Nathalie2012 24 omgeving Utrecht

  • 5 August 2022
  • 27 reacties
  • 558 × bekeken

Reputatie 3
Badge

Hi allen! Ik ben gloednieuw hier en zal me even voorstellen. Mijn naam is Nathalie en ik ben 24 jaar oud. Ik woon op dit moment in Utrecht. Ik merk dat veel van mijn vriendschappen verwaterd zijn en voel me daarom soms wat eenzaam. Het voelt ook een beetje alsof de ‘beste tijd van mijn leven’ aan mijn neus voorbij gaat. 
 

Het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten en meer te ondernemen! Ik houd van wandelen, spelletjes, musea, shoppen. Ik ben best wel rustig en introvert, maar kan zeker heel gezellig zijn (:


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Bij deze welkom! Nathalie 

:)

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) wat voor spelletjes vind je leuk om te doen?

Reputatie 3
Badge

Hey van harte welkom:) wat voor spelletjes vind je leuk om te doen?

Hi! Dank je ^^ Ik vind heel veel leuk. Vast veel wat ik ook niet ken. Ik vind de ‘standaard’ spelletjes zoals pesten, rummikub, yahtzee en kezen heel leuk. Maar bij mijn zus speelde ik laatst qwixx (en anderr varianten daarvan) en beverbende en dat vind ik ook heel leuk.

En jij?

Reputatie 2
Badge +2

Qwixx en Beverbende behoren ook tot mijn favorieten! 
Heb je in Utrecht bepaalde winkels waar je graag heen gaat? 

Reputatie 3
Badge

Qwixx en Beverbende behoren ook tot mijn favorieten! 
Heb je in Utrecht bepaalde winkels waar je graag heen gaat? 

Super leuk! Ik wil ze echt nog eens voor mezelf aanschaffen.

 

Ik houd wel van shoppen. Dus Hoog Catharijne is vaak the place to be voor mij haha. Vooral de Bershka/Stradivarius hoek. Sascha is mijn favoriete schoenenwinkel. Maar ik vind het ook leuk om de Flying Tiger in te duiken.

 

Heb jij favoriete winkels? 

Reputatie 2
Badge +2

Ja dat zijn inderdaad leuke winkels! Ik vind zelf Costes altijd wel leuk en bij de Bijenkorf kan ik ook heel lang ronddwalen bij de make-up afdeling…. En ik vind Lush ook leuk om rond te kijken, als is het maar om gewoon even alles te ruiken😅

Reputatie 3
Badge

Ja dat zijn inderdaad leuke winkels! Ik vind zelf Costes altijd wel leuk en bij de Bijenkorf kan ik ook heel lang ronddwalen bij de make-up afdeling…. En ik vind Lush ook leuk om rond te kijken, als is het maar om gewoon even alles te ruiken😅

Costes vind ik zooo leuk! Alleen vaak zo prijzig. Maar kijk er wel graag haha. En make-up vind ik ook altijd heel leuk. Ik ben een makeupartist en doe make-uplooks op Instagram ☺️ 

Reputatie 2
Badge +2

Ja dat is wel waar… in de sale is het gelukkig wel beter te doen!

Wat leuk dat je makeupartist bent! Dan hebben we al helemaal veel gelijkenissen… ik heb een paar jaar geleden ook een opleiding tot makeupartist gedaan in Amsterdam, maar ik doe er op dit moment niks mee. 

Reputatie 3
Badge

Ja dat is wel waar… in de sale is het gelukkig wel beter te doen!

Wat leuk dat je makeupartist bent! Dan hebben we al helemaal veel gelijkenissen… ik heb een paar jaar geleden ook een opleiding tot makeupartist gedaan in Amsterdam, maar ik doe er op dit moment niks mee. 

Oh wat grappig! Ik zat ook in Amsterdam 😊 Maar volgens mij zitten er meerdere daar dus dat is niet zo gek denk ik. Ben nu wel benieuwd.

Ik ga nu lekker rustig kijken wat er allemaal op mijn pad komt. Ik weet nog niet zeker of dit is wat ik fulltime wil doen, maar af en toe een opdrachtje of vrijwerk vind ik wel heel leuk.

Reputatie 2
Badge +2

Ik zat bij Art of Colors. 

