Kyra 21 omgeving Rockanje

  • 25 November 2022
  • 13 reacties
  • 240 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw in deze groep en wil me even netjes voorstellen. 

Ik ben Kyra, 21 jaar en woon in Rockanje. Ik heb moeite aansluiting te vinden in groepen. Ik ben best introvert maar echt gezellig als je mij beter leert kennen. 😃 Ik zou graag meer contact willen hebben met leeftijdgenoten en mijn kring vergroten, daarom heb ik mij aangemeld bij Join-Us. 💌

Momenteel studeer ik nog fulltime en volg de opleiding onderwijsassistent. Ik hou van films kijken, terrasjes pakken of lekker creatief bezig te zijn. Tekenen is daarom ook mijn grootste hobby. Toch zou ik ook wel wat meer uit mijn comfortzone willen stappen. 

Ondanks mijn drukke leven merk ik dat ik het mis om leuke dingen te doen. Mijn beste vriendin is een schat, maar ik merk dat wanneer zij al plannen heeft ik eigenlijk niemand heb om leuke dingen mee te doen.. 

Mocht je het leuk lijken mag je mij altijd een berichtje sturen of iets achterlaten in de chat hier beneden.📲💌👇🏻

Groetjes Kyra 🤗

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hi kyra, wat leuk dat je je hebt aangemeld. Wat voor films vind je leuk. Heb je misschien wat foto's van je tekeningen misschien leuk om te delen? Als je het leuk vind om te kletsen kan je me altijd een berichtje sturen

Reputatie 7
Badge +9

Hey Kyra,

Ook toevallig dat je studeert voor onderwijsassistent! Die opleiding heb ik dit jaar nog afgerond. 

Wat teken je het liefste? Heb je nog meer dingen die je graag doet naast films kijken, een terrasje pakken of creatief bezig zijn?

Mocht je met mij willen kletsen dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen. 

 

Reputatie 1
Badge

Hi kyra, wat leuk dat je je hebt aangemeld. Wat voor films vind je leuk. Heb je misschien wat foto's van je tekeningen misschien leuk om te delen? Als je het leuk vind om te kletsen kan je me altijd een berichtje sturen

Hoi Lyddea, 

Ik teken zowel realistische portretten als animatie! 😍 Dit zijn vaak auteurs en actrices of figuren uit Disney/Dreamworks! 👥🧚‍♀️ Gek genoeg lukt het mij niet om hier een tekening te uploaden.. Heel vreemd..

Reputatie 1
Badge

Hey Kyra,

Ook toevallig dat je studeert voor onderwijsassistent! Die opleiding heb ik dit jaar nog afgerond. 

Wat teken je het liefste? Heb je nog meer dingen die je graag doet naast films kijken, een terrasje pakken of creatief bezig zijn?

Mocht je met mij willen kletsen dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen. 

 

Hoi The Ineffable Bookworm, (leuke gebruikersnaam trouwens) 

 

Wat toevallig! Ben je nu ook aan het werk als onderwijsassistent? Bevalt dat een beetje?😃

Ik teken graag realistische portretten en animatie!✍🏻👥 Daarnaast hou ik ook van lezen/schrijven en is het mijn droom om ooit te gaan reizen en prachtige plekken op de wereld te bezoeken. ❤🌏✈ Helaas heb ik daar financieel nog geen geld voor. Na mijn opleiding wil gaan werken om zo deze droom ooit uit te laten komen. 😊 Maar ook in Nederland zijn er nog plekken die ik graag wil zien/bezoeken. 🇳🇱

Reputatie 3
Badge +4

ah jammer dat je ze niet kan uploaden. Wel gaaf dat je dat doet. ik lees dat je ook wilt reizen waar wil je allemaal naar toe reizen binnen nederland?

Ik wil ook zo ontzettend graag de wereld zien. Wat is je droomland?

Reputatie 1
Badge

ah jammer dat je ze niet kan uploaden. Wel gaaf dat je dat doet. ik lees dat je ook wilt reizen waar wil je allemaal naar toe reizen binnen nederland?

Ik wil ook zo ontzettend graag de wereld zien. Wat is je droomland?

