Lisanne 22 omgeving Noord-Holland

  • 16 November 2021
  • 5 reacties
  • 227 × bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik ben nieuw hier, dus het leek me leuk om me even voor te stellen :)

Ik ben Lisanne, 22 jaar oud en ik woon in het prachtige Noord-Holland ergens langs de kust.

Momenteel ben ik werkzaam als een soort mantelzorger/thuiszorg medewerker hier in de regio. Dit houdt in dat ik bij ouderen die dementerende zijn die nog thuiswonen, langs ga om te helpen met van alles en nog wat. Denk bijvoorbeeld aan koken, samen wandelen, spelletjes doen etc. Dit doe ik nu sinds begin oktober en ik heb het er erg naar mijn zin!

Naast werken doe ik gelukkig ook nog andere dingen. Zo heb ik 2 lieve paarden waar ik voor zorg. Rijden doe ik niet meer, maar ik geniet nog steeds van de taken die daarnaast bij paarden horen en ga graag naar ze toe. Het is ook wel een luxe dat ze hier lekker ‘in de tuin’ staan ;) Ook wandel ik graag (met of zonder de hond van mijn ouders) en ik sport ook 2 keer per week met een personal trainer in de sportschool. Ik ben gek op lekker in de buitenlucht zijn, maar ik vind een avondje netflix ook wel prima. Oh ja, en Spotify staat hier bijna non stop aan. Op hele specifieke muziek na kan ik alles wel waarderen. 

 

Ik ben op Joinus terecht gekomen omdat mijn moeder erover begon. Zij zag dit ergens voorbij komen en vond het wel wat voor mij. Ik woon nu een jaar op mijzelf en merk dat ik me soms best wel alleen voel. Mijn beste vriendinnen wonen allebei in verschillende uithoeken van het land, en gezien de huidige situatie van ons land ontmoet ik maar weinig andere mensen. Toen was daar Joinus :)

 

Ik hoop hier nieuwe gezellige mensen tegen te komen, en wie weet dat het ooit zal leiden tot een ontmoeting! :)

 

Liefs, Lisanne

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom!

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Lisanne, welkom:blush:

Welkom Lisanne!

Mag ik vragen waarom je niet meer rijdt? Wel leuk dat je zo lekker kunt keutelen he met de paarden, heerlijk vond ik dat altijd ook :blush: Ik heb toen een tijdje wat '’grondwerk'’ willen doen maar het is er uiteindelijk nooit meer van gekomen (gestopt met rijden/verzorgen). 

Ook echt een leuke baan heb je! Je betekent zoveel voor de mensen waar je langs komt! Echt super! :thumbsup:

Reputatie 3
Badge +1

Welkom Lisanne!

Mag ik vragen waarom je niet meer rijdt? Wel leuk dat je zo lekker kunt keutelen he met de paarden, heerlijk vond ik dat altijd ook :blush: Ik heb toen een tijdje wat '’grondwerk'’ willen doen maar het is er uiteindelijk nooit meer van gekomen (gestopt met rijden/verzorgen). 

Ook echt een leuke baan heb je! Je betekent zoveel voor de mensen waar je langs komt! Echt super! :thumbsup:

Dankjewel Rochella! Ik rij niet meer omdat mijn paard al 4 jaar een rot blessure heeft die continu gevoelig blijft. Ook wordt hij een dagje ouder, dus ik stap er af en toe eens op maar niet meer op regelmatige basis. Mag ik vragen waarom jij gestopt bent met rijden en verzorgen? Je mag me anders ook een privé berichtje sturen hoor 😁

Reputatie 3
Badge +5

Welkom bij de Join Us community, Lisanne! Ik hoop dat je het hier leuk gaat hebben!