Michiel 24 Omgeving Den Haag

  • 3 May 2023
  • 11 reacties
  • 221 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik ben Michiel, 24 jaar en woon in Den Haag.

Ik wil graag meer sociale contacten en zou het leuk vinden nieuwe mensen te ontmoeten.

Mijn hobby's zijn o.a. longboarden, surfen (beginners). Het lijkt me leuk om met anderen naar het strand te gaan, uit te gaan, bioscoop of naar festivals/concerten.  Gewoon een stuk wandelen, fietsen of boarden en wat kletsen vind ik ook gezellig. Ik woon niet ver van het strand.

Dit jaar ga ik naar Anouk & Blof (31 augustus) en LiveOnTheBeach (2 september). Wie gaat er ook? Misschien kunnen we samen of met een groepje.

Wie weet ontstaat er een leuke vriendengroep om samen dingen te doen.

 

Groetjes,

 Michiel 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Michiel welkom!

Kom je gezellig mee naar bevrijdingsfestival Haarlem?

Er is al een hele grote groep die zich hebben aangemeld.

Reputatie 3
Badge +3

Hey Michiel! Ik ben Valerie, bijna 20 jaar, en een vrouw. Ik ben ook opzoek naar sociale contacten en mensen om leuke dingen mee te doen. Laat maar weten of je interesse hebt, zit je ook in de discord? 
groetjes Valerie :)

Reputatie 1
Badge

Hoi Valerie, 

Leuk dat je reageerde. Ik heb Discord, maar zit nog niet in de chatgroep. Ik game nog wel, maar niet veel meer en het lijkt mij vooral leuk om met anderen dingen te doen en plezier te maken. Dat kan variëren van naar het strand gaan of ergens naar een club uitgaan. Bioscoop of gewoon beetje kletsen is ook prima.

5 mei ga ik naar Bevrijdingsfestival op het Malieveld in Den Haag en het zou leuk zijn om in een groepje te gaan. Dus ik ga nog een oproepje plaatsen. Hou jij van festivals? 

Groetjes, 

Michiel 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit naar een festival geweest.. ik zou het wel leuk vinden om een keer te gaan! Als je het goed vind, kan je dan via prive even jouw discord sturen? Dan kan ik je een vriendverzoek sturen en eventueel een uitnodiging voor de join us discord server

Reputatie 1
Badge

Dat is prima. Mijn discord is SAMCRO_Pulse#1899. Dan accepteer ik jouw vriendschapsverzoek. Ik ga zelf ook pas sinds kort naar festivals.

Reputatie 5
Badge +7

He Michiel, 

 

Dapper dat je je hebt aangesloten bij de community! Ik ben Nasim, 26 en ben ook op zoek naar nieuwe contacten. Hier in Haarlem waar ik woon heb je geen strand in Zandvoort wel, miss is het een idee om daar een keertje iets af te spreken. Daar kun je ook mooi longboarden en surfen. Wat zijn de vetste festivals waar je bent geweest? Je hebt er net eentje gemist.  

Badge

Hoi Michiel! Ik ben Boruch, 22 en woon in Den Haag. Ik zoek ook naar nieuwe contacten in de buurt, en zou het hartstikke leuk vinden om een keertje te chatten, misschien ook over discord?

Reputatie 1
Badge

Hoi Nasim, 

Sorry vd late reactie, leuk dat je reageert.

Ik ga nog niet zo heel lang naar festivals. Het vetste festivals dat ik meegemaakt heb is LiveOnTheBeach vorig jaar. Bevrijdingsfestival was zeker gaaf (vorig jaar 2022). Dit jaar ben ik in Den Haag geweest, superleuk festival,gave artiesten traden op. Ik heb verder niet veel andere festivals bezocht. 

Elrow schijnt ook gaaf te zijn. Wat zijn jouw vetste festivals waar je ooit bent geweest?

 

Reputatie 5
Badge +7

 

Leuk om van je te horen trouwens. Ik ook niet, klinkt wel epic LiveOnTheBeach, daar kom ik ook weleens Den Haag. Ik ben vorig jaar naar Central Park en Amsterdam winterparadijs geweest, dat waren wel de epische van dat jaar naar mijn mening. Ik was toevallig in Haarlem dat moment, hebben elkaar helaas misgelopen. Ik wil nog een keer naar tomorrowland. Welke festivals staan op jouw lijstje? 

Reputatie 1
Badge

Hoi, 

Deze zomer ga ik naar Anouk & Blöf (30 augustus) en LiveOnTheBeach 2023 (2 september) allebei op het Noorderstrand op Scheveningen. Ik ben dit jaar naar bevrijdingsfestival op het Malieveld in Den Haag geweest. Was gezellig en de traden leuke artiesten op als ADF Samski, Froukje en Dopebwoy. Heb jij ook nog plannen om naar een van die twee festivals te gaan in de zomer? 

Misschien kunnen we dan afspreken of in een groepje gaan als meer mensen zich aanmelden?

Lijkt het jou leuk om ook gwn eens naar het strand te gaan? Ben nog nooit in Zandvoort geweest, maar misschien wil je ook naar Scheveningen komen. Er is altijd veel te doen. 

Vind je naar de bioscoop gaan leuk? En wat voor films vind je dan leuk? Om de hoek is een grote Pathé, altijd handig als het regent. 

Laat maar weten. 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Ahh klinkt echt wel lijp. Nee toevallig niet, zou het wel leuk vinden om een keer iets samen te ondernemen, wat precies dat maakt niet uit. Ik ben weleens eerder in Scheveningen  geweest maar kan mij niks van herinneren. Zeker wel, vooral comedy's, maar ook drama. En jij? Moet ff kijken wanneer, wellicht half juni

 

Ik ben ook naar froukje geweest in de afas live, was wel oke.