Klink gek maar ik ben nog nooit in Scheveningen geweest, het lijkt mij leuk om hier ooit is heen te gaan. Daarnaast zie je op Instagram en Tiktok altijd zulke leuke en unieke eettentjes!😍 Deze wil ik ook allemaal ooit is bezoeken. Qua reizen naar het buitenland staat Amerika bovenop mijn lijstje! Vooral LA en NY!🇱🇷✈ Maar ook plaatsen als Dubai, Frankrijk, Spanje, Egypye of Colombia staan op mijn lijstje. Ik zou eigenlijk overal wel heen willen!!🤗😍✈🌏

Reputatie 7
Badge +9

Hey Kyra,

Ook toevallig dat je studeert voor onderwijsassistent! Die opleiding heb ik dit jaar nog afgerond. 

Wat teken je het liefste? Heb je nog meer dingen die je graag doet naast films kijken, een terrasje pakken of creatief bezig zijn?

Mocht je met mij willen kletsen dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen. 

 

Hoi The Ineffable Bookworm, (leuke gebruikersnaam trouwens) 

 

Wat toevallig! Ben je nu ook aan het werk als onderwijsassistent? Bevalt dat een beetje?😃

Ik teken graag realistische portretten en animatie!✍🏻👥 Daarnaast hou ik ook van lezen/schrijven en is het mijn droom om ooit te gaan reizen en prachtige plekken op de wereld te bezoeken. ❤🌏✈ Helaas heb ik daar financieel nog geen geld voor. Na mijn opleiding wil gaan werken om zo deze droom ooit uit te laten komen. 😊 Maar ook in Nederland zijn er nog plekken die ik graag wil zien/bezoeken. 🇳🇱

Dankjewel @Kyra22! 😄

Nee, helaas ben ik nog niet aan het werk als volleerd onderwijsassistente. 😅 Tijdens mijn opleiding dacht ik altijd tamelijk snel aan het werk te kunnen na het behalen van mijn diploma aangezien het onderwijs altijd hard op zoek is naar de ''extra paar handen'' die wij als onderwijsassistent kunnen bieden, vanwege het personeelstekort maar dat is dus niet zo. Blijkbaar boeit het ze niet zo alle stage ervaring die ik heb opgedaan als student zijnde en zijn ze echt alleen op zoek naar onderwijsassistenten die of werkervaring hebben, de technische onderwijsassistent of dat je er nog even een HBO diploma bij hebt. Momenteel zit ik onder andere daarom al ruim vijf, bijna zes maanden werkloos thuis mij helemaal suf te solliciteren op onderwijsassistent maar nu bijvoorbeeld ook secretarieel medewerker (vorige opleiding) en andere baantjes (voor tijdelijk) maar ik kom er gewoonweg niet tussen. Ook al heb ik nog zoveel ambitie, doorzettingsvermogen ect en sta ik echt te popelen om mijn werkveld in te gaan. Tot nu toe heb ik alleen maar 9 keer ''nee'' voor mijn kiezen gehad wat ik jammer vind. 😓

Wat ontzettend gaaf zeg! 😮 Ik teken ook graag maar niet super vaak (ben te kritisch naar mijn eigen tekenen toe). Wel ben ik een heuse boekenwurm (vandaar ook mijn gebruikersnaam haha) en doe ik zo af en toe aan het schrijven van gedichten en fanfictie (in het Engels; heb mij dit zelf aangeleerd lang voordat school dat kon). Dat vind ik een mooi doel om naartoe te werken, maar ik snap ook dat je daar nog het financiële plaatje voor nodig hebt. Zodra ik aan werk kom wil ik gaan sparen voor een HBO opleiding tot Engels docent Tweedegraads en verder zie ik wel. Onderwijsassistent is leuk, maar ik zie mijzelf dat niet mijn hele leven doen en doe liever iets wat mij wat beter ligt en leuker lijkt om na een aantal jaar te gaan doen.

Welke plekken op de wereld zou je graag naartoe willen reizen zodra hier een mogelijkheid voor is en welke plekken wil je in Nederland graag nog zien? 

Leuk dat jij ook leest. Welke boeken lees je graag en waar schrijf je graag over?

Reputatie 1
Badge

Hey Kyra,

Ook toevallig dat je studeert voor onderwijsassistent! Die opleiding heb ik dit jaar nog afgerond. 

Wat teken je het liefste? Heb je nog meer dingen die je graag doet naast films kijken, een terrasje pakken of creatief bezig zijn?

Mocht je met mij willen kletsen dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen. 

