Maud 19 omgeving Eindhoven

  • 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 460 × bekeken

Hoi! Sinds kort heb ik gehoord van JoinUs. Omdat ik niet echt veel mensen om me heen heb, leek het me fijn om op deze manier gelijkgestemden te leren kennen.

Ik ben Maud, en ben 19 jaar. Sinds dit jaar studeer ik in Eindhoven, Verpleegkunde - Technische stroom. Aankomende maand ga ik op mezelf wonen in Den Bosch. Een super spannende stap.

In mijn vrije tijd houd ik van pianospelen, lezen, wandelen, gezelschapsspelletjes en creatief bezig zijn. Ik omschrijf mezelf als een rustig, goedlachs en bijna altijd vrolijk persoon.

Stuur gerust een berichtje!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hey Maud,

Ee spannende stap is het zeker!

Wat voor gezelschapsspellen vind je leuk? 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi Maud, welkom!

Leuk dat je de tijd neemt om jezelf voor te stellen! Leuk ook dat je piano speelt! Ik heb altijd bewondering voor mensen die zich ertoe kunnen zetten om een instrument te leren spelen, haha. Ik heb er zelf nooit het geduld voor kunnen vinden.

Veel plezier op het forum in ieder geval. Mocht je ooit willen praten oid, je kan altijd een berichtje sturen!

Groetjes,

Justin

Reputatie 7
Badge +10

Heeee

Welkom op de community! 

Reputatie 3
Badge +4

Hey! Welkom :).

Zeker spannend om op jezelf te gaan wonen, maar ook heel leerzaam! Heb je er zin in? Ga je in een ‘studentenhuis’ wonen of heb je iets helemaal voor jezelf?

Lezen is altijd lekker ontspannend. Wat voor boeken lees je zoal?

Wat is je favoriete gezelschapsspel?

Reputatie 2
Badge +5

Hey Maud welkom,

welke boeken lees je allemaal?

 

Reputatie 1
Badge

Hi Maud,  wat voor creatieve bezigheden doe je zoal? 

Badge

Hey Maud, hoe gaat het met je? Liefs Yoni