Leon 16 Rotterdam

  • 23 May 2023
  • 2 reacties
  • 133 × bekeken

Badge

Hi! Ik ben Leon, ben 16 jaar oud zit op school in 3 havo, en voel me jammer genoeg heel erg eenzaam. Ik heb vandaag mijn vriendengroep verloren door discriminerende mensen. Ik ben zelf een migrant (asian) + minority of sexual orientation. 

 

Mijn hobby zijn: fietsen (weilanden, bossen etc), koken (italiaans, chinees, japans, turks eten etc), tekenen (vooral schilderen.),Lezen (ik lees nu schaduwjagers, zeer aan te raden! ), Gamen, ik ben een mobiel of switch/xbox gamer. (ik speel nu Genshin impact, honkai, harry potter legacy, Zelda tears of kingdom etc) En ik wil graag volgende schooljaar badminton proberen. 

 

Over mijn zelf: Door de jaren heen ben ik een gevoelig jongen die eigenlijk beetje onsociaal en introvert is. Hoeweel ik verlegen ben, als we vrienden kunnen zijn, ben ik z'on type die meer enthousiast toont! 

Ik hoop dat iemand wellicht het zelfde hobby of interesse heeft, wens jullie nog veel succes met vrienden zoeken! :)

Groeten, 

Leon


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Leon, wat fijn dat je dit forum hebt gevonden. Minder leuk is de manier waarop jouw vriendengroep kleiner is geworden. Dat zijn dan ook simpelweg ook jouw mensen niet. 

 

Ik weet dat ze in Rotterdam naast online groepen, ook fysieke groepen hebben. Er zijn leeftijdsgroepen van. 12-18 jaar. Waar je je dan online voor kunt aanmelden. En op die manier mensen van jouw leeftijd en jouw omgeving kunt ontmoeten. 

 

Samen doe je leuke activiteiten. Kook je soms met elkaar. Check je met elkaar in hoe het gaat, en hoe je weer naar huis gaat. En dat is vaak 1x per 2 weken op een doordeweekse avond. 

 

Ik wilde je deze mogelijkheid ook delen. Dit kan mogelijk goed bij je aansluiten. Ook om jezelf verder te ontwikkelen op sociaal gebied en een leuke afleiding te hebben. 

 

Groetjes,

Michael. 

Badge

Dank je wel Micheal! Ik heb me aangemeld. Ik was erg wanhopelijk toen ik me enige vrienden verloorde. Maar ik ben nu beter geworden, en ik ga me best doen om open te staan voor een nieuwe vriendschap!

 

Groeten, 

 

Leon