Mezelf voorstellen

  • 11 January 2023
  • 1 reactie
  • 110 × bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Hooi,
Ik heb al een aantal reacties geplaatst maar mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben Katja, ben 25 jaar en woon in in het bijna noordelijkste puntje van Noord-Holland. Ik doe op het moment de opleiding voeding en diëtetiek en werk om het weekend als verpleegkundige in de thuiszorg.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te gamen (Nintendo switch en pc), fotograferen, bakken/koken, series kijken, muziek luisteren en wandelen.

Helaas in het verleden veel negatieve ervaringen gehad waardoor ik het nu moeilijk vindt om contacten op te starten, als het dan wel lukt vindt ik het weer moeilijk dit contact te behouden. Na mijn relatie breuk een aantal jaar geleden merkte ik dat ik weinig contacten had, tot op heden zijn er nog niet veel contact bij gekomen. Ik heb er wel een aantal contacten maar die zijn over algemeen wat oppervlakkig en spreek ze niet zo heel vaak, ik zoek een contact/vriendschap die wat dieper is.

Als dit bericht je aanspreekt zou ik zeggen laat een berichtje achter of stuur een privé berichtje.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Hey, welkom bij Join Us!

 

Leuke hobby’s die je hebt! Jammer om te horen dat je in het verleden wat negatieve ervaringen hebt op gedaan en ik hoop dat je hier je plek van vinden om nieuwe mensen te leren kennen en dus ook je doel kan bereiken! Ik heb zelf ook niet erg veel contacten met mensen waarbij de band diepgaand is, maar ik kom er wel en dat kan jij ook doen. Zet hem op!