Lily 16 Breda

  • 24 July 2022
  • 4 reacties
  • 188 × bekeken

Badge

Hoi hoi,

Ik ben Lily, 16 jaar oud en kom uit Breda.

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik wat meer mensen zoek van mij leeftijd. 
Ik ben zelf vaak verhuisd en van school verwisselend waardoor vriendschappen vaak verwaterde. Ik volg ook therapie door bepaalde gebeurtenissen. Maar die gebeurtenissen laten ook wat achter. Daarom vind ik het wat lastig om vrienden te maken. 

Ik hoop misschien wat mensen te leren kennen en om wat meer uit mijn comfortzone te gaan.

Verder vind ik het erg leuk om te kletsen, bakken, sporten, en gezellig wat spontaans te doen :) 

Groetjes, Lily 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Lilly, 

 

Welkom op de community. En leuk dat je jezelf voorstelt! 

Ik kan me goed voorstellen dat het zwaar is om steeds te verhuizen als kind, en dat het daardoor lastig was om contact te houden met je vrienden. Fijn dat je de community hebt gevonden, er zijn een hele hoop leuke mensen hier en er worden ook heel vaak leuke dingen georganiseerd! 

 

Ik wil zelf graag leren brood bakken maar dat is stiekem nog best wel moeilijk! Wat bak jij graag?

Groetjes

Sharon

Badge

Hoi Sharon,

Ja super leuk! 

Dat valt inderdaad nog niet mee. Omdat ik ook sport zoek ik wat gezondere recepten. Altijd leuk om wat nieuws te proberen :)

Groetjes, 

Lily

Reputatie 3
Badge +4

Heyhey,

 

Mijn naam is Edward (22) helaas niet jou leeftijdscategorie maar woonachtig in omgeving Breda namelijk Etten-Leur, je kunt me altijd een berichtje sturen voor recepten aangezien ik afgestudeerd ben als Zelfstandig werkend kok. :) 

 

Badge

Heyhey,

 

Mijn naam is Edward (22) helaas niet jou leeftijdscategorie maar woonachtig in omgeving Breda namelijk Etten-Leur, je kunt me altijd een berichtje sturen voor recepten aangezien ik afgestudeerd ben als Zelfstandig werkend kok. :) 

Heyy, 

Dat is inderdaad dichtbij.
En wat een leuke studie! Wat is je lievelingsrecept? Ik probeer zelf van alles. Dus recepten zijn altijd welkom. :)