 

Hoi The Ineffable Bookworm, (leuke gebruikersnaam trouwens) 

 

Wat toevallig! Ben je nu ook aan het werk als onderwijsassistent? Bevalt dat een beetje?😃

Ik teken graag realistische portretten en animatie!✍🏻👥 Daarnaast hou ik ook van lezen/schrijven en is het mijn droom om ooit te gaan reizen en prachtige plekken op de wereld te bezoeken. ❤🌏✈ Helaas heb ik daar financieel nog geen geld voor. Na mijn opleiding wil gaan werken om zo deze droom ooit uit te laten komen. 😊 Maar ook in Nederland zijn er nog plekken die ik graag wil zien/bezoeken. 🇳🇱

Dankjewel @Kyra22! 😄

Nee, helaas ben ik nog niet aan het werk als volleerd onderwijsassistente. 😅 Tijdens mijn opleiding dacht ik altijd tamelijk snel aan het werk te kunnen na het behalen van mijn diploma aangezien het onderwijs altijd hard op zoek is naar de ''extra paar handen'' die wij als onderwijsassistent kunnen bieden, vanwege het personeelstekort maar dat is dus niet zo. Blijkbaar boeit het ze niet zo alle stage ervaring die ik heb opgedaan als student zijnde en zijn ze echt alleen op zoek naar onderwijsassistenten die of werkervaring hebben, de technische onderwijsassistent of dat je er nog even een HBO diploma bij hebt. Momenteel zit ik onder andere daarom al ruim vijf, bijna zes maanden werkloos thuis mij helemaal suf te solliciteren op onderwijsassistent maar nu bijvoorbeeld ook secretarieel medewerker (vorige opleiding) en andere baantjes (voor tijdelijk) maar ik kom er gewoonweg niet tussen. Ook al heb ik nog zoveel ambitie, doorzettingsvermogen ect en sta ik echt te popelen om mijn werkveld in te gaan. Tot nu toe heb ik alleen maar 9 keer ''nee'' voor mijn kiezen gehad wat ik jammer vind. 😓

Wat ontzettend gaaf zeg! 😮 Ik teken ook graag maar niet super vaak (ben te kritisch naar mijn eigen tekenen toe). Wel ben ik een heuse boekenwurm (vandaar ook mijn gebruikersnaam haha) en doe ik zo af en toe aan het schrijven van gedichten en fanfictie (in het Engels; heb mij dit zelf aangeleerd lang voordat school dat kon). Dat vind ik een mooi doel om naartoe te werken, maar ik snap ook dat je daar nog het financiële plaatje voor nodig hebt. Zodra ik aan werk kom wil ik gaan sparen voor een HBO opleiding tot Engels docent Tweedegraads en verder zie ik wel. Onderwijsassistent is leuk, maar ik zie mijzelf dat niet mijn hele leven doen en doe liever iets wat mij wat beter ligt en leuker lijkt om na een aantal jaar te gaan doen.

Welke plekken op de wereld zou je graag naartoe willen reizen zodra hier een mogelijkheid voor is en welke plekken wil je in Nederland graag nog zien? 

Leuk dat jij ook leest. Welke boeken lees je graag en waar schrijf je graag over?

O nee wat vreselijk! Dat is toch vreselijk om te horen! Ik hoop dat je wel ooit aan de slag kan als onderwijsassistent. Maar inderdaad, er zijn daar niet zo veel vacatures voor. Wat gek is met dat lerarentekort tegenwoordig... Een aantal klasgenoten hebben al een baan aangeboden gekregen, maar zij gaan ook doorstuderen naar de PABO. Dit ga ik niet doen, vind het te moeilijk. Maar als geen werk is als onderwijsassistent waneer ik ben afgestudeerd dan ga ik werken in de kinderopvang of BSO. Maar ik heb natuurlijk liever onderwijsassistent.😅

Ik wil nog naar Scheveningen en leuke eettentjes bezoeken die ik voorbij heb zien komen op Instagram en Tiktok. Qua reizen staat Amerika bovenop mijn lijst. Vooral LA en NY!🇱🇷🌏 Maar Dubai, Frankrijk, Spanje, Egypte en Colombia staan op mijn wishlist.

Oh wat leuk! Ik hou van Engels, het is mijn beste vak.🤓

Qua boeken ben ik echt een hopeloze romanticus 🤣 Hier schrijf ik daarom ook graag over haha. En jij?

Reputatie 3
Badge +4

@Kyra22 Wat een leuke plekken allemaal. Het strand is ook heeerlijk. Kom je vaak bij het strand?

Reizen is ook heerlijk ben je al wel eens alleen in het buitenland geweest?

Reputatie 1
Badge

@Kyra22 Wat een leuke plekken allemaal. Het strand is ook heeerlijk. Kom je vaak bij het strand?

Reizen is ook heerlijk ben je al wel eens alleen in het buitenland geweest?

