Lizarec 27 omgeving Utrecht

  • 27 November 2022
  • 14 reacties
  • 344 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee🙋🏼‍♀️ Ik ben Lydia, 27 jaar en woon in omgeving Utrecht. Al veel real life events geprobeerd aangezien social media mij niet zo ligt, alleen zou ik graag wat meer contacten willen behouden na afloop. Ik zoek geen eenmalig contact, maar echte interesse om een vriendschap op te bouwen.

Zijn er hier meer mensen die zich hierin kunnen vinden? 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Hey welkom lydia 

Ik heb je bericht gelezen 

Kan me voorstellen dat het vervelend moet zijn om contacten op gegeven moment weer wegvalt 

Mocht je een behoefde hebben 

Mij mag je een berichtje sturen 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Lydia!

Ik kom zelf uit Amersfoort dus in de buurt en wil ook graag meer contacten opbouwen. Stuur gerust een berichtje als je dat leuk lijkt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan mij hierin vinden. Zelf kom ik ook uit regio midden Nederland.

Stuur mij gerust een pb'tje, voel je hier vrij in!

Hey welkom lydia 

Ik heb je bericht gelezen 

Kan me voorstellen dat het vervelend moet zijn om contacten op gegeven moment weer wegvalt 

Mocht je een behoefde hebben 

Mij mag je een berichtje sturen 


Hi, leuk dat je een berichtje stuurt. 
Waar kom je vandaan?😄

Ik kom zelf uit Gouda 

Het is wel iets verder maar dat maakt voor mij niet zo uit 

 

Wat zijn je hobby.s ?

Wat doe je graag in jou dagelijks leven?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Lydia, welkom! Ik woon zelf ook in de omgeving Utrecht, dus voel je vrij om een berichtje te sturen! Naar wat voor vriendschap(pen) ben je op zoek?

Reputatie 7
Badge +10

Misschien kunnen jullie een leuk uitje met z’n allen plannen?

Reputatie 1
Badge +2

Hey Lydia, 
Wellicht kunnen we eens kletsen en kijken of we wat interesses gemeen hebben. Stuur gerust een privebericht.
Groetjes!

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Lydia,

Ik kan mij helemaal vinden in jou oproep. Dat is wat ik ook zoek. En op je account las ik je hobbies enzo en die kwamen erg overeen. Stuur mij gerust een privé bericht als je wilt kletsen, lijkt mij gezellig.

 

Groetjes Linde

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! Ik kan mij heel goed vinden in wat je zegt. Mijn probleem ligt ook vaak in dat ik gesprekken heb die ineens stilvallen en/of minder diepgang hebben dus je een beetje bij die ´ja´ ´nee´ vragen/antwoorden blijft. 

Stiekem moet ik wel bekennen dat ik zelf soms ook zo in elkaar zit als een gesprek niet zo vloeiend verloopt. Of als ik een hele drukke werkperiode heb, want vergeet soms dan dat social media bestaat. 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Lizarec ik zou ook heel graag vriendschappen willen opbouwen. Ik vind het heel moeilijk om contacten te behouden. Ik ben heel slecht met online converseren en hierdoor blijft het altijd een beetje oppervlakkig. Ik woon zelf in regio Amsterdam maar kan makkelijk naar Utrecht reizen.

Reputatie 1
Badge +1

Hey, 

Mij lijkt het ook leuk om je te leren kennen en vriendschap op te bouwen! Ik woon zelf in Den Haag en 25 jaar, niet heel dichtbij maar dat maakt mij niet uit.

Mocht je het leuk vinden, stuur me en pb:) 

 

Groetjes Demi.

 

Hoi Iedereen,

Bedankt voor alle vele (prive) berichten. Hartstikke fijn ook om te lezen dat er zoveel herkenbaarheid is.

 

Ik krijg vele berichten vanuit Den Haag, Zwolle, Arnhem, Eindhoven, Tilburg…

Echter zoek ik wel echt alleen contacten in de buurt van Utrecht! (Dus Utrecht stad, Nieuwegein, Houten, Vianen… beetje die richting.Iets wat met de fiets te bereiken is). Chatten is natuurlijk altijd gezellig, maar ik ben zelf meer van het fysieke contact, vandaar ook mijn oproep.
 

Dus kom jij wel uit de omgeving? Stuur dan gerust een berichtje😄