Voorstellen: Fiorella 20 omgeving Amsterdam

  • 2 May 2023
  • 7 reacties
  • 382 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey y'all,

Realiteit kickte in en merk dat ik toch wel wat sociaal contact mis en hopp die via hier te vinden. Ik sta open voor van alles, al is 't kletsen, wandelen, koken, noem maar op I'm down hahaha. Ik ben van nature erg energiek en een echte kletskous en nu dus opzoek naar mensen die houden van gezelligheid en wat leuks willen gaan doen.

Mijn naam is trouwens Fiorella, 20 jaar en wonende in Amsterdam. Ik hou ervan om maatschappelijk betrokken te zijn, ben lekker bezig met mijn studie en doe atm mee met wat trajecten in het kader van maatschappelijk werk en zelfontwikkeling (super tof btw zou het iedereen aanraden). 

Dus mooie mensen van het mooie leven, hoor het graag als er mensen zijn die open staan om wat contact te leggen :))

Ciao ciao


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Leuk dat je jezelf voorstelt en dat je lekker open overkomt :). Wat vind je leuk om te koken? Welke studie volg je op dit moment? Ik zie ook dat je wat met zelfontwikkeling aan het doen bent, waar ben je je nu op aan het focussen? 

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +3

Hai haiii

Poeh, wat ik leuk vind om te koken.. alles wat er lekker uitkomt I guess hahaha. Heb een Zuid-Amerikaanse achtergrond en probeer daar de laatste tijd meer van uit te proberen, veel rijst, veel kip en veel verschillende marinades. 

Ik volg commercie breed voor junior-accountmanager, ben met een jaartje klaar en dan waarschijnlijk een andere richting op :)

Ben nu voor zelfontwikkeling bezig met een traject dat grensverleggers heet dat rondom deep democratie draait. Tis voor mij best een uitdaging gezien het soms een beetje bots met hoe ik qua karakter in elkaar zit maar vind het oprecht echt super leuk. Het traject is landelijk en echt een aanrader, je ontmoet allemaal verschillende jongeren van over heel nl en krijgt allemaal trainingen en workshops om een project op te zetten, echt super tof.

 

groetjesss

Reputatie 5
Badge +7

Hi. Je berichtje spreekt mij erg aan. Ik ben 22 en kom uit Baarn. Stuur mij gerust een privébericht, lijkt mij erg leuk

Hey, wat een leuke introductie!

Het lijkt me erg leuk om elkaar te leren kennen. Ik ben zelf 21 en woon dichtbij Amsterdam (20 km). Als je wilt kletsen kan je me een privebericht sturen

 

Reputatie 3
Badge +2

@Little.fio hahaha, dat klinkt nogal logisch 😜, maar je hebt vast wel een favoriet of favorieten? Aaah, leuk dat je op die manier wat meer daarmee in contact komt dan. Mag ik vragen waar je dan roots dan precies vandaan komen?

Aha, dat zegt mij niet zo heel veel. Chill dat je over een jaartje klaar bent. Welke kant wil je hierna op dan?

Klinkt interessant zeg, al ben ik zelf altijd een beetje huiverig voor 'zelfontwikkeling’ dingen hehe, dat zal vooral aan mij liggen 😂. Volgens mij wel leuk dat je inzichten krijgt hoe je zelf in elkaar steekt en hoe dat dan weer met anderen matcht of juist botst.

Reputatie 3
Badge +3

@Bart1997 als ik dan toch een favoriet moet kiezen dan is het pollo guisado a la naranja, oftewel kip a la sinaasappel, heeft laurier, komijn, schijven sinaasappel  en nog een heleboel. Komt uit Ecuador😊

Mn ma komt zelf uit Ecuador, mijn vader is een colombiaanse, dominicaanse, venezuelaanse mix, gooi dat allemaal bij elkaar and you get me haha

Ik denk dat ik richting de social work of bestuurkunde ga, alhoewel ik mezelf ookwel global affairs and politics in het buitenland zie studeren, ik zie wel waar ik beland 🤣

Het is echt aan te raden, het is altijd goed om jezelf een beetje te prikkelen en buiten je eigen comfort te gooien en inderdaad erg leuk om jezelf wat meer te ontdekken

 

Reputatie 3
Badge +2

@Little.fio aaah, nog nooit van gehoord! Ik vind het wel gaaf om ook andere keukens te ontdekken, die zijn meestal zo anders (niet dat wij in Nederland nou ‘iets’ hebben 😂). 

Oeh, dat is van alles door elkaar hahaha. Ga je ook wel eens die kant op? 

Je hebt ook nog even de tijd om uit te zoeken wat je wil he! 😝 Wel grappig om te zien dat het best wel verschillende richtingen zijn, al heb ik ook weer geen idee wat de studies precies inhouden.

Hahaha, dat zou inderdaad zo nu en dan goed zijn, maar o zo moeilijk om mij daartoe te zetten. Had jij daar ook ‘last’ van?