Lisa06 16 omgeving Twente

  • 2 July 2022
  • 10 reacties
  • 333 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik ben Lisa, ik ben 16 jaar oud en kom uit Twente. Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen! Ik ben over het algemeen een vrolijke meid, alleen de laatste tijd voel ik me best eenzaam. Ik heb op dit moment niet echt ‘echte vrienden’. Ik word vaak buitengesloten en ben altijd het derde wiel. Ik zoek mensen waarmee ik leuke gesprekken mee zou kunnen hebben en eventueel ook leuke dingen mee kan doen. Ik houd heel erg van reizen, dit wil ik later ook vaak gaan doen. Ook houd ik erg van muziek. Netflix kijken doe ik ook erg graag :) Ik hoop dat ik op deze manier nieuwe contacten op kan doen! 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Lisa. 
 

welkom bij de community :) 

 

ik lees dat je van reizen houdt welke reizen heb je al gemaakt? En welke staan nog op je Planning? 
 

vervelend dat je je eenzaam voelt maar de eerste stap om dat tegen te gaan heb je al gezet door je hier aan te melden.

Reputatie 6
Badge +12

Hallo Lisa,

Ik sluit me bij Nick aan dat het goed is dat je de eerste stap gezet hebt. Ik heb daar toen ook echt moeite mee gehad om me aan te melden voor Join Us. 

 

Van welke soort muziek houd je van en wat voor soort films/series kijk je?

 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik heb al veel reizen gemaakt naar Griekenland en Spanje. Ook heb ik al verschillende stedentrips gedaan, zoals Londen, Wenen en Parijs. Ik zou het liefst nog een keer naar de VS gaan! 

Ik luister vooral gewoon naar pop muziek. Ik heb ook niet echt één favoriete artiest. 
Ook houd erg van series/films met veel actie. Mijn favoriete serie is ook The Walking Dead :) 

Reputatie 7
Badge +10

Heee @Lisa06 

Wat leukkkk!!! Ik ben een keer naar Florida geweest echt een aanrader! Vooral Disneylanden (zijn er inmiddels 8 volgnes mij) zijn zo veel mooier dan in Parijs. (sorry Parijs) 

Reputatie 1
Badge +2

Hi Lisa!

 

Wat leuk om te horen! Ik zelf houd echt heel veel van reizen, en ik ben ook al in aardig wat landen geweest. Verder vind ik actiefilms en series ook heel leuk!

Ik zou zelf nog heel graag een keer een roadtrip willen maken door de VS.

Reputatie 1
Badge +2

Waar uit Twente kom je vandaan als ik vragen mag? 🙃

Reputatie 1
Badge

He he Lisa en n!

leuk om te horen dat er meer mensen van het reizen zijn! Ik zou er ook graag een keer uit gaan met gelijkgestemden, want ik ken dat derde wiel gevoel ook.

Ik kom zelf uit de buurt van Nijmegen. En jij n?

Reputatie 1
Badge +2

Hi Dreammaker.

 

Ik kom zelf uit Enschede. Maar qua afstanden maakt het mij niks uit haha, ik ben een student dus heb toch gratis ov🙃

Reputatie 1
Badge

He n,

Ik moet nog een jaartje🥲 

maar als je het leuk vind kunnen we chatten en elkaar wat beter leren kennen?

waar zou jij eigg graag naartoe gaan?

Reputatie 1
Badge

Hi Lisa,

Ik hou ook heel erg van Netflix kijken en ik ben ook al veel op reis geweest.

Zelf heb ik ook zo’n situatie met vrienden.

als je een keertje gezellig wilt kletsen stuur me gerust een privé berichtje!☺️