Leuke tips om jezelf voor te stellen!

  • 4 November 2021
  • 11 reacties
  • 824 × bekeken

Reputatie 6
Badge +9

 

Hallo allemaal


Ben je nieuw op de community? Leuk dat je er bent! Stel jezelf hier voor aan de rest van de rest van de community!

Ik heb een vragenlijst voor jullie bedacht, je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te beantwoorden. Kies zelf welke vragen je leuk vindt en natuurlijk mag je ze altijd aanvullen met andere weetjes over jezelf!

 

Hier komen de vragen!

  •  Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en profielfoto?
  •  Hoe ben je bij deze community terecht gekomen?
  •  Woon je thuis, op jezelf of met huisgenoten?
  •  Woon je in een stad of dorp?
  •  Ga je naar school, volg je een opleiding, doe je (vrijwilligers)werk?
  •  Heb je huisdieren? Hondenmens of hou je meer van katten?
  •  Wat is jouw guilty pleasure?
  •  Hoeveel tijd besteed je op andere social media?
  •  Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
  •  Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
  •  Jouw boeken/film/serie/muziek-smaak?
  •  Wat ga je als eerst doen je als je de loterij wint?


En als laatste: heb je een levensmotto?

 

Veel plezier!

 

 


11 reacties

Reputatie 6
Badge +9


En... de topic starter begint natuurlijk.

 

  • Mijn naam hier is Koolvis, die nickname heeft geen diepere betekenis of zo. Ik woonde ooit aan de Koolvisweg, en ik vond het wel een grappige naam. Mijn profielfoto is een stukje van een poster die ik bij iemand zag hangen

 

  • Vorig jaar heb ik meegedaan aan Join Us online. Ik was net verhuisd, mijn vriendinnen wonen aan de andere kant van het land, ik maak niet zo heel makkelijk nieuwe vrienden en corona hielp daar ook niet echt bij..

 

  • Ik woon op mezelf in de buurt van Nijmegen.

 

  • Vorig jaar m’n opleiding (Biologie) afgemaakt en nu lekker aan het werk.

 

  • Ik hou van alle dieren, maar heb er zelf geen :)

 

  • Valt heel erg mee sinds ik mijn Facebook en Instagram heb opgezegd. Maar als ik even een filmpje op YouTube wil zoeken is het op één of andere manier ineens 2,5 uur later.. En nu dit forum dus, is toch eigenlijk ook soort social media

 

  • Sport zou ik eigenlijk moeten doen (vooral nu ik thuis werk is zo ongeveer het sportiefste wat ik op een dag doe van mijn bureau naar de bank lopen). Ik heb een ontzettende hekel aan de sportschool. De enige keer dat ik naar de sportschool ging was toen de badkamer verbouwd werd en ik anders niet kon douchen.. Ik vind het wel lekker om een stuk te wandelen

 

  • Ik ben al een paar keer begonnen met gitaarspelen, maar ik vind het best moeilijk de motivatie te vinden om te blijven oefenen. Dus dat is een beetje op en af.

 

  • Muziek van alles wat, meestal rock. Boeken eigenlijk ook wel van alles. Het laatste boek dat ik heb gelezen is Cloud Atlas, er is ook een film van. Mijn favoriete series zijn Breaking Bad en Peaky Blinders. Op tv kijk ik altijd naar First Dates:hugging: 

 

Ik ben benieuwd wie jullie zijn, echt leuk om te zien dat zo veel mensen zich al hebben aangemeld en zich hebben voorgesteld!

 

 

 

 

Hey Koolvis! 