Nee gek genoeg niet zo vaak, zou ik wel meer moeten doen.

 

Nee ik ben nog nooit alleen in het buitenland geweest 😄

Reputatie 7
Badge +9

@Kyra22 

Dat hoop ik ook, dit jaar zal er in ieder geval weinig van terechtkomen denk ik zo, dus hopelijk volgend jaar. Ik vind het ook nogal opvallend met dat lerarentekort. Ben sinds vandaag aan het overwegen om vanuit mijn oude opleiding een dubbelkwalificatie als Pedagogisch Medewerker voor op de BSO te behalen (blijkbaar mag je eigenlijk zonder die kwalificatie niet op de BSO staan maar het gebeurt toch, omdat we 'onder dezelfde tak vallen', ook iets wat ik heel verassend vind)

Ooooh Scheveningen! Dan ben ik tot nu toe echt maar een keer geweest. De andere plekken klinken ook erg tof. Ik ben al een keertje in Frankrijk geweest, Duitsland, Kroatië, Italië, Canterbury (Engeland). Als het aan mij ligt wil ik echt een keertje naar Schotland, Londen, Amerika of Indonesië. Al ben ik dan niet erg van de hitte, geef mij maar liever de kou.

Ik ook en same. Op de basisschool zaten ze me al verassend aan te kijken met mijn Engels omdat ik echt een van de weinige was die al zover was dat ze de basis onder de knie had en volledige gesprekken kon houden. Op de middelbare en college werd het alleen maar beter en beter alleen moest ik helaas altijd onder mijn niveau presteren… Op het college wat ik recentelijk heb afgerond mocht ik met de 'normale' lessen niet eens mijn vinger opsteken (online) en zat ik echt zo van '’Maar wat doe ik hier, ik mag geen vrijstelling van de lessen, wel van sommige examens maar alsnog moet ik hierbij aanwezig zijn?'’ Wat ertoe leidde dat ik half in slaap viel bij die lessen, mijn camera uitdeed en geheel wat anders ging doen haha. 🤣 De enige docent die mijn Engelse vaardigheid wel goed benutte was de docent van mijn Engelse keuzevak (origineel gesproken bestond dat uit B1/B2) Hij had al gauw door dat echt elke student dat bij zijn vak aanwezig was C1/C2 aankon dus daar ging hij dan ook gelukkig in mee. Met de uitslag van het schrijfexamen sloeg 'ie achterover en zei hij letterlijk tegen mij '’maar dit is te geavanceerd, ik heb dit echt nog nooit gezien!'’ Ik moest het niet verkeerd opvatten zei hij er nog snel achteraan. Echt een toffe gozer was die docent. Ik voelde mij dan ook altijd blij als ik naar zijn lessen ging fysiek of online, want ik heb zoveel docenten moeten verduren die elke keer zo waren van '’we willen je wel hoger geven qua niveau maar dat is niet mogelijk'’ Dus ja het zou uiteindelijk een uitgelezen kans zijn als ik naar HBO kan gaan na een aantal jaar goed sparen en ontwikkelen en mij dan kan ontplooien tot Tweedegraads Engels docent want geloof me, ik wil niets liever dan dat na alle tegenslag vanuit mijn zeer zware schooltraject.

Ik heb het niet zo met (super) romantische boeken, al vind ik een slow - burn dat in het verhaal verstopt zit (zoals bij Reckless / de MirrorWorld reeks van Cornelia Funke) wel ontzettend leuk. Zelf lees ik liever de Dark Fantasy - achtige boeken waarin personages onder andere voor moeilijke keuzes of obstakels staan, boeken met een hoop actie erin, High Fantasy, Sci - Fi, Steampunk - achtige dingen of Historische fantasy/drama. Ben nog steeds heel blij dat ik jaren geleden door een oude schoolvriendin van mij Reckless heb ontdekt waarbij ik het toen nog van de bieb las en daarna na enige tijd herontdekte en volledig oppakte. Het is een van de weinige boeken die mijn interesse zolang kan vasthouden. Als dat niet was gebeurd zou ik nooit verder zijn gaan lezen nadat ik uit mijn oude jeugdboeken was gegroeid. Daarnaast is een van de hoofdpersonages op het moment net zo oud als ik ben dus ik kan mij wat meer in dat personage vinden wat ik erg fijn vind. 😊

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb dit topic verplaats naar small talk 

Badge

Hi Kyra, 

Illustreren is mijn grootste hobby, ik vind het leuk om bijv. doorover te praten. Ik doe ook fulltime Hbo en ben 21.