Shah 17 omgeving Twente

  • 30 June 2022
  • 5 reacties
  • 123 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Ik ben Shah en ik ben 17 jaar oud. Ik kom uit Twente. Ik volg een de opleiding juridisch-administratieve dienstverlening en verder werk naast mijn opleiding bij de Sting. In mijn vrije tijd game ik soms, lees ik, ga ik wandelen, sporten of kijk is series, maar meestal werk ik extra. Ik houd ervan om nieuwe dingen te leren en om te reizen. Als geld geen rol zou spelen, dan zou ik het liefst zo veel mogelijk reizen. 

Ik ben Join Us gejoined omdat ik mij de laatste maanden vrij eenzaam voelde, doordat ik een groot deel van mijn vrienden groep ben verloren. Ik hoop dus hier nieuwe mensen te leren kennen en misschien wel een reismaatje te vinden.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Shah, welkom op de community!

 

Heb je bestemmingen waar je erg graag naartoe zou gaan?

 

Henk

Reputatie 2
Badge

Hey Shah, welkom op de community!

 

Heb je bestemmingen waar je erg graag naartoe zou gaan?

 

Henk

Hey Henk,

 

Ik heb niet echt een stad of plek waar ik specifiek heen wil. Het leek me gewoon leuk om in andere steden rond te zwerven met andere.

Reputatie 4
Badge +2

Dat klinkt ook erg leuk met de juiste mensen.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Shah, (mooie naam!)

 

Welkom! 

Ik vind rondreizen en nieuwe plekken en steden ontdekken ook heel leuk en interessant. 

Maar het is helemaal niet leuk om het in je eentje te doen weet ik uit ervaring. 

 

Wat lees je graag, en welke series kijk je? 

Hou je ook van films? 

Reputatie 2
Badge

Hoi Shah, (mooie naam!)

 

Welkom! 

Ik vind rondreizen en nieuwe plekken en steden ontdekken ook heel leuk en interessant. 

Maar het is helemaal niet leuk om het in je eentje te doen weet ik uit ervaring. 

 

Wat lees je graag, en welke series kijk je? 

Hou je ook van films? 

Eyo Hauser,

Dankjewel voor de compliment. Zelf vindt ik dat een keer in de zoveel tijd alleen reizen wel leuk is, maar dat is mijn mening. Verder lees ik op dit moment veel over filosofie en over vrijmetselarij. Ik heb het pas sinds kort een hobby gemaakt, dus heb ik ook best weinig over te zeggen. 

 

De series die ik op dit moment kijk is de laatste seizoen van Peaky Binders. Verder kijk is soms K-drama en hier en daar anime. Qua films heb ik alleen maar de grotere namen gezien, omdat ik een korte spanningsboog heb. Ik vindt de films van Harry Potter, Star Wars en de Hobbits het leukst. Wat zijn jou favoriete fims?