Anonymous

  • 23 July 2022
  • 3 reacties
  • 173 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey allemaal, mijn naam is Eline en ik ben 31 jaar. Woon samen met mijn man en hondje in Roosendaal (NB). Ik werk als pedagogisch medewerker en coördinator in een Kindcentrum. Na de zomervakantie zal ik waarschijnlijk hier en daar ondersteunen jn het onderwijs gedeelde van ons Kindcentrum.  In mijn vrije tijd in boks ik 2x in de week. Ik ga graag uiteten en vind gezellig om een drankje te doen, vind het leuk om te winkelen en kan uren kletsen. Ik kom tot rust met een luisterboek of muziek. 

Mijn sociale netwerk is niet heel erg groot, en zou het leuk vinden bv via hier met leeftijdgenoten in contact te komen. 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Heyyyy Grote zus jij ook hier 

Welkom ❤️

Reputatie 7
Badge +9

Heey allemaal, mijn naam is Eline en ik ben 31 jaar. Woon samen met mijn man en hondje in Roosendaal (NB). Ik werk als pedagogisch medewerker en coördinator in een Kindcentrum. Na de zomervakantie zal ik waarschijnlijk hier en daar ondersteunen jn het onderwijs gedeelde van ons Kindcentrum.  In mijn vrije tijd in boks ik 2x in de week. Ik ga graag uiteten en vind gezellig om een drankje te doen, vind het leuk om te winkelen en kan uren kletsen. Ik kom tot rust met een luisterboek of muziek. 

Mijn sociale netwerk is niet heel erg groot, en zou het leuk vinden bv via hier met leeftijdgenoten in contact te komen.