Mensen gezocht omgeving brabant? (niet perse nodig)

  • 21 May 2023
  • 3 reacties
  • 129 × bekeken

Badge

Hoi hoi!

Ik (24) en mijn vriend (27) zijn opzoek naar leuke vriendschappen, wij vinden het beide moeilijk om in het echt vriendschappen aan te gaan omdat we beide niet werken op het moment (en ook  niet op school zitten) ja.. hoe maak je dan vrienden? Dat weten we beide niet zo goed dus daarom probeer ik het op deze manier :)

 

Mijn vriend zoekt vooral een vriend waar hij veel samen mee kan doen (hij is heel erg actief haha) ik zelf doe een langdurige therapie waardoor ik niet altijd met hem leuke dingen kan doen die hij zou willen doen omdat ik helaas best snel overprikkelt raak :(. 

Anyway ikzelf zou het leuk vinden om bordspelletjes te doen met elkaar of wandelen of filmavondjes etc. Ik sta eigenlijk voor veel dingen wel open maar ik heb wel de tijd nodig om dingen "op te bouwen" want het is een lange tijd geleden dat ik iets met vrienden heb gedaan.

Mijn vriend is echt van het kayakken, fietsen, longboarden, skeeleren beetje de actieve dingen buiten omdat hij heel graag buiten is. Hij houd ook wel van de wat "rustigere" dingen als ie maar bezig is haha.

Ohja we houden ook samen van gamen en anime :)

 

Ben je geinteresseerd of wil je meer weten?

Laat gerust een berichtje achter.

 

Groetjess 

  • ❀ܓ(。 ꇴ ◠。 )

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Waar komen jullie vandaag?

Badge

Waar komen jullie vandaag?

Ik woon zelf in eindhoven en mijn vriend in veldhoven. ik heb zelf woonbegleiding daarom dat ik en mijn vriend nog niet kunnen samen wonen haha maar ik ben wel heel vaak bij hem

Reputatie 2
Badge +3

Hey ik zat ff te scrollen en zag deze topic voorbij komen. Wat voor games spelen jullie (noem per persoon ff een lijstje wat je speelt/op welk apparaat) en wat toevallig dat je vriend in Veldhoven woont (ik woon daar niet voor de helderheid) maar ik doe zelf aan airsoft en ga eigenlijk vaak naar een airsoft veld in Veldhoven dus misschien dat hij (als hij z’n contact gegevens even deelt) dat ik hem eens mee kan nemen (om hem de sport te introduceren)

 

laat maar weten hoe en wat

je kan me tevens bereiken op discord via: Arend🦅#2916