Apple vs Google met name over de Iphone / Android smartphones)
Ben qua fictie nog bezig  op het moment met Het lijden van de jonge Werther van Johann Wolfgang Goethe, een vertaling van 1975 dus nog met “Oud Nederlands". Een roman in brief vorm, wat soms wat lastiger weg leest maar wel behoorlijk intrigerend is al zeg ik het zelf.