Ik dacht ook, ik ga eerst maar mijn andere studie afmaken en dan zie ik wel of ik nog een baantje tegenkom in de 'make-up wereld'. 

Het blijft in ieder geval een leuke hobby!

Hi Nathalie, ik herken mij ook wel in jouw verhaal. Ben zelf ook wel een rustig persoon. Ik ben dit jaar afgestudeerd en begonnen met werken. Gelukkig heb ik het daar wel naar mijn zin! Ik lees dat je graag wandelt. Heb je wel eens op de Veluwezoom bij de Posbank gewandeld? Ik ga daar vrij regelmatig wandelen om te genieten van de natuur. Verder vind ik het ook leuk om te winkelen en dan vooral in de uitverkoop en dan gaan koopjesjagen ;) Ga jij dit weekend nog wat doen?

Reputatie 3
Badge

Ik zat bij Art of Colors. 

Ik dacht ook, ik ga eerst maar mijn andere studie afmaken en dan zie ik wel of ik nog een baantje tegenkom in de 'make-up wereld'. 

Het blijft in ieder geval een leuke hobby!

O ja dat ken ik! Niet dezelfde die ik heb gedaan uiteindelijk, maar ik had daar wel een proefles gedaan ^^
 

Wat voor andere studie heb je gedaan/doe je?

Reputatie 3
Badge

Hi Nathalie, ik herken mij ook wel in jouw verhaal. Ben zelf ook wel een rustig persoon. Ik ben dit jaar afgestudeerd en begonnen met werken. Gelukkig heb ik het daar wel naar mijn zin! Ik lees dat je graag wandelt. Heb je wel eens op de Veluwezoom bij de Posbank gewandeld? Ik ga daar vrij regelmatig wandelen om te genieten van de natuur. Verder vind ik het ook leuk om te winkelen en dan vooral in de uitverkoop en dan gaan koopjesjagen ;) Ga jij dit weekend nog wat doen?

Ooit in een ver verleden heb ik wat modellenwerk gedaan. En toen heb ik eens een shoot gehad op de Posbank. En ik vond het echt zo mooi daar! Ik moet nog een keer daarheen om puur te wandelen. Ik wandel meestal in de omgeving van Zwolle. Daar kom ik oorspronkelijk vandaan (:

Wat voor studie heb je gedaan? Ik moet nu officieel ook aan de bak. Vind het ook wel gek dat studeren ineens voorbij is, maar aan de andere kant ben ik er ook wel klaar mee na vijf jaar.

 

Dit weekend ga ik naar mijn moeder. Ik heb drie weken vakantie genomen. Door corona had ik even geen lange vakantie gehad dus ben hier echt aan toe.

Reputatie 2
Badge +2

Ik zat bij Art of Colors. 

Ik dacht ook, ik ga eerst maar mijn andere studie afmaken en dan zie ik wel of ik nog een baantje tegenkom in de 'make-up wereld'. 

Het blijft in ieder geval een leuke hobby!

O ja dat ken ik! Niet dezelfde die ik heb gedaan uiteindelijk, maar ik had daar wel een proefles gedaan ^^
 

Wat voor andere studie heb je gedaan/doe je?

Wat grappig!

Ik studeer Rechten aan de Universiteit Utrecht.

Heb jij ook nog een andere studie gedaan?

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
De meeste vragen die in mijn hoofd opkwamen zijn inmiddels al gesteld. Ik kom dus alleen even welkom zeggen. 
Utrecht is echt gezellig om te shoppen! Ik was een tijd terug bij The Streetfood Club, vond dat wel tof! En wil naar binnenkort nog eens naar die winkel met die schommel. Volgens mij heet het iets van Its a Present? Ken je die/ben je daar wel eens geweest?

Reputatie 2
Badge +2

Dankje!

The Streetfood club vind ik ook erg leuk en die winkel ken ik niet, maar het klinkt wel heel leuk!

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Nathalie!

 

Ik ben ook wel rustig en vrij introvert/ambivert maar kan ook heel erg gezellig zijn. 

Hoog Catharijne op zijn tijd vind ik erg leuk om heen te gaan.

 

Heb je nog iets anders wat je leuk vindt om te doen naast wandelen, spelletjes, musea en shoppen? En heb je favoriete musea waar je bijvoorbeeld graag heen gaat?

Reputatie 3
Badge

Hi welkom! 
De meeste vragen die in mijn hoofd opkwamen zijn inmiddels al gesteld. Ik kom dus alleen even welkom zeggen. 
Utrecht is echt gezellig om te shoppen! Ik was een tijd terug bij The Streetfood Club, vond dat wel tof! En wil naar binnenkort nog eens naar die winkel met die schommel. Volgens mij heet het iets van Its a Present? Ken je die/ben je daar wel eens geweest?

Hi, dank je! Ik heb daar eens gegeten toen het vrijwel nieuw was! Een vriendin van me werkte daar een tijdje. Maar nu al enige tijd niet geweest. Dat laatste ken ik niet, maar klinkt wel erg intrigerend. Een schommel?

Mijn favo plek om te lunchen is de PK bar.

Reputatie 3
Badge

Ik zat bij Art of Colors. 

Ik dacht ook, ik ga eerst maar mijn andere studie afmaken en dan zie ik wel of ik nog een baantje tegenkom in de 'make-up wereld'. 

Het blijft in ieder geval een leuke hobby!

O ja dat ken ik! Niet dezelfde die ik heb gedaan uiteindelijk, maar ik had daar wel een proefles gedaan ^^
 

Wat voor andere studie heb je gedaan/doe je?

Wat grappig!

Ik studeer Rechten aan de Universiteit Utrecht.

Heb jij ook nog een andere studie gedaan?

Wat goed! Ik heb voor make-up hbo journalistiek gedaan op de HU. Daar werk ik nu ook een beetje in, maar ik weet niet of ik dat altijd wil doen ook.

Reputatie 3
Badge

Hallo Nathalie!

 

Ik ben ook wel rustig en vrij introvert/ambivert maar kan ook heel erg gezellig zijn. 

Hoog Catharijne op zijn tijd vind ik erg leuk om heen te gaan.

 

Heb je nog iets anders wat je leuk vindt om te doen naast wandelen, spelletjes, musea en shoppen? En heb je favoriete musea waar je bijvoorbeeld graag heen gaat?

Mijn favoriete musea is denk ik Naturalis. Of natuurhistorisch musea in het algemeen vind ik heel erg leuk ^^ Ik heb een liefde voor fossielen/dinosaurussen haha. Mijn vader zocht vroeger in Frankrijk al fossielen van zeedieren/schelpen en het is er een beetje met de paplepel ingegoten.

 

Ik houd verder van schrijven. Ik heb journalistiek gestudeerd en ben ook echt een dagdromer. En make-up/fashion houd ik van. Eigenlijk best wel veel interesses!

 

En jij? Wat zijn jouw hobby's (lezen zo te zien?)

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Nathalie!

 

Ik ben ook wel rustig en vrij introvert/ambivert maar kan ook heel erg gezellig zijn. 

Hoog Catharijne op zijn tijd vind ik erg leuk om heen te gaan.

 

Heb je nog iets anders wat je leuk vindt om te doen naast wandelen, spelletjes, musea en shoppen? En heb je favoriete musea waar je bijvoorbeeld graag heen gaat?

Mijn favoriete musea is denk ik Naturalis. Of natuurhistorisch musea in het algemeen vind ik heel erg leuk ^^ Ik heb een liefde voor fossielen/dinosaurussen haha. Mijn vader zocht vroeger in Frankrijk al fossielen van zeedieren/schelpen en het is er een beetje met de paplepel ingegoten.

 

Ik houd verder van schrijven. Ik heb journalistiek gestudeerd en ben ook echt een dagdromer. En make-up/fashion houd ik van. Eigenlijk best wel veel interesses!

 

En jij? Wat zijn jouw hobby's (lezen zo te zien?)

 

 

Naturalis is een leuke plek om heen te gaan. Ben er zelf ook een keer geweest maar zou er graag nog een keer naar toe gaan. Ik vind fossielen/dinosaurussen ook erg interessant.

 

Journalistiek lijkt mij vrij pittig.

 

Naast lezen hou ik ook nog van Netflix kijken, een filmpje pakken, fanfictie schrijven, naar muziek luisteren, videogames spelen en schelpen verzamelen etc. Soms schrijf ik ook poëzie (grotendeels in het Engels, de Engelse taal heb ik mijzelf eigen gemaakt)

 

Heb je een favoriet kledingmerk?

Reputatie 5
Badge +6

Je hebt journalistiek gedaan? Ik overweeg die studie op dit moment en ik zal graag willen weten hoe je het ervaarde en hoe de banenmarkt daarna is. Het zal je wel zeker tot een erg analytisch type gemaakt hebben, tenzij je je focuste op roddelnieuws.

 

Reputatie 1
Badge +3

Hey Nathalie,

23-jarige mede-Utrechter hier. Ik herken me heel erg in wat je zegt over het missen van de beste tijd van je leven. Ik heb het gevoel dat ik in mijn studententijd sociaal de boot heb gemist en nu met de gebakken peren zit.

Je hobby's spreken me aan. Ik houd ook van journalistiek, schrijven, musea en wandelen. 

Lijkt me leuk om met je te praten. Je kan me altijd een berichtje sturen :) 

Reputatie 3
Badge

Hallo Nathalie!

 

Ik ben ook wel rustig en vrij introvert/ambivert maar kan ook heel erg gezellig zijn. 

Hoog Catharijne op zijn tijd vind ik erg leuk om heen te gaan.

 

Heb je nog iets anders wat je leuk vindt om te doen naast wandelen, spelletjes, musea en shoppen? En heb je favoriete musea waar je bijvoorbeeld graag heen gaat?

Mijn favoriete musea is denk ik Naturalis. Of natuurhistorisch musea in het algemeen vind ik heel erg leuk ^^ Ik heb een liefde voor fossielen/dinosaurussen haha. Mijn vader zocht vroeger in Frankrijk al fossielen van zeedieren/schelpen en het is er een beetje met de paplepel ingegoten.

 

Ik houd verder van schrijven. Ik heb journalistiek gestudeerd en ben ook echt een dagdromer. En make-up/fashion houd ik van. Eigenlijk best wel veel interesses!

 

En jij? Wat zijn jouw hobby's (lezen zo te zien?)

 

 

Naturalis is een leuke plek om heen te gaan. Ben er zelf ook een keer geweest maar zou er graag nog een keer naar toe gaan. Ik vind fossielen/dinosaurussen ook erg interessant.

 

Journalistiek lijkt mij vrij pittig.

 

Naast lezen hou ik ook nog van Netflix kijken, een filmpje pakken, fanfictie schrijven, naar muziek luisteren, videogames spelen en schelpen verzamelen etc. Soms schrijf ik ook poëzie (grotendeels in het Engels, de Engelse taal heb ik mijzelf eigen gemaakt)

 

Heb je een favoriet kledingmerk?


Journalistiek is ook niet helemaal mijn ding. Ik heb ook best wel belangst, wat het lastig maakt haha. 
 

Fanfics schrijven! Dat deed ik vroeger altijd. Dat is zo leuk. Over wie/welk fandom schrijf je?

 

En schelpen verzamelen spreekt me ook heel erg aan! Ik heb nooit fanatiek verzameld, maar vroeger wel op veel vakantieplekken schelpen gezocht.

 

Ik vind kleding van Stradivarius vaak wel heel leuk! Wat is jouw favoriete kledingmerk?

Reputatie 6
Badge +8

Hi, dank je! Ik heb daar eens gegeten toen het vrijwel nieuw was! Een vriendin van me werkte daar een tijdje. Maar nu al enige tijd niet geweest. Dat laatste ken ik niet, maar klinkt wel erg intrigerend. Een schommel?

Mijn favo plek om te lunchen is de PK bar.


Ja ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden van die winkel, het zag er echt zo leuk uit. Maar ik vraag mij wel stiekem een beetje af of er niet heeel veel photoshop bij zit. 
Ik zag wel dat the Streetfood club weer was veranderd. Ik ben er nu ook al een tijdje niet meer geweest, maar krijg wel trek als ik er aan terug denk. 
 

Oh die ken ik niet. Wat is jouw favoriete gerecht? 
 

@Nathalie2012 @Wieke ik hoor een wandeling richting de winkel en een goede lunch? 😂