Manouk 20 omgeving Den Haag

  • 14 August 2022
  • 3 reacties
  • 158 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal 

 

Ik ben Manouk. ik ben 20 jaar en ik kom uit Den Haag.

De laatste tijd ben ik veel vrienden kwijt geraakt na het verlies van mijn moeder. 

Ik ben zelf als persoon heel sociaal en ik ben graag onder de mensen.

Ik ben gek op schilderen,  tekenen , zingen en shoppen en makeup.

Ik hoop hier gezellige mensen te vinden waarmee ik kan afspreken.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Manouk,

Welkom 🤗  op de join us community 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Manouk, 

 

Welkom op de community. Wat vervelend om te horen dat je je moeder bent verloren en daardoor ook wat vrienden bent kwijt geraakt. Dat moet ontzettend zwaar zijn, als je daar ooit over wilt praten met iemand mag je me altijd een berichtje sturen! 

 

Wel heel leuk om te lezen dat je zo creatief bent, ik ben zelf ook heel creatief! En ik nodig je graag uit om een kijkje te nemen in de Crea Club! https://community.join-us.nu/groups/join-us-crea-club-80 

 

Veel plezier op de community, en ik hoop dat je wat leuke mensen tegen komt 

 

Groetjes

Welkom Manouk!

Heel veel sterkte bij het verlies van je moeder🌹Wat vervelend dat je vrienden in deze moeilijke tijd dan ook kwijt raken.. Mocht je er de behoefte aan hebben dan mag je mij ook een bericht sturen.

Er zijn veel mensen actief op de community uit jouw regio, dus ik hoop dat je daar leuke nieuwe contacten mee kunt op doen. Heb je al gekeken bij de groep categorie? Daar heb je ook een regio groep voor Zuid-Holland, misschien dat je zo wat makkelijker leden in de buurt kunt vinden. Ook zijn er groepen ingedeeld op interesse/hobby; groepen.

Wat schilder je graag?