May 18

  • 15 November 2022
  • 6 reacties
  • 171 × bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Enthusiast
  • 9 reacties

Hi ik ben May, ik ben 18 jaar oud en ik studeer communicatie & multimedia design aan de HU. Momenteel vind ik het een erg leuke studie maar tijdens mijn studie ben ik erachter gekomen dat het lastig is om echt vrienden te maken die je naast school ook nog ziet. Vandaar dat ik hier ben :) 

 Mijn hobby's zijn: tekenen, lezen, wandelen, video's kijken op Youtube, Netflix ( is geen hobby maar who cares) en momenteel ben ik een fotoboek aan het maken van dit jaar. Ik ben van plan om elk jaar een fotoboek te maken zodat ik later kan terugkijken wat ik allemaal heb gedaan, inplaats van dat ze verloren op mijn telefoon staan en verdwijnen. 

Oh ja, ik houd echt van muziek :) 

 

Voel je vrij om mij een bericht te sturen of I don't know dit stuk tekst boven je bed te hangen, kan allemaal. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Premierement, bonsoir @May! Et bienvenue chez notre communauté.

En nu Nederlands haha: Welkom @May in onze community!

Wat goed dat je hier een bericht over plaatst.

 

Welke richting vind je interessant bij je studie CMD aan de HU? Vind je het interessant om bijv de advertenties te vormen van de Times Square in New York, of bijv billboards naast snelwegen?

Ik vind het best redelijk normaal om te lezen dat je van tekenen, Youtube en Netflix houdt en dat je graag creatief bent met je fotoboek, dit is namelijk exactement wat je doet bij je studie!

Je bent continu bezig met je creativiteit en dat is super mooi om te zien.

 

Woon je zelf ook in Utrecht, zo ja op jezelf of nog thuis?

Van wat voor muziek hou je van?

 

A+, (dit is Frans voor à plus (tot snel))

Anwar

Reputatie 2
Badge +2

Welkom @May op de Join Us Community!

Mijn naam is Niels, ik ben 21 jaar en woon in de buurt van Venlo.

Wat leuk om te lezen dat je van elk jaar een fotoboek wilt maken. Dit is heel herkenbaar, ik doe dat namelijk ook! Via welk programma maak je de fotoboeken?

Groetjes, Niels

Reputatie 3
Badge +2

Hey! 

Wat vind je leuk om te tekenen? Welke serie(s) ben je aan het kijken?

Een fotoboek maken met allerlei mooie herinneringen van dit jaar klinkt als een tof project. Wat voor dingen komen erin terug?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi hoi, 

 

Welkom op de join us community!

Reputatie 5
Badge +5

Hey welkom!

Goed dat je de stap hebt gemaakt om je aan te melden op dit forum. Leuk dat je net zoals ik veel Youtube kijkt. Zijn er specifieke kanalen die je volgt? of kijk je van alles wat?

Mocht je ooit iemand nodig hebben om tegen te praten oid, weet dat je altijd een privébericht mag sturen!

Badge +1

Hii May! Ik herken wat je zegt, ik heb op school ook vrienden, maar daarnaast spreek ik ze helaas niet. Leuk dat je van tekenen, wandelen en muziek houdt! Samee here 🙋‍♀️  Wat teken je vooral en van welke muziek hou je? 

En ik heb al een tijdje het idee om een fotoboek te maken! Echt grappig om te lezen dat jij dat ook van plan bent 😅

Liefss, Esther