Jouw nickname blijft toch wel echt een bijzondere haha. Ik heb even gegoogled hoe een koolvis eruit ziet, tja.. what can i say.. it looks like a fish :joy:

Wat betreft de sportschool, dat is nog steeds 1x meer dan ik ;) (nog noooit in de sportschool geweest en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren) 

Lekker wandelen kan je hoofd echt tot rust brengen, heerlijk! :blush:

En First Dates dat blijft ook echt een van mn favoriete programma's op tv.. Staat altijd standaard aan :ok_hand:

Reputatie 6
Badge +9

Ik zie dat je inmiddels jouw vragenlijstje ook zelf hebt ingevuld, leuk! :)

 

Wat voor werk doe je precies? Zou namelijk niet zo heel goed weten waar voor banen ik me zou moeten voorstellen na de afronding van de studie biologie 🙈

 

Gitaarspelen lijkt me best moeilijk haha, maar wel leuk dat je dat doet/ probeert te doen haha :)

 

Wandelen vind ik ook altijd erg leuk en fijn om te doen! Heb je misschien nog goede suggesties waar het leuk is om te wandelen? Mijn ouders wonen in de omgeving van Nijmegen, en ben daar om de anderste week in het weekend te vinden, misschien ook wel een keertje leuk en gezellig om samen ergens te gaan wandelen, als je daar voor open staat natuurlijk! Voel je niet verplicht

Reputatie 6
Badge +9

 

Wat voor werk doe je precies? Zou namelijk niet zo heel goed weten waar voor banen ik me zou moeten voorstellen na de afronding van de studie biologie 🙈

Ik werk bij een GGD, ik was degene die een wattenstaafje in de je neus en keel steekt:grin:  en nu ben ik telefoniste die afspraken inplant. Ik heb hiervoor als data analist gewerkt, maar dat was het ook niet helemaal, ik ben nog een beetje aan zoeken naar wat bij me past. De meeste biologen gaan onderzoek doen, worden biologieleraar of werken bijvoorbeeld als biomedisch analist in een ziekenhuis. 

Wandelen vind ik ook altijd erg leuk en fijn om te doen! Heb je misschien nog goede suggesties waar het leuk is om te wandelen? Mijn ouders wonen in de omgeving van Nijmegen, en ben daar om de anderste week in het weekend te vinden, misschien ook wel een keertje leuk en gezellig om samen ergens te gaan wandelen, als je daar voor open staat natuurlijk! Voel je niet verplicht

Leuk, dat kunnen we inderdaad wel een keer doen! In de buurt van Berg en Dal is het mooi

 

Reputatie 6
Badge +9

 

Ik werk bij een GGD, ik was degene die een wattenstaafje in de je neus en keel steekt:grin:  en nu ben ik telefoniste die afspraken inplant. Ik heb hiervoor als data analist gewerkt, maar dat was het ook niet helemaal, ik ben nog een beetje aan zoeken naar wat bij me past. De meeste biologen gaan onderzoek doen, worden biologieleraar of werken bijvoorbeeld als biomedisch analist in een ziekenhuis. 

Heel erg onderzoek gericht dus? Hopelijk vind je iets wat wel bij jou past! Er zijn vast genoeg opties, dus zit vast iets leuks tussen voor je :)

Leuk, dat kunnen we inderdaad wel een keer doen! In de buurt van Berg en Dal is het mooi

Gezellig! Ik ben nog nooit echt in Berg en Dal geweest volgens mij haha oops, ben benieuwd

Reputatie 2
Badge +1

.

Badge

Hallo mijn naam is Bas Meulenbroeks en ik ben 29 jaar oud. Ik woon in Veghel op mezelf. 

Reputatie 6
Badge +9

Hi Bas, welkom op de community! Kun je wat meer over jezelf vertellen? Wat vind je leuk om te doen? Andere members kunnen je makkelijker vinden als je een eigen topic opent. Laat het maar weten als ik je daarbij kan helpen.

Badge

Ik zou het leuk vinden om een terras te pikken, spelletjes (online of offline), uiteten, museum bezoeken. Ik zou het fijn vinden als dat kon in de omgeving van Veghel.

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou het leuk vinden om een terras te pikken, spelletjes (online of offline), uiteten, museum bezoeken. Ik zou het fijn vinden als dat kon in de omgeving van Veghel.

Leuk idee. Ik denk dat het slim is om dit ook de posten in de groep Brabant, omdat je dan gelijk een groep bereikt in de regio. Ik weet dat er zelfs wat mensen uit Veghel in de groep zit.

Ik woon in Brabant | Join Us Community (join-us.nu)

Reageer