Erikjuh 34 omgeving Asten

  • 1 July 2022
  • 4 reacties
  • 176 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyhey! Ik kijk al een tijdje mee, maar had mezelf nog niet voorgesteld! Vandaag voelde als een goed moment om dat te doen. Mijn naam is Erik en ik ben 23 jaar. Ik woon in Asten (Noord-Brabant). Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

In september begin ik met een studie psychologie en tot die tijd houd ik mij bezig met allerlei uiteenlopende hobby’s. Ik vind wandelen in de bossen heerlijk, ik lees veel en doe graag lekker gek. 

Sinds een tijdje heb ik een winkel in tweedehands videogames en daarnaast ben ik betrokken bij verschillende initiatieven die gericht zijn op jongeren. 

Lijkt me leuk om een praatje te maken! Stuur gerust een bericht. Helemaal leuk als je uit de buurt komt.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Wat leuk om te horen dat vandaag de dag is om je voor te stellen en hier de moeite voor neemt! 
Een geweldige studie! Wil je delen waar je deze gaat volgen? Bij mij kriebelt het altijd nog om die studie te gaan doen, helaas heb ik nog niet de stap genomen om mijzelf aan te melden. 
 

Wat voor boeken lees je zoal? En nu ben ik toch wel een benieuwd naar een voorbeeld van ‘lekker gek doen’. Is dit keihard (en vals) meezingen onder de douche of midden in de nacht besluiten om koekjes te gaan bakken, omdat je trek heb en er niets in huis is?

 

Oh wauw, een winkel? Dat hoor je niet snel. Hoe ben je op dat idee gekomen? 

Reputatie 1
Badge +1

Hi welkom! 
 

Wat leuk om te horen dat vandaag de dag is om je voor te stellen en hier de moeite voor neemt! 
Een geweldige studie! Wil je delen waar je deze gaat volgen? Bij mij kriebelt het altijd nog om die studie te gaan doen, helaas heb ik nog niet de stap genomen om mijzelf aan te melden. 
 

Wat voor boeken lees je zoal? En nu ben ik toch wel een benieuwd naar een voorbeeld van ‘lekker gek doen’. Is dit keihard (en vals) meezingen onder de douche of midden in de nacht besluiten om koekjes te gaan bakken, omdat je trek heb en er niets in huis is?

 

Oh wauw, een winkel? Dat hoor je niet snel. Hoe ben je op dat idee gekomen? 

 

Heyhoi! Leuk dat je reageert! Ik ga de studie volgen aan de open universiteit. In tegenstelling tot de meeste leeftijdsgenoten beviel mij het thuis studeren prima en door aan de open universiteit te gaan studeren, kan ik lekker mijn eigen tijd indelen. Leuk dat je dezelfde interesse hebt qua studierichting. Wat vind je zo interessant eraan?

De meeste boeken die ik lees zijn psychologie gerelateerd of gaan over actuele thema’s. Ben net begonnen aan How to save our planet van Mark Maslin. Lees jij ook? En zo ja, wat voor soort boeken?

Lekker gek doen… Tja.. Afgelopen zondag nog friet als ontbijt gehad om maar een voorbeeld te noemen. Het idee voor een winkel heb ik al een lange tijd. Sinds mijn dertiende koop en verkoop ik al tweedehands spullen en onlangs de stap gemaakt om het serieuze te gaan aanpakken.

Reputatie 7
Badge +10

Hee hee 

Welkom bij de Join us familie =-) 

Ik zag dat je van boeken lezen houdt wist je dat we ook een lees club hebben op de community? https://community.join-us.nu/groups/join-us-leesclub-77

Heb je nog leuke dingen in de zomer staan?

Reputatie 6
Badge +8

@Erikjuh Het is altijd wel fijn als je je eigen tijd kan indelen. Helaas ben ik een van die mensen die ooit aan een thuisopleiding is begonnen en iedere maand netjes betaald, maar de boeken ergens in een hoekje stof liggen te vangen. Superfijn om te horen dat het jou wel gelukt is! Een goede keuze dus! 
Ik werk zelf in de zorg en vind het heel fascinerend om te zien hoe het soms allemaal in zijn werk gaat. Vind het leuk om te leren hoe zich dat ontwikkelt en waar het door ontstaat en uit voortkomt. 

Ik lees zelf op het moment heel weinig. Ik ben begonnen aan de boekenreeks van M.J Arlidge, maar hang nog ergens in het eerste boek. Ik kan de tijd er niet voor maken, maar als ik die eenmaal heb, kan het snel gaan. Mocht je aanraders hebben, hoor ik het graag! 

Friet? Oké ja, moet kunnen. Die combinatie ken ik wel, maar was zelf meer van de pizza, haha.