Mezelf voorstellen

  • 28 June 2022
  • 3 reacties
  • 89 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo, ik ben Abawys (Niet mijn echte naam ;p). Ik ben 17 jaar oud en ben op zoek naar mensen om mee te praten. Ik ben vooral aan het werk en ben van plan om vanaf september school weer op te pakken. Ik ben echt helemaal gek van muziek, mijn muzieksmaak is heel erg breed. Mijn favoriete genres zijn toch wel Amerikaanse Hip-Hop en de 80's. Mijn favoriete artiesten zijn: Wicca Phase Springs Eternal, Kid Cudi, Kendrick Lamar en Kanye West. Verder houd ik erg veel van voetballen en het bezoeken van mijn clubje FC Eindhoven. 

Schroom niet om mij een berichtje te sturen!

Wie weet spreek ik je snel!

Groetjes!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Welkom op Join Us, Abawys!

Wat voor opleiding ga je doen en wat voor werk deed je?

Nice lijst van artiesten, zelfs Wicca Phase Springs Eternal ken ik, maar ken daar maar 1 lied van

Reputatie 2
Badge

Welkom op Join Us, Abawys!

Wat voor opleiding ga je doen en wat voor werk deed je?

Nice lijst van artiesten, zelfs Wicca Phase Springs Eternal ken ik, maar ken daar maar 1 lied van

Hey Jordi, 

 

Ik ga de opleiding Ondernemer Retail doen! Op dit moment werk ik in de supermarkt hier in de buurt! 

Ik ben verbaasd dat iemand hem herkent! Welk nummer van hem ken je?

Reputatie 3
Badge +5

Welkom op Join Us, Abawys!

Wat voor opleiding ga je doen en wat voor werk deed je?

Nice lijst van artiesten, zelfs Wicca Phase Springs Eternal ken ik, maar ken daar maar 1 lied van

Hey Jordi, 

 

Ik ga de opleiding Ondernemer Retail doen! Op dit moment werk ik in de supermarkt hier in de buurt! 

Ik ben verbaasd dat iemand hem herkent! Welk nummer van hem ken je?

Het nummer heet “I Fell”, een worstelaar (Darby Allin) gebruikt het lied als opkomstmuziek.

Lijkt alsof de retail je echt ligt!