Lucas, 25 jaar, omgeving Geleen

  • 29 June 2022
  • 6 reacties
  • 101 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi ik ben Lucas. Ik ben 25 jaar en woon in Geleen en kom uit Maastricht. Mijn hobby's zijn schrijven, films en series kijken en wandelen. Sinds vorige week heb ik me hier aangemeld om andere jongeren te leren kennen omdat ik me de laatste tijd erg eenzaam voel. Of ja, eigenlijk heb ik me altijd wel een beetje alleen gevoeld. Vroeger heb ik  op een speciale school gezeten, omdat ik een lichte vorm van autisme heb en ik heb daar geen aansluiting met veel leerlingen gehad. Ik werd in groepen geplaatst die eigenlijk niet bij mij pasten. Toen ik van school af was, ben ik op verschillende plekken gaan werken, maar omdat ik niet veel  ervaring had met mensen buiten school wist ik vaak niet hoe ik met ze moest communiceren en  sloot ik mezelf steeds meer op mijn kamer op. Nu ik op mezelf woon, besef ik me dat ik weinig vrienden heb en dat ik dat gemist heb de afgelopen jaren en ik wil daar verandering in brengen. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Wat leuk dat je de stap hebt genomen om je hier aan te melden en jezelf voor te stellen! 
Wat voor series en films kijk je zoal? En wat schrijf je zoal? Heb je ooit de ambitie om een boek uit te brengen?

Reputatie 2
Badge +3

Hi welkom! 
 

Wat leuk dat je de stap hebt genomen om je hier aan te melden en jezelf voor te stellen! 
Wat voor series en films kijk je zoal? En wat schrijf je zoal? Heb je ooit de ambitie om een boek uit te brengen?

Hoi Naomi

ik kijk vooral naar marvel, star wars en horror series zoals stranger things. Sinds begin van het jaar ben ik bezig met het schrijven van een boek, een verhaal dat een mengsel van fantasie en horror is. Het zal wel een tijdje duren voordat het klaar is, omdat de technieken een beetje moeilijk kunnen zijn. Maar ik ben wel van plan om het op een dag uit te geven. 

Reputatie 6
Badge +8

Hoi Naomi

ik kijk vooral naar marvel, star wars en horror series zoals stranger things. Sinds begin van het jaar ben ik bezig met het schrijven van een boek, een verhaal dat een mengsel van fantasie en horror is. Het zal wel een tijdje duren voordat het klaar is, omdat de technieken een beetje moeilijk kunnen zijn. Maar ik ben wel van plan om het op een dag uit te geven. 

Ik heb toevallig gisteren de laatste aflevering gekeken en ben benieuwd wanneer vrijdag het vervolg komt! Dat zijn een van de weinige horror series die ik kijk en daadwerkelijk kan verdragen. Normaal ben ik daar nooit zo van. 
Oké, komt die; welke film is je favoriet van Marvel? 
supertof dat je daarmee begonnen bent! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden en hoe de ervaring is. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Naomi

ik kijk vooral naar marvel, star wars en horror series zoals stranger things. Sinds begin van het jaar ben ik bezig met het schrijven van een boek, een verhaal dat een mengsel van fantasie en horror is. Het zal wel een tijdje duren voordat het klaar is, omdat de technieken een beetje moeilijk kunnen zijn. Maar ik ben wel van plan om het op een dag uit te geven. 

Ik heb toevallig gisteren de laatste aflevering gekeken en ben benieuwd wanneer vrijdag het vervolg komt! Dat zijn een van de weinige horror series die ik kijk en daadwerkelijk kan verdragen. Normaal ben ik daar nooit zo van. 
Oké, komt die; welke film is je favoriet van Marvel? 
supertof dat je daarmee begonnen bent! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden en hoe de ervaring is. 

Ik kijk ook uit naar de nieuwe aflevering komende vrijdag. Mijn favoriete marvel film is denk ik 'infinity war'. En die van jou? Ik ben zelf ook benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar en wat ik dan geleerd heb. Ik zou een keer een update kunnen geven zodra ik een stuk verder ben als je wilt. 

Reputatie 6
Badge +8

Ik kijk ook uit naar de nieuwe aflevering komende vrijdag. Mijn favoriete marvel film is denk ik 'infinity war'. En die van jou? Ik ben zelf ook benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar en wat ik dan geleerd heb. Ik zou een keer een update kunnen geven zodra ik een stuk verder ben als je wilt. 

 

Ben echt zo benieuwd! Heb je ook nog aanraders in zo´n soort thema? Niet te horrorachtig. Hmm, wat betreft mijn keuze. Ik denk dat ik toch nog eens moet overwegen om ze allemaal te kijken, want meestal mis ik bij films altijd een gedeelte om daar echt een goed oordeel over te hebben. 

Ja klinkt goed! Mijn inbox staat daar zeker voor open. Misschien laat je mij ooit zelf het schrijven weer oppakken, haha. 

Reputatie 2
Badge +3

Ik kijk ook uit naar de nieuwe aflevering komende vrijdag. Mijn favoriete marvel film is denk ik 'infinity war'. En die van jou? Ik ben zelf ook benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar en wat ik dan geleerd heb. Ik zou een keer een update kunnen geven zodra ik een stuk verder ben als je wilt. 

 

Ben echt zo benieuwd! Heb je ook nog aanraders in zo´n soort thema? Niet te horrorachtig. Hmm, wat betreft mijn keuze. Ik denk dat ik toch nog eens moet overwegen om ze allemaal te kijken, want meestal mis ik bij films altijd een gedeelte om daar echt een goed oordeel over te hebben. 

Ja klinkt goed! Mijn inbox staat daar zeker voor open. Misschien laat je mij ooit zelf het schrijven weer oppakken, haha. 

Ik weet op het moment niet precies welke horror series naast stranger things ik kan aanraden die wat minder heftig zijn. Er zijn wel wat drama series die ik jou aanraadt zoals: breaking bad, better call saul, en walking dead (als je daar wel teminste tegen kunt, is soms ook aan de heftige kant).

Ik zal inderdaad de eerste drie fasen van marvel kijken. Sommigen delen zijn misschien wat minder, maar dankzij de pay of is het het waart om de hele reeks te kijken

 

Leuk dat je ook schrijft. Wat schrijf je namelijk?