Mark 23 omgeving Twente

  • 20 March 2023
  • 5 reacties
  • 195 × bekeken

Badge +1

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark, ben 23 jaar oud en woon in een klein dorpje in Twente (Overijssel). Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappen om gezamenlijk gezellige activiteiten te ondernemen (terrasje, bios, uitgaan etc.)

Ik ben werkzaam als QA technoloog bij een snoepjes fabriek.

Mijn hobby’s zijn fitness, muziek luisteren, bakken, gamen (ben jij diegene die mij verslaat in Mario kart?),  films/series kijken. Binnenkort ga ik nog beginnen met een cursus paragliding.

Stuur me gerust een berichtje als je kennis wil maken. 

Groeten,

Mark

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Mark welkom bij de community:)

 

Wat houdt de functie  QA technoloog precies in? Heb de term nog niet eerder gehoord. 

 

Welke games speel je nog meer?

Badge +1

@Nick ,  staat voor quality assurance. Functie houdt kort in dat ik ervoor moet zorgen dat de producten die gemaakt worden aan de wetgeving en eisen voldoen.

heb zelf een Nintendo switch waar ik nu voornamelijk Mario kart, Mario odyssey en the legend of Zelda op speel.

Badge

Hey Mark!

 

super leuk! We hebben best wat overeenkomende interesses! 
misschien kunnen we met elkaar in contact komen? :)

Badge +1

Hey Mark!

 

super leuk! We hebben best wat overeenkomende interesses! 
misschien kunnen we met elkaar in contact komen? :)

Lijkt me leuk, heb je een privé bericht gestuurd.

Badge

Hee Mark, Leuk je bericht te lezen! Het lijkt me wel leuk om elkaar een beetje te leren kennen! Wie weet is het dan ook leuk om eens een keer af te spreken! Ik hoor het wel van je :)

 

groetjes Mick