Chenoa 20 omgeving Gouda

  • 8 August 2022
  • 9 reacties
  • 239 × bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hallo allemaal!

 

Ik heb mij 10 minuten geleden aangemeld dus ik zal me maar eens even voorstellen. Mijn naam is Chenoa, ik ben 20 jaar oud en ik woon in Gouda. Mijn hobbies zijn gamen, fotografie en natuurlijk shoppen. De laatste tijd heb ik helaas bijna niemand om dat mee te doen dus als het je leuk lijkt om gezellig te kletsen, laat het me dan vooral weten! :)

 

Groetjes,

Chenoa

P.S. Je bent goed zoals je bent :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Hey hey welkom ! 

Das toevallig ik zelf kom ook uit Gouda 

Ik ben alleen dan wel 27 jaar ;) 

 

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) welke games speel je  allemaal?

Reputatie 3
Badge +6

Hey van harte welkom:) welke games speel je  allemaal?

Hey Nick, dankjewel. Ik speel vooral Mario kart, Mario Party en soms nog wel eens Animal Crossing/stardew valley. Ook heb ik don't starve together 1 keer gespeeld maar dat is toch niet helemaal iets voor mij😂 (gaat fout) welke games speel jij de laatste tijd?

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) welke games speel je  allemaal?

Hey Nick, dankjewel. Ik speel vooral Mario kart, Mario Party en soms nog wel eens Animal Crossing/stardew valley. Ook heb ik don't starve together 1 keer gespeeld maar dat is toch niet helemaal iets voor mij😂 (gaat fout) welke games speel jij de laatste tijd?

Ik speel zelf nu vrij weinig maar als ik wat speel is het meestal online games. 

 

Zo als 

Minecraft 

Gta online 

Call of duty 

Euro truck simulator 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo allemaal!

 

Ik heb mij 10 minuten geleden aangemeld dus ik zal me maar eens even voorstellen. Mijn naam is Chenoa, ik ben 20 jaar oud en ik woon in Gouda. Mijn hobbies zijn gamen, fotografie en natuurlijk shoppen. De laatste tijd heb ik helaas bijna niemand om dat mee te doen dus als het je leuk lijkt om gezellig te kletsen, laat het me dan vooral weten! :)

 

Groetjes,

Chenoa

P.S. Je bent goed zoals je bent :)

Wat fotografeer je meestal?

Reputatie 7
Badge +9

Wat doe je nog meer naast gamen, fotografie en shoppen?

Wat vindt je het leukste/mooiste wat je tot nu toe hebt gefotografeerd Chenoa?

 

Ik speel zelf ook Animal Crossing (New Leaf voor op de 3DS en New Horizons voor op de Switch) en een hele hoop andere games. Tot nu toe is Animal Crossing een van de weinige games, althans op de Switch die ik ook online speel. 

Reputatie 3
Badge +6

Hey van harte welkom:) welke games speel je  allemaal?

Hey Nick, dankjewel. Ik speel vooral Mario kart, Mario Party en soms nog wel eens Animal Crossing/stardew valley. Ook heb ik don't starve together 1 keer gespeeld maar dat is toch niet helemaal iets voor mij😂 (gaat fout) welke games speel jij de laatste tijd?

Ik speel zelf nu vrij weinig maar als ik wat speel is het meestal online games. 

 

Zo als 

Minecraft 

Gta online 

Call of duty 

Euro truck simulator 

 

Die games zijn ook tof! Ook allemaal wel eens gespeeld

Reputatie 3
Badge +6

Hallo allemaal!

 

Ik heb mij 10 minuten geleden aangemeld dus ik zal me maar eens even voorstellen. Mijn naam is Chenoa, ik ben 20 jaar oud en ik woon in Gouda. Mijn hobbies zijn gamen, fotografie en natuurlijk shoppen. De laatste tijd heb ik helaas bijna niemand om dat mee te doen dus als het je leuk lijkt om gezellig te kletsen, laat het me dan vooral weten! :)

 

Groetjes,

Chenoa

P.S. Je bent goed zoals je bent :)

Wat fotografeer je meestal?

Ik fotografeer meestal random dingen in de natuur zoals landschappen of bloemen. Dieren fotograferen vind ik ook erg leuk! Doe jij ook aan fotografie?

Reputatie 3
Badge +6

Wat doe je nog meer naast gamen, fotografie en shoppen?

Wat vindt je het leukste/mooiste wat je tot nu toe hebt gefotografeerd Chenoa?

 

Ik speel zelf ook Animal Crossing (New Leaf voor op de 3DS en New Horizons voor op de Switch) en een hele hoop andere games. Tot nu toe is Animal Crossing een van de weinige games, althans op de Switch die ik ook online speel. 

Ik doe minimaal 1x per week (als het seizoen weer begint) aan badminton. Daar heb ik het altijd erg naar mijn zin :D

Het leukste wat ik tot nu toe gefotografeerd heb is denk ik Ed Sheeran want ik ben 14 juli voor het eerst in m'n leven naar zijn concert geweest (ben al zo'n 7 jaar fan) en ik stond vooraan :)

Doe jij ook aan fotografie?

 

Zo leuk dat je ook animal crossing op de switch speelt! Dan vind je stardew valley zeker ook wel leuk?