Ingmar 19 omgeving Uitgeest

  • 7 July 2022
  • 16 reacties
  • 314 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hallo ik ben Ingmar en ik woon in Uitgeest(Noord-Holland). Ik ben 19 jaar oud en heb nooit echt moeite gehad om vrienden te maken. Alleen vrienden van mij gingen meer de kant op van drugs rond een bepaalde tijd en ik wilde daar niet zo in mee gaan dus besloot om een beetje afstand te nemen. Later kwam de corona tijd en zodoende is eigenlijk het contact met hun best verwaterd wat ik wel heel jammer vindt maar ze willen niet echt meer afspreken. 

 

Heb me heel eenzaam gevoeld in de corona tijd maar nu heb ik 1 redelijk goede vriend gelukkig en er zijn wel wat mensen waar ik soms wat mee kan doen alleen dat zijn niet echt goede vrienden. Ik voel me hierdoor nog steeds vaak eenzaam en ik ben erg gaan twijfelen aan mezelf en heb het idee dat ik mezelf best ben kwijtgeraakt ofzo.

 

Ik sta open om ook nieuwe dingen te doen die andere mensen leuk vinden om te doen en zelf heb ik niet echt veel hobby's. Ik voetbalde heel lang maar ben ermee gestopt. Ik hou wel van sporten en ergens wat eten of een stuk wandelen met iemand vind ik wel leuk.

Naar de bios gaan wil ik best doen of misschien dus iets wat iemand anders heel leuk vind. 

 

Ik hoop wat meer sociale contacten te maken via dit platform.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Hoi Ingmar, welkom bij Join Us. Ik herken je eenzaamheidsgevoel en het is jammer dat de vrienden die je had de andere kant zijn opgegaan en dus het contact is verwaterd. Ik woon ook in Noord-Holland, namelijk in Haarlem. Mijn hobby's komen ook redelijk overeen met die van jou, ik wandel graag in natuurgebieden of gewoon wandelen, ik doe aan tekenen, gedichten schrijven en verder vind ik teamsporten ook erg leuk om te doen.

Reputatie 2
Badge +3

Wauw wat vet dat je gedichten schrijft, doe je dat vooral voor je jezelf of voor anderen?

En hou oud ben je als ik vragen mag?

De meest gedichten die ik maak zijn inderdaad voor mezelf, een aantal waren voor anderen. Ik heb tevens recent een gedicht voor mijn crush geschreven.  Helaas nog niet aan haar kunnen geven.

Ohja, ik ben 20 jaar oud.

Reputatie 6
Badge +9

Hee Ingmar, welkom op de community!

 

Allereerst wil ik zeggen dat ik super veel respect heb voor jouw beslissing, dat je wat afstand hebt genomen van je vrienden en niet mee bent gegaan in de richting van drugs. Jammer dat dat wel geresulteerd heeft in eenzaamheid, maar het is altijd goed om bij jezelf te blijven en niet maar mee te gaan met je vrienden.

 

Wat vervelend om te horen dat je het idee hebt dat je jezelf wat bent kwijtgeraakt, hopelijk lukt het je om jezelf weer terug te vinden (vast wel!). En wat goed dat je je hier hebt aangemeld om wat te doen aan die eenzaamheid. De eerste stap heb je in ieder geval al gezet :)

 

De hobbies die je noemt zijn wel leuke hobbies, die veel mensen met je delen :) welke sport/sporten vind je vooral leuk om te doen? En ga je zelf ook regelmatig wandelen of dat niet echt?

 

Veel plezier hier op de community!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Melissa,

 

Ik vind hardlopen wel lekker maar dat doe ik niet meer in me eentje omdat ik dat saai begon te vinden. Sporten die ik nog wil proberen zijn surfen, windsurfen en hiken op een berg. Ook vind ik schaken wel leuk en zwemmen.

Wandelen doe ik niet in me eentje want daar vind ik niks aan. 

Wat voor hobby's heb jij?

En werk je bij de join us community of ben je een deelnemer zegmaar zoals ik?

 

Reputatie 6
Badge +9

Ah jaa snap ik wel hoor! Oehh dat klinkt wel nice die hobbies :) ik vind zwemmen ook heerlijk als sport. Schaken heb ik nooit gekund helaas, maar lijkt me ook wel nice om te kunnen.

 

Mijn hobbies zijn lezen, diamond painting, koken/bakken, wandelen in de natuur, en zo af en toe spelletjes spelen.

 

Ik heb zelf meegedaan aan een Join Us online groep, en ben daarna hier op de community terecht gekomen. Waar ik nu als vrijwilliger werk (vandaar ook het vinkje achter mijn naam).

Heb jij zelf, of doe je nu, toevallig ook meegedaan aan een online of fysieke groep?

Reputatie 2
Badge +3

Hey Melissa,

Ik ga binnenkort naar een fysieke join us groep in castricum. Vind het wel heel spannend maar ja ik wil het toch proberen.

Wat bijzonder dat je dan nu probeert anderen mensen te helpen (voor niks) haha.

Doe jij ook nog een opleiding of werk je nog?

Hey Melissa,

Ik ga binnenkort naar een fysieke join us groep in castricum. Vind het wel heel spannend maar ja ik wil het toch proberen.

Wat bijzonder dat je dan nu probeert anderen mensen te helpen (voor niks) haha.

Doe jij ook nog een opleiding of werk je nog?

Heel toevallig, ik ga daar ook heen

Ah jaa snap ik wel hoor! Oehh dat klinkt wel nice die hobbies :) ik vind zwemmen ook heerlijk als sport. Schaken heb ik nooit gekund helaas, maar lijkt me ook wel nice om te kunnen.

 

Mijn hobbies zijn lezen, diamond painting, koken/bakken, wandelen in de natuur, en zo af en toe spelletjes spelen.

 

Ik heb zelf meegedaan aan een Join Us online groep, en ben daarna hier op de community terecht gekomen. Waar ik nu als vrijwilliger werk (vandaar ook het vinkje achter mijn naam).

Heb jij zelf, of doe je nu, toevallig ook meegedaan aan een online of fysieke groep?

Over hobbies gesproken, jouw hobbies zijn ook best leuk! Zelf vind ik sommige boeken leuk om te lezen, te koken, wandelen (en in natuurgebieden ), gamen en gedichten schrijven. Ik neem ook graag deel in teamsporten.

Reputatie 2
Badge +3

Haha lachen. Ga je naar de groep van 18 tot en met 25 in castricum?

Yes, daar ga ik zeker naar toe!

Reputatie 6
Badge +9

Hey Melissa,

Ik ga binnenkort naar een fysieke join us groep in castricum. Vind het wel heel spannend maar ja ik wil het toch proberen.

Wat bijzonder dat je dan nu probeert anderen mensen te helpen (voor niks) haha.

Doe jij ook nog een opleiding of werk je nog?

Jaa snap dat je het spannend vind, en ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat je daarin niet de enige bent. Wel goed dat je het gewoon gaat proberen, ondanks dat je het spannend vind!

 

Jaa Join Us heeft best wel wat vrijwilligers :) en vind het ook super leuk om te doen

 

Ik studeer farmacie, en jij?

 

 

Over hobbies gesproken, jouw hobbies zijn ook best leuk! Zelf vind ik sommige boeken leuk om te lezen, te koken, wandelen (en in natuurgebieden ), gamen en gedichten schrijven. Ik neem ook graag deel in teamsporten.

Wat voor boeken vind je leuk om te lezen? En wat is je favoriete gerecht om te maken? Ooh wat een bijzondere hobby, gedichten schrijven, waar schrijf je zoal over?

Wat voor boeken vind je leuk om te lezen? En wat is je favoriete gerecht om te maken? Ooh wat een bijzondere hobby, gedichten schrijven, waar schrijf je zoal over?

The hobbit vindt ik wel leuk om te lezen, verder eigenlijk de meeste boeken die door J.R.R. Tolkien zijn geschreven. Op dit moment maak ik graag een combinatie van dingen in één gerecht, en dat is rijst met roerbak ei en paprika (zoete soja saus en kruiden zitten erbij :D). Ik schrijf gedichten die ook op de boeken zijn gebaseerd, namelijk de boeken van de auteur die ik eerder op noemde.

Reputatie 3
Badge +5

hay wat leuk dat je er bent. Ik woon trouwens in Heemskerk dus als het je leuk lijkt kunnen we een keertje afspreken

Misschien kunnen we toch met z'n drieën afspreken? Gelijk 2 vliegen in één klap.

Reputatie 6
Badge +9

Op dit moment maak ik graag een combinatie van dingen in één gerecht, en dat is rijst met roerbak ei en paprika (zoete soja saus en kruiden zitten erbij :D). Ik schrijf gedichten die ook op de boeken zijn gebaseerd, namelijk de boeken van de auteur die ik eerder op noemde.

Oehh klinkt lekker! 😋

En nicee, gedichten schrijven lijkt me wel moeilijk